Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Lords - poradnik do gry

Dungeon Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dungeon of the Moors, poziom 2a | Sagathian Moors | Dungeon Lords poradnik Dungeon Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Dungeon of the Moors: poziom 2a

Znajdziesz się w punkcie (1) - Dungeon of the Moors, poziom 2a | Sagathian Moors | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Znajdziesz się w punkcie (1) . Tuż obok schodów jest skrzynia [5]. Dalej na północy jest zamknięta brama (2) na zachód, otworzyć ją można za pomocą dźwigni, znajdującej się po jej drugiej stronie. Udaj się na arenę (3) . To tutaj spadłbyś, gdybyś zeskoczył z wyższego poziomu.

1 - Dungeon of the Moors, poziom 2a | Sagathian Moors | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry
2 - Dungeon of the Moors, poziom 2a | Sagathian Moors | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

 

Gdy wejdziesz do środka zatrzaśnie się za Tobą krata, a Ciebie czeka pojedynek z Colossus of Myrza (75) (dużych rozmiarów, szybki wąż - przede wszystkim blokuj jego uderzenia za pomocą tarczy). Udaj się teraz na północ i skręć na zachód, aż dojdziesz do komnaty (4) . Stoi tam kolejna Fountain of the Naga. Dalej na wschód znajdziesz małe więzienie. Na kolumnie (5) znajduje się lewar, który otwiera kraty przy wejściu na arenę. Natomiast na wschodniej ścianie (6) są trzy dźwignie, które wypuszczą na wolność przebywających w celach dwóch Capture Guard. Możesz z nimi porozmawiać, dowiesz się o Naga Queen, która jest czymś w rodzaju tutejszego bóstwa oraz o tym, że zostali oni porwani przez ludzi kapitana Okatty w Fargrove i przyprowadzeni tutaj. W dodatku, gdy pobiegniesz za nimi do wejścia do świątyni, zdobędziesz skromną ilość punktów doświadczenia. Idź teraz na zachód i południe. Gdy wejdziesz do sali (8) zatrzasną się za Tobą wrota i czeka Cię walka z Dungeon Ghoulami. Aby wydostać się z pomieszczenia musisz wcisnąć przycisk po zachodniej stronie filaru (9) i szybko uruchomić lewar (10) , zanim pomieszczenie, w którym się znajduje, zamknie się. Dalej na południe od tej sali są kręte schody prowadzące w dół do sali (11) z Eye of the Sigil (76) . Będziesz potrzebował tego artefaktu na późniejszych etapach. Gdy użyjesz dźwigni na południowej ścianie, aby odsłonić artefakt, znajdzie się on w kłębach trującego dymu. Chcąc po niego sięgnąć powinieneś mieć Gas Mask, którą można zdobyć później. Można jednak przy dużej witalności dostać go bez maski. Trzeba szybko przebiec przez trujący teren naciskając Shift przy nim i następnie szybko użyć butelki leczącej truciznę.

3 - Dungeon of the Moors, poziom 2a | Sagathian Moors | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry
4 - Dungeon of the Moors, poziom 2a | Sagathian Moors | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

 

Niezależnie od tego, czy zdobyłeś Eye of the Sigil, już teraz zawróć na północ i kieruj się ku kracie (12) . Prowadzi ona do obszaru, na którym można znaleźć Gas Mask, jednak kraty podniosą się dopiero, gdy uratujesz Valdane. W sali (13) znajdują się mechaniczne pułapki. Zadają one bardzo niskie obrażenia, dlatego nie musisz zbytnio się przejmować, gdy zostaniesz przez którąś trafiony. Aby opuścić tą salę powinieneś użyć dwóch lewarów na północnej i wschodniej ścianie (77) , co otworzy bramę na południe. W korytarzu (14) na ścianach znajdują się często później spotykane trujące pułapki. Najlepiej zrobisz, gdy nie będziesz się zatrzymywał i przebiegniesz jak najszybciej taki korytarz, najprawdopodobniej unikniesz wtedy obrażeń. Biegnij środkiem, gdy pułapki znajdują się po obu stronach korytarza, a jeśli tylko z jednej strony biegnij przy przeciwnej ścianie. W (15) i (16) są wrota prowadzące na dalszy wschodni etap tego poziomu (Poziom 2b), z czego tylko drzwi (15) możesz w tej chwili otworzyć. Spróbuj jeszcze zwiedzić dwa korytarze na zachód. W (17) jest pomieszczenie z kratą, pod sobą zauważysz więzionego Valdane (78) , niestety nie jesteś w stanie mu pomóc od tej strony. Natomiast w (18) znajduje się wyjście z obszaru, na którym można uzyskać maskę (wejście w (12) ). Skieruj się teraz do (15) i przekrocz bramę.