Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry

Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sterowanie w Worms 4 Totalna Rozwałka poradnik Worms 4: Totalna Rozwałka

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

1 - Sterowanie w Worms 4 Totalna Rozwałka - Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry
Robakiem porusza się za pomocą klawiszy: A,S,D,W, ponadto można obracać się w miejscu klawiszami Z i X - Sterowanie w Worms 4 Totalna Rozwałka - Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry

Robakiem porusza się za pomocą klawiszy: A,S,D,W, ponadto można obracać się w miejscu klawiszami Z i X.

 

Robakiem porusza się za pomocą lewej gałki analogowej, ponadto można obracać się w miejscu strzałkami w lewo i prawo.

Warto zapamiętać o obrocie w miejscu, gdyż może być to bardzo przydatne na dużych wysokościach, chodząc po wąskich kładkach. Normalnie próbując się obrócić robak wykonuje "szeroki ruch", co może skończyć się upadkiem i stratą kolejki, a w ten sposób minimalizujesz ryzyko.

2 - Sterowanie w Worms 4 Totalna Rozwałka - Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry
 
Robak obdarzony jest możliwością skoków, wykonuje się je za pomocą spacji, są ich dwa rodzaje: pierwszy wciskając raz spację (skok w dal), a drugi szybko dwa razy (skok wzwyż) - Sterowanie w Worms 4 Totalna Rozwałka - Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry

Robak obdarzony jest możliwością skoków, wykonuje się je za pomocą spacji, są ich dwa rodzaje: pierwszy wciskając raz spację (skok w dal), a drugi szybko dwa razy (skok wzwyż).

 

Robak obdarzony jest możliwością skoków, wykonuje się je za pomocą kwadratu, są ich dwa rodzaje: pierwszy wciskając raz wspomniany guzik (skok w dal), a drugi szybko klepiąc dwa razy (skok wzwyż).

Pamiętaj, by skacząc na wyższą półkę (lub przeskakując przeszkodę) być nieco od niej oddalonym, gdyż robak bardzo łatwo się od nich odbija, na czym można stracić dużo czasu.

3 - Sterowanie w Worms 4 Totalna Rozwałka - Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry
 
Kamera w grach 3D to największa bolączka, na szczęście programiści przygotowali na tyle dużo rozwiązań, że większych kłopotów z nią nie powinno być - Sterowanie w Worms 4 Totalna Rozwałka - Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry

Kamera w grach 3D to największa bolączka, na szczęście programiści przygotowali na tyle dużo rozwiązań, że większych kłopotów z nią nie powinno być. Za pomocą myszki można obracać kamerę, używając kółka zyskujemy możliwość oddalania i przybliżania widoku. Dodatkowo udostępniono widok z pierwszej osoby - klawisz Q i z lotu ptaka - E. Podczas widoku z lotu ptaka za pomocą kółka oddalamy/przybliżamy mapę, a myszką przesuwamy, trzeci guzik myszki służy do zmiany nachylenia widoku.

 

Kamera w grach 3D to największa bolączka, na szczęście programiści przygotowali na tyle dużo rozwiązań, że większych kłopotów z nią nie powinno być. Za pomocą prawej gałki analogowej można obracać kamerę, wciskając lewą gałkę jest możliwość oddalania i przybliżania widoku. Dodatkowo udostępniono widok z pierwszej osoby - guzik R1 i z lotu ptaka - R2. Podczas widoku z lotu ptaka za pomocą trójkąta i kwadratu oddalamy/przybliżamy mapę, a lewą gałką przesuwamy, prawa służy do zmiany nachylenia widoku.

O ile widok FPP przydaje się prawie wyłącznie do strzelania, to z lotu ptaka daje już większe możliwości. Dzięki niemu możesz szukać podczas swojej tury przeciwników, jak i porozrzucanych power up'ów. Korzystałem z niej także gdy wróg atakował, by dokładnie wiedzieć, kto stanie się ofiarą.

Użycie broni jest bardziej skomplikowane, gdyż każdą obsługuje się inaczej - Sterowanie w Worms 4 Totalna Rozwałka - Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry

Użycie broni jest bardziej skomplikowane, gdyż każdą obsługuje się inaczej. Nie będę się na ten temat więcej rozpisywał, ponieważ w grze jest to wyjaśnione (rys. ), ponadto więcej o arsenale w dziale "Bronie".

Panel z broniami otwieramy za pomocą prawego przycisku myszy, następnie przesuwając kursorem (myszką) wybieramy interesujący nas gadget i zatwierdzamy LPM. Broń używamy LPM.

 

Panel z broniami otwieramy za pomocą kółka, następnie przesuwając kursorem (strzałkami) wybieramy interesujący nas gadget i zatwierdzamy X. Broń używamy X.