Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Quake 4 - poradnik do gry

Quake 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeciwnicy cz.2 | Quake 4 poradnik Quake 4

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Po raz pierwszy pojawiają się w trzecim etapie (Hangar Permiter) - Przeciwnicy cz.2 | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Po raz pierwszy pojawiają się w trzecim etapie (Hangar Permiter). Równie wytrzymali (300 punktów zdrowia) i szybcy co Bersekerzy, ale w przeciwieństwie do swoich braci, preferują walkę na odległość. Dysponują karabinem na gwoździe oraz granatnikiem, z których korzystają na zmianę, w zależności od aktualnej sytuacji na placu boju.

Gunnerzy są bardzo niebezpieczni, zwłaszcza kiedy otaczają ich inni żołnierze i zmuszają gracza do atakowania kilku celów naraz. Stojąc wyżej niż gracz (np. na balkonie) niemal zawsze korzysta z granatnika (na szczęście pociski można łatwo zniszczyć - w locie lub na ziemi). Atakować z dystansu przy pomocy broni podobnych do karabinów maszynowych albo Railguna. Nie ma sensu podchodzić na bliższą odległość, gdyż ataki w głowę nie są u Gunnerów premiowane.

Ogromne, czerwone roboty, przypominające kształtem pająki (moim zdaniem, najciekawsze wizualnie spośród wszystkich przeciwników występujących w grze) - Przeciwnicy cz.2 | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Ogromne, czerwone roboty, przypominające kształtem pająki (moim zdaniem, najciekawsze wizualnie spośród wszystkich przeciwników występujących w grze). Poruszają się średnim tempem na pięciu odnóżach. Pojawiają się w kilku etapach, ale do bezpośrednich starć dojdzie tylko wtedy, gdy kierujesz jakimś pojazdem (czołgiem lub mechem). Potwornie wytrzymałe (5000 punktów zdrowia) i bardzo niebezpieczne. Atakują głównie za pomocą karabinu maszynowego. Co pewien czas strzelają również rakietami.

Walka z Harvesterem uzależniona jest od tego, w jakim pojeździe aktualnie się znajdujesz. Hovertank dysponuje potężną siłą ognia, dlatego wystarczy wypalić kilka razy z armaty w korpus pająka, aby się go raz na zawsze pozbyć. Siedząc za sterami mecha, należy systematycznie niszczyć wypluwane przez robota rakiety (karabin maszynowy), a w wolnych chwilach atakować cięższym arsenałem.

Lewitujący w powietrzu żołnierze, wyposażeni zarówno w standardowy Blaster, jak i wyrzutnię rakiet - Przeciwnicy cz.2 | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Lewitujący w powietrzu żołnierze, wyposażeni zarówno w standardowy Blaster, jak i wyrzutnię rakiet. Pojawiają się po raz pierwszy w akweduktach, co nie stanowi większego problemu, gdyż wówczas masz do dyspozycji czołg i potężne działo pancerne. W końcowych fazach gry stają w obronie głównego kompleksu Stroggów i wówczas mogą sprawić wiele trudności. Heavy Hover Tanki występują w dwóch typach: mniejszych (800 punktów zdrowia) i większych (1200 punktów zdrowia).

Jak już wspomniałem, Heavy Hover Tanki mogą sprawić trudności głównie w ostatnich etapach, kiedy to musisz polegać na tradycyjnych środkach zagłady. Do walki należy wykorzystywać najmocniejsze bronie. Cały czas należy być w ruchu, gdyż wypluwane przez nich rakiety, potrafią poważnie osłabić Kane'a.

Latające myśliwce, które zobaczysz w trzech etapach - podczas jazdy czołgiem i mechem - Przeciwnicy cz.2 | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Latające myśliwce, które zobaczysz w trzech etapach - podczas jazdy czołgiem i mechem. Atakują z powietrza przy pomocy Blastera i rakiet (znacznie słabszych od tych, którymi dysponują Heavy Hover Tanki). Hornety potrafią też przenosić kule (Convoy), które są dodatkowym utrapieniem w misjach z pojazdami. Stosunkowo wytrzymałe (750 punktów zdrowia).

Statki wroga są bardzo zwrotne i natychmiast uciekają spod ognia karabinów maszynowych. Najlepsza metoda ataku polega na wystrzeleniu z działa po uprzednim dokładnym celowaniu. Perfekcyjne trafienie na ogół niszczy Horneta w pierwszym podejściu. W misji z mechem musisz zdać się na łaskę karabinu maszynowego, gdyż wypluwane z wyrzutni rakiety są zbyt powolne.