Quake 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Quake 4 - poradnik do gry

Witam w poradniku do Quake'a 4, pierwszoosobowej strzelaniny stworzonej przez firmę Raven Software - Quake 4 - poradnik do gry

Witam w poradniku do Quake'a 4, pierwszoosobowej strzelaniny stworzonej przez firmę Raven Software. W poniższym tekście znajdziecie drobiazgową solucję z obrazkami, która pomoże przedrzeć się Wam przez wszystkie instalacje Stroggów oraz zdradzi szczegóły eksterminacji poszczególnych bossów. Oprócz tego znajdziecie tutaj dwa osobne rozdziały, w których omówiłem wszystkie bronie występujące w grze oraz przeciwników. Poradnik dotyczy tylko i wyłącznie rozgrywki w trybie single player.

Informacje o Quake 4 - poradnik do gry

Autor : Krystian Smoszna

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 41, ilustracje: 251 .

Popularne strony w Quake 4 - poradnik do gry

Quake 4 - screen - 2005-09-21 - 53937Quake 4 - screen - 2005-09-21 - 53936Quake 4 - screen - 2005-09-21 - 53935Quake 4 - screen - 2005-09-21 - 53934Quake 4 - screen - 2005-09-21 - 53933Quake 4 - screen - 2005-09-21 - 53932Quake 4 - screen - 2005-08-12 - 51874Quake 4 - screen - 2005-08-12 - 51873Quake 4 - screen - 2005-08-12 - 51872

21.11.2005 15:16
😉
zanonimizowany262752
2
Junior

Niezła robota, tylko po co komu solucja do tak prostej gry?

21.11.2005 15:43
😉
odpowiedz
Iwan102
19
Legionista

Nie przesadzacie troche :P ? Moze jeszcze poradnik do serious sama 2 ?

21.11.2005 16:35
odpowiedz
Soulcatcher
217
Anthem

Z naszego doświadczenia wynika że ludzie chcą takich poradników i to chcą bardzo skoro za nie płacą.

21.11.2005 16:37
😊
odpowiedz
maciek_ssi
132
false nine

aby stwierdzic, czy poradnik jest potrzebny, wystarczy poczytac posty dotyczace danej gry zaraz po premierze

21.11.2005 22:57
😱
odpowiedz
zanonimizowany59755
77
Legend

W Quake 2 to było BFG 10 000 , nie 9 (Infidel!! You shall be punished)

21.11.2005 22:59
odpowiedz
Cainoor
204
Mów mi wuju

Ja korzystałem z poradnika do Half-Life2. Pewnie do Quake4 (gdy w niego zagram) także skorzystam. Nie lubie myśleć w gierkach, gdzie myślenie nie jest wskazane ;)

23.11.2005 16:32
👍
odpowiedz
ZbyszeQ
49
D80 User

A ja wlasnie dodałem posta do poradnika Fear, pisząc o tym że po co taki poradnik...

Patrze tutaj..pierwszy post..:)

Co za zbieg okoliczności :)

23.11.2005 18:15
odpowiedz
Marder
188
Generał

Panowie poradnik poradnikiem a powiedzci lepiej jaką komendę wpisać żeby zobaczyć ile fps-ów wyciskam ?

23.11.2005 18:17
odpowiedz
maciek_ssi
132
false nine

Marder --> com_showFPS 1

23.11.2005 18:52
odpowiedz
Marder
188
Generał

maciek -------> Wielkie dzięki

29.04.2006 17:42
😊
odpowiedz
zanonimizowany349157
1
Junior

Gram już chyba parę dobrych godzin, a tu końca niewidać. Postanowiłem zajrzeć do poradnika, jak długo mi jeszcze zejdzie z Quake'a 4, a tu w mordę jeż ajeszcze 15 misji. Teraz jetsem w tej, której trzeba zabijać nieumarłych. I mam dosyć, już chodzenia samemu po ciemnych korytarzach. Ja chcę w grupie marines, bo tak jakos jaśniej. Quake 4, góra 8+