Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Psychonauts - poradnik do gry

Psychonauts - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts poradnik Psychonauts

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

The Lab of Dr Loboto

Idź prosto. Po chwili dojdziesz do nieco większej platformy. Gdy tylko spróbujesz na nią wejść, kruk siedzący w klatce wciśnie przycisk i zsuniesz się niżej. Użyj niewidzialności, by ominąć to zabezpieczenie (154). Złap mózg i kartę, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, a następnie ruszaj po drabinie na górę. Obejrzysz filmik. Uderz w barierę osłaniającą Loboto. Znajdziesz się na górze laboratorium, przy pomieszczeniu, w którym przetrzymywani są Sasha, Milla i Lili. Uwaga: są to ostatnie momenty na przerobienie ostatnich kart i pajęczyn na PSI Markery oraz oddanie mózgów przed ostatnim poziomem. Proponuję teraz wrócić do laboratorium Ford'a i załatwić wszystkie niedokończone sprawy i dopiero później tu wrócić. Możesz szybko przemieszczać się między dolną częścią Thorney Towers a tym miejscem za pomocą nowej, znajdującej się w pobliżu windy. Dobrze by było, gdybyś przed trafieniem do cyrku osiągnął 95 poziom, albo przynajmniej 90. Kup również zapasowe PSI Cores (mogą się przydać w cyrku). Jeżeli nie opuściłeś zbyt wielu fikcji i zbierałeś karty i PSI Markery, jest to jak najbardziej możliwe. Gdy będziesz gotowy, wróć do laboratorium. Weź tort leżący na stole obok trójki przetrzymywanych i wróć do pola siłowego osłaniającego Loboto. Podejdź do stoliczka, na którym znajduje się Mr Pokeylope i wyciągnij tort. Użyj teraz na żółwiu telekinezy i wyrzuć go spod pokrywy (155). Zabierz zwierzątko i wróć do Sheegor.

1 - Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry
Po filmiku przejdź pod pole siłowe osłaniające Loboto - Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry

Po filmiku przejdź pod pole siłowe osłaniające Loboto. Użyj telekinezy na mózgu pana Pokeylope i zamontuj go w czołgu. Sasha i Milla wrócą do siebie (dokładniej mówiąc, ich mózgi wrócą na swoje miejsce). Ostatnią rzeczą, jaką musisz tu zrobić, jest strzał z PSI Blastu w Lili, by ją uwolnić. Obejrzysz chyba najdłuższy filmik w grze. :) A zaraz po nim...

Ruins

...Będziesz musiał stoczyć walkę z czołgiem sterowanym przez mózg samego trenera Oleandra. Przygotuj dwie umiejętności: telekinezę oraz pirokinezę. Podczas tej walki musisz być szybki. Oleander zasłoni się płotem oraz szczątkami budynku (156) i za pomocą telekinezy będzie w Ciebie nimi rzucał. Na początek musisz szybko wykorzystać leżące dookoła głazy. Używaj na nich telekinezy i rzucaj nimi w głazy unoszące się wokół czołgu. Musisz to robić bardzo szybko, gdyż Oleander bardzo szybko uzupełnia luki w swojej osłonie. Gdy znacznie zmniejszysz liczbę unoszących się odłamków, podejdź nieco bliżej i użyj pirokinezy na jednym z fragmentów otaczającego sam czołg płotu. Gdy spalisz jedno przęsło, będziesz mógł rzucić jednym z kawałków bezpośrednio w czołg (157). To lekko uszkodzi osłonę mózgu. Oleander natychmiast naprawi wszystkie luki w osłonach. Będziesz więc musiał powtórzyć cały proces. Uczyń to wszystko trzy razy, by walka przeszła w nowy, umysłowy wymiar. Dosłownie. :) Mając pod kontrolą jedynie swój mózg, użyj telekinezy i wskocz do pojemnika z mózgiem Oleandra (158).

2 - Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry
3 - Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry
4 - Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry