Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Psychonauts - poradnik do gry

Psychonauts - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Milla's Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts poradnik Psychonauts

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

The Race!

Czas na wyścig. Twoim głównym rywalem jest oczywiście "stupid Bobby Zilch". Jeżeli do tej pory zbierałeś wszystkie fikcje na planszach za pierwszym razem, ciekawe, co powiesz na to. Podczas wyścigu po prostu nie da się tego zrobić. Ba, nawet za drugim i trzecim razem masz przechlapane - nietrudno tu ominąć jakąś przezroczystą fikcję. Tym niemniej, próbuj. O ile chcesz, rzecz jasna. Za motywację z pewnością nie posłuży fakt, iż jedna fikcja jest tutaj warta tylko 1 punkt (poza jednym wyjątkiem, który warty jest 4). Najlepsza taktyka do łapania fikcji to wygranie wyścigu za pierwszym razem i bardzo powolny powrót na trasę. Gdy będziesz jechał wolno, zobaczysz więcej fikcji. Zebrałem ich w sumie 98. Nie miałem zbyt wielkiej ochoty szukać tej ostatniej.

Jeżeli chodzi o taktykę na sam wyścig - nie jest on specjalnie trudny i nie wymaga zaawansowanych taktyk. Nadmienię tylko, że mniej więcej po przejechaniu 3/4 planszy ujrzysz wjazd do tunelu po prawej stronie (062). To interesująca, alternatywna, efektywna i efektowna droga. Polecam. Przydatne są również bramki, które rozstawione są dosyć często. Przejazd przez bramkę daje porządne przyspieszenie. Mała rada: przyspieszenie po bramce może szybko się skończyć na jakimś pachołku. Uważaj.

Aha, jeszcze jedno - Millas Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry

Aha, jeszcze jedno. Wybieraj drogi zawieszone w powietrzu, tzn. te w rurach. Rury są wolne od wszelkich paskudztw typu pachołki i pełne bramek przyspieszających.

The Party

Innymi słowy: kolejna zakręcona część umysłu Milli. Na szczęście już ostatnia. Na początek pozbieraj leżące dookoła fikcje, klucz do bagażu oraz jedną pajęczynę. Gdy to uczynisz, rozpocznij wędrówkę w górę. Używając PSI Floatu, unoś się z bańkami coraz wyżej, aż do przełącznika (063). Jego użycie spowoduje włączenie wiatraka. Pojawią się trzy obręcze, które będziesz musiał rozkręcić, aby otworzyć sobie drogę do wyjścia. Zanim opuścisz to pomieszczenie, wyłap możliwie najwięcej fikcji. Na jednej z półek znajduje się również bardzo interesujący przedmiot (064). Zwiększa on pojemność Twojego "magazynku" do umiejętności PSI Blast. Nie zapomnij go wziąć. Gdy zbierzesz już wszystko, wyląduj na półce przy drzwiach, odwiedź ostatni bagaż i przejdź przez drzwi.

1 - Millas Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry
W ostatnim pomieszczeniu, które kryje się za krótkim korytarzem, odnajdziesz pozostałe fikcje i ostatnią pajęczynę - Millas Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry

W ostatnim pomieszczeniu, które kryje się za krótkim korytarzem, odnajdziesz pozostałe fikcje i ostatnią pajęczynę. Przeskocz na środkową platformę, by zakończyć ten etap.