Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Psychonauts - poradnik do gry

Psychonauts - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts poradnik Psychonauts

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

The Big Top

Twoim pierwszym dużym przeciwnikiem będzie rzeźnik, czyli tatuś Oly'ego. Rzeźnik jest silny, odporny na ciosy, zadaje duże obrażenia itp. Ale masz nad nim jedną przewagę - tarczę. Używaj jej przy każdym (prawie) ataku wyprowadzanym przez rzeźnika (165). To cała filozofia - ucieczka/tarcza. Co jakiś czas rzeźnik wyprowadzi atak, który wbije jeden z jego tasaków w ziemię (166). Uczyni to jednak jedynie wtedy, gdy nie obronisz się przed nim za pomocą tarczy, lecz po prostu odskoczysz. Tak też czyń. Wówczas masz chwilkę na ofensywę. Wbiegnij po ręce rzeźnika na jego kark i przywal mu w łeb. :) To go troszkę "schłodzi". Będziesz musiał powtórzyć tą procedurę trzy razy.

1 - Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry
Po zakończonej bitwie z rzeźnikiem, trafisz do namiotu z ojcem Raza - Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry

Po zakończonej bitwie z rzeźnikiem, trafisz do namiotu z ojcem Raza. Ta część wymaga niezłej zręczności. Namiot po chwili zacznie się wypełniać wodą, a Raz, jak dobrze wiesz, raczej nie lubi wody. Musisz więc jak najszybciej wdrapywać się po drabinach, huśtawkach i drążkach na górę. Dodatkowy problem stanowi ojciec Raza, który raz po raz (:P) rzucać będzie płonącymi ostrzami. That's baad. Zacznij od wejścia na górę po drabinie, następnie przeskakuj coraz dalej po drążkach (167). Pospiesz się, poziom wody będzie się szybko podnosił. Z drążków dostaniesz się na trampolinę. Odbij się od niej i złap za jeden z mieczy przyczepionych do tarczy. Wyczekaj na odpowiedni moment i przeskocz na kolejną mięsną półeczkę. Przyczepiona jest do niej lina. Przeskakuj nad kolczatkami, którymi rzuca ojciec. Gdy do niego dobiegniesz, przeskoczy dalej. Skorzystaj z trampoliny, na której stał i wskocz na znajdującą się znacznie wyżej półkę (168). Tuż obok niej znajduje się huśtawka. Dobrze się rozbujaj, czeka Cię długi skok.

2 - Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry
Na półce w oddali znajdują się dwa słupki, a między nimi liny - Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry

Na półce w oddali znajdują się dwa słupki, a między nimi liny. Wskakuj coraz wyżej na kolejne linki. Może być to nieco trudne, zważywszy na te kolce rzucane przez ojca. Będziesz musiał kawałek przebiec po najwyższej, do kolejnej półki (169). Z tejże półki po kolejnej linie biegnij...Taak, do kolejnej półki. Z niej przeskocz na siatkę (170). Unikaj płonących fragmentów (zetknięcie z takim oznacza automatyczny spadek do wody) i przechodź po siatce w lewo. Gdy jedna siatka się skończy, przeskakuj na kolejną (miałem z tym troszkę problemów).

3 - Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry
Skacząc i przesuwając się po kolejnych siatkach trafisz w końcu na półkę - Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry

Skacząc i przesuwając się po kolejnych siatkach trafisz w końcu na półkę. Następne w kolejce są płonące obręcze. Włącz szybko lewitację i przeskocz przez pierwszą obręcz. W odpowiednim momencie włącz PSI Float (tak jak niegdyś, na poziomie Milla's Dance Party). Tuż za obręczą znajduje się generator bąbelków, który wyniesie Cię wysoko w górę (171). Gdy uniesiesz się wystarczająco wysoko, rusz do przodu, przez kolejną obręcz, znowu do góry, itd. Aż wylądujesz na półkę. Uważaj, ojciec może Cię strącić rzucając swoimi kolczatkami. Na ostatnim odcinku czekają na Ciebie kolejne drążki, tym razem z utrudnieniem w postaci tasaków (172). Musisz skakać między drążkami w odpowiednich momentach.

4 - Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry
Po skoku z ostatniego drążka dolecisz na linę - Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry

Po skoku z ostatniego drążka dolecisz na linę. Biegnij po niej prosto. To już ostatni odcinek. Wskocz na drabinę i cały czas trzymaj przycisk oznaczający zjazd w dół po drabinie (nie ważne, że za chwilę zakręca w górę). Jeżeli nie zdążysz przejechać po drabinie zanim jej najniższa część zostanie zanurzona, będziesz musiał powtarzać trasę na odcinku od bąbelków.

Gdy przejedziesz przez całą drabinę, zobaczysz filmik. Zacznie się też kolejny pojedynek z rzeźnikiem, tym razem wspomaganym przez ojca Raza. Taktyka jest podobna do tej przy pierwszym pojedynku, czyli podstawą jest tarcza. Zmienia się sposób zadawania obrażeń: przygotuj telekinezę i rzucaj w rzeźnika bombami, które rzucał w Ciebie będzie ojciec Raza. Po trafieniu rzeźnik przez chwilę utrzymywał się będzie przy ziemi - wówczas weń uderzaj. Trzy razy i po sprawie.

Ostatni pojedynek to pojedynek gigantów (173). Dosłownie i w przenośni. Nie jest trudny, jak na ostateczną walkę. Masz moc swojego prawdziwego ojca. Wykorzystaj ją dobrze, a nie będziesz miał żadnych problemów. Pod paskiem życia wroga powinien pojawić się wskaźnik naładowania Twojej wielkiej postaci. Gdy spadnie do zera, ponownie będziesz zwykły. Trwa to tylko kilka sekund i właśnie podczas tych kilku sekund musisz skoncentrować się na celnym uderzaniu w przeciwnika. Po prostu naparzaj w niego, wal, bij, uderzaj, aby więcej, aby w pełni wykorzystać moc. Jak wspominałem, po kilku sekundach będziesz znowu zwykły. ALE... Moc zacznie się regenerować i po pewnym czasie ponownie będziesz wielki. Podczas, gdy jesteś mały, używaj tarczy, by nie oberwać za bardzo i uciekaj. W oczekiwaniu na powrót mocy. Nie muszę chyba mówić, co masz robić, gdy wrócisz do wielkiej postaci. Mutant może się tylko bronić, gdy wyzwolisz swoją pełną energię. Po kilku przemianach i kilkudziesięciu celnych trafieniach w przeciwnika, potwór padnie.

A Ty obejrzysz napisy końcowe.

5 - Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts - Psychonauts - poradnik do gry