Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Lords - poradnik do gry

Dungeon Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 1 | Temple of Draedoth | Dungeon Lords poradnik Dungeon Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Poziom 1

Świątynia pod względem walki jest dość prosta do przejścia - Poziom 1 | Temple of Draedoth | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Świątynia pod względem walki jest dość prosta do przejścia. Z większością wrogów napotkałeś się już w Vale of Ruin. Zatem ponownie spotkasz Klakydra i Succubus oraz Fire Gazer (jest on zdecydowanie mocniejszy od tego, którego spotykałeś w Dungeon of the Moors). Rozpoczniesz w punkcie (1) . Przeszukaj pomieszczenie, a znajdziesz dwie skrzynie [7,7]. Drzwi na północ wymagają klucza, skieruj się na zachód. Otwórz kraty (3) za pomocą znajdującego się tuż przed nimi lewara. Drzwi na północy (22) można otworzyć tylko od drugiej strony, skieruj się więc na południe i zachód. Za zerwanym mostem (4) ujrzysz kraty- także wymagające klucza. Dlatego przejdź na północ i zjedź windą (5) na dół.

1 - Poziom 1 | Temple of Draedoth | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry
Znajdziesz się na niższym poziomie w punkcie (6) - Poziom 1 | Temple of Draedoth | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Znajdziesz się na niższym poziomie w punkcie (6) . Przejdź do południowej komnaty i wciśnij znajdujący się tam lewar (7) na zachodniej ścianie, który odblokuje wrota (8) . W tej komnacie jest także skrzynia [7]. Podążaj ku otwartej bramie, przeszukując po drodze skrzynie [8]. Wejdziesz do komnaty z czterema kolumnami i z trzema na razie ukrytymi pomieszczeniami. Otwórz znajdującą się na środku skrzynię, a zyskasz Skull Key. Następnie zatrzaśnie się za Tobą krata, a z trzech bocznych pomieszczeń wypełzną wrogowie (99) . Oczyść pomieszczenie (skrzynia [8] na północy), a następnie użyj zamka w zachodnim pomieszczeniu, co ponownie odblokuje kraty (8) . Ze zdobytym kluczem możesz już opuścić ten obszar ponownie używając windy (6) .

2 - Poziom 1 | Temple of Draedoth | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry
3 - Poziom 1 | Temple of Draedoth | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

 

Zanim udasz się do krat (2) użyj Skull Lock w (100) (4) , a znajdziesz się w pomieszczeniu ze skrzynią [7]. Przejdź teraz do (2) i otwórz przejście dzięki Skull Key. Za nim po bokach znajdują się dwie skrzynie [8,8]. Natomiast gdy podejdziesz na północ (10) zaatakuje Cię Demon -Elemental of Evil (101) . Jest on całkiem mocny w zwarciu, ale dysponuje słabym atakiem dystansowym. Udaj się na górę schodami po lewej, bądź po prawej stronie (11) .

4 - Poziom 1 | Temple of Draedoth | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry
Znajdziesz się w (12) - Poziom 1 | Temple of Draedoth | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Znajdziesz się w (12) . Podążaj zachodnią bądź wschodnią stroną do (13) . Jest tutaj skrzynia, która zawiera Gold Key. Gdy ją otworzysz otworzy się przejście na południu (14) i zaatakuje Cię Fire Gazer (102) . Zabij go, przeszukaj skrzynię [8] i zawróć ze zdobytym kluczem (na dół schodami w punkcie (12) ). Podążaj teraz do kraty (15) . Za pomocą Gold Key użyj znajdującego się przy niej Skull Lock. Otworzy to ukrytą komnatę na południu (jest w niej skrzynia [8], a także lewar, który odblokuje północne kraty). Przekrocz je, a znajdziesz się w pomieszczeniu z kolumnami (16) . Twoje zadanie tutaj to użyć wszystkich znajdujących się w tym pomieszczeniu dźwigni, otworzyć kraty w (17) i po kolumnach dostać się do nich. Używaj lewarów w kolejności pokazanej na mapie. Gdy użyjesz dźwigni (5) , kolumna (6) zacznie przesuwać się w lewą stronę- musisz w odpowiedniej chwili wskoczyć na nią i przeskoczyć do otwartej kraty (17) .

5 - Poziom 1 | Temple of Draedoth | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry
6 - Poziom 1 | Temple of Draedoth | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

 

Gdy wyruszysz dalej- drogę zagrodzą Ci kamienne kloce (103) wysuwające się ze ścian. Nie zadają one sporych obrażeń, ale najlepiej postaraj się przebiec korytarz tak, aby trafić na drugi kloc zagradzający drogę. Powinno Ci się wtedy udać przebiec bez obrażeń. Znajdziesz się na moście w (19) . Z bocznych komnat zostaniesz zaatakowany przez Draedoth Guard, a także jednego Draedoth Wizard, który po zabiciu zostawia Demon Stone. Najlepiej od razu przebiegnij do komnaty na południu bądź północy, dzięki temu będziesz walczył z mniejszą liczbą wrogów. Są tutaj dwie skrzynie [8,8]. Jeśli spadniesz z mostu (a raczej zeskoczysz, ponieważ spaść z niego trudno) udaj się korytarzem na północ. U jego końca odblokuj ukryte przejście w (20) , a znajdziesz się ponownie przed klocami w (18) . Idź teraz na zachód do (21) . Na południe są kraty, które odblokujesz pobliskim lewarem. Droga ta prowadzi na skróty do początku tego poziomu (od tej strony odblokujesz kraty w (22) ). Kawałek na północ od punktu (21) jest na zachodniej ścianie Claw of Khad. Użyj na nim Demon Stone, a otworzysz przejście na północ. Stań na niebieskim okręgu (104) w (23) , tym samym przenosząc się na dalszy poziom.