Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Lords - poradnik do gry

Dungeon Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 1b | Tomb of Souls | Dungeon Lords poradnik Dungeon Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Poziom 1b

Znajdziesz się w korytarzu (1) - Poziom 1b | Tomb of Souls | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Znajdziesz się w korytarzu (1) . W pomieszczeniu (2) na środku stoi Enkhar of Evil, w tym momencie go nie użyjesz.

1 - Poziom 1b | Tomb of Souls | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry
2 - Poziom 1b | Tomb of Souls | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

 

W małej komnacie (3) na północy są dwa posągi ziejące ogniem oraz zablokowane drzwi na zachód (94) . Zamek do nich znajduje się na wschodniej ścianie, lecz na razie nie posiadasz do niego odpowiedniego klucza. Idź na południe we wschodnim pomieszczeniu jest sepulchre [9]. Natomiast w zachodnim także sepulchre, z którego wyjdą przeciwnicy, gdy tylko się do niego zbliżysz. Idąc na południe i wschód trafisz na kraty z zamkiem na zachodniej ścianie. Użyj Demon Key, który uzyskałeś od złodziei w Dungeon of the Moors. W środku są dwie skrzynie [8,8] oraz Tomb of Voraatus. Gdy go otworzysz czeka Cię ciężka walka z The Fiend of Ghazbu. Atakuje on ogniem, ciężko się do niego zbliżyć, gdyż odpycha kulami ognia. Na szczęście dysponuje on słabym atakiem dystansowym. Atakuj go bronią dystansową lub czarami, a zostaniesz nagrodzony olbrzymią ilością doświadczenia. Komnata na zachód zawiera osiem sepulchre. Otworzą się one i wyjdą z nich Vexed Vixen, gdy zabierzesz Eye of Evil (93) na południu (gdy to zrobisz posąg trzymający oko zionie w Ciebie ogniem). Oczyść pomieszczenie i kieruj się na północ do (2) .

3 - Poziom 1b | Tomb of Souls | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry
4 - Poziom 1b | Tomb of Souls | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

 

Użyj teraz oka na Enkhar of Evil (95) w sali (2) , a otworzą się drzwi na zachód. Znajdziesz tam most (7) , który zapadnie się, gdy na niego wejdziesz i spadniesz do wody. Są tam trzy skrzynie (8) ,ale otworzyć da się tylko środkową [7]. W środku jest Skull Key. Udaj się na południe i otwórz przyciskiem na południowej ścianie sekretne przejście do komnaty (4) . Możesz teraz otworzyć zamek w (3) . Udaj się na zachód i porozmawiaj z The Watcher, znajdującym się na zachodniej ścianie. Powie Ci on, że musisz udowodnić, iż Twoja dusza jest warta spotkania z Voraatusem. Następnie w rogach pomieszczenia pojawią się Spirit Fiend (odmiana Kalkydry), które zabij. Gdy ponownie porozmawiasz z The Watcher otworzy Ci on przejście na południe, gdzie znajdziesz przycisk podnoszący most (96) . Na północy w (12) jest kolejny The Watcher. Powie Ci on, że przepuści Cię dopiero po spotkaniu z Voraatusem. Udaj się przez już podniesiony most. Jest tam duża sala z Tomb of Voraatus, przy zachodniej ścianie (13) . W pomieszczeniu są jeszcze cztery skrzynie [8,8,8,9] oraz dwa sarkofagi, z których wyjdą umarli, gdy zaatakujesz Voraatusą bądź dobijesz z nim targu. Są tutaj także dwa sepulchre, których nie da się otworzyć.

5 - Poziom 1b | Tomb of Souls | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry
6 - Poziom 1b | Tomb of Souls | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

 

Otwórz teraz Tomb of Voraatus i porozmawiaj z Demonem (97) . Powie Ci on, że jeśli chcesz odzyskać własność Vartugga, musisz zagrać z nim w grę. Masz do wyboru pięć różnych tortur, które musisz ustawić w odpowiedniej kolejności. Po każdej próbie Demon mówi Ci ile razy trafiłeś dobre miejsce, za każde złe wskazanie tracisz jeden punkt atrybutu. Tortury nie mogą się powtarzać, ale i tak masz 120 różnych kombinacji (rozwiązanie jest losowane). Przejście tej gry bez zmniejszenia atrybutów jest praktycznie niemożliwe. Dlatego lepiej jest zaatakować Voraatusa (możesz skorzystać także z 'targowania' się statystykami. Doda on około 10 punktów do wybranego przez Ciebie atrybutu, ale odejmie tą samą ilość od Honoru oraz znacznie mniej od każdego innego atrybutu -jest to opłacalne, gdyż awans w atrybucie, który wybierasz, kosztuje znacznie więcej od pozostałych). Jest on podobny do Fiend of Ghazbu, ale znacznie od niego słabszy. Będą go bronić dwie Demonic Witness (odmiana Succubus). W dodatku nie będziesz mógł opuścić tego pomieszczenia w trakcie walki. Dlatego też biegaj dookoła niego, unikając ciosów, najpierw spróbuj pozbyć się jego obstawy. Ze zwłok lub odgadując pięć tortur we właściwej kolejności- uzyskasz Vartugg's Eye. Zanim opuścisz świątynię udaj się jeszcze do the Watcher (98) (12) . Niezależnie od tego czy zabiłeś Voraatusa, czy też przeszedłeś jego grę, pozwoli Ci on wybrać nagrodę. Masz wybór pomiędzy Demon's Steel, a Demon's Spell. W pierwszym wypadku otworzy on wschodnie drzwi, za nimi jest komnata (15) z dwoma skrzyniami [8,8] oraz z Tomb of Voraatus, w którym znajdziesz niezłe uzbrojenie, po pokonaniu Greater Demon. Natomiast w drugim wypadku otworzy drzwi do komnaty zachodniej (14) . Tutaj podobnie masz dwie skrzynie [8,8] i Tomb of Voraatus, z Demonem oraz czarem Summon Deathlord. Opuść grobowiec i udaj się do Skuldoon w celu zaniesienia Vartuggowi jego własności. Jednak zanim nie odnajdziesz czterech reliktów, znajdujący się tam Mandruff nie wpuści Cię do komnaty Vartugga, gdyż powie Ci, że wyjechał on w interesach. Proponuje udać się teraz do Vale of Ruin i wkroczyć do Temple od Draedoth, na północy, w celu odnalezienia kolejnego reliktu.