Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Quake 4 - poradnik do gry

Quake 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Aqueducts | Quake 4 poradnik Quake 4

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Po otwarciu drzwi pojawi się inżynier Holtz (#63), który nie tylko zregeneruje Twój pancerz, ale zaaplikuje także celownik w Nailgunie. Możesz tutaj również podreperować zdrowie (medyk jest kilka kroków dalej). Gdy zakończysz formalności, przejdź przez właz. Zobaczysz Hovertanka - Twój nowy środek lokomocji (#64).

Czołg uzbrojony jest zarówno w potężne działo, jak i karabin maszynowy. Sterowanie jest bardzo proste, gdyż pojazd łatwo reaguje na wciskane klawisze. Walcząc z wrogiem należy pamiętać o limicie energii oraz pancerza. W każdym momencie możemy zregenerować oba wskaźniki - wystarczy na chwilę przystanąć.

1 - [Solucja] Aqueducts | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
2 - [Solucja] Aqueducts | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
3 - [Solucja] Aqueducts | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
Trasa przejazdu jest bardzo prosta - [Solucja] Aqueducts | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Trasa przejazdu jest bardzo prosta. Z racji tego, że w kierunku budynku Nexus prowadzi tylko jedna droga, trudno się zgubić. Pamiętaj, że przejazd nie ogranicza się tylko do zwiedzania surowego krajobrazu planety Stroggów. Często przyjdzie Ci się również przedzierać przez szerokie tunele (#65).

W trakcie jazdy napotkasz trzy rodzaje wrogów: latające Hornety, które atakują za pomocą rakiet, znane już stanowiska karabinów maszynowych, spadające z nieba oraz małe grupy piechoty. Tak naprawdę problem mogą sprawić jedynie unoszące się w powietrzu roboty. Trzeba dokładnie wycelować i uderzyć pociskiem pancernym, gdyż Hornety są bardzo zwrotne i uciekają spod ognia karabinów. W miejscu nasuwającym słuszne skojarzenia z areną gladiatorów (#66)pojawi się jeszcze jeden typ przeciwnika - upierdliwe kulki, które poruszają się z dużą szybkością, by w końcu stanąć i atakować gradem pocisków. Najłatwiej niszczyć je przy pomocy armaty - giną od pierwszego uderzenia.