Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wizards & Warriors - poradnik do gry

Wizards & Warriors - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część III | Wizards & Warriors poradnik Wizards & Warriors

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Odwiedzając stocznię spotykamy Buckley'a, który zleca nam przyniesienie trzech muszli (pozostają po zabiciu krabów), potrzebnych do wykonania Underwater Helm'a. Będzie można u niego nabyć później Underwater Breather (należy wszystkie osoby wyposażyć w oba przedmioty). Aby opuścić port musimy wynająć u Buckley'a statek.

Płynąc na północny-zachód dobijamy do brzegów dużej wyspy, gdzie znajduje się Skull Castle. Wchodzimy do środka po schodach wejściem pomiędzy ogromnymi szczękami czaszki, szczerzącymi zęby. Zwiedzamy dostępną część zamku. Następnie przełącznikiem podnosimy kratę na wprost wejścia i z olbrzymiej sali schodami udajemy się do korytarza, skąd prowadzą dwie drogi. Jedna schodami w dół do zamkniętych drzwi a druga korytarzem w kierunku wschodnim. Dochodzimy nim do dużej zalanej wodą komnaty. Przechodzimy przez most, który pod naszym ciężarem zapada się i lądujemy w wodzie. W ścianie zauważamy dwie nisze. Wpływamy do tej od północy. Prowadzą stąd dwa zalane wodą korytarze. Ten po prawej stronie doprowadza nas do labiryntu, gdzie błąkając się znajdujemy leżący na podłodze Labyrinth Key. Używamy go w otworze niedaleko windy (otwiera kratę zagradzającą drogę do sali przy wyjściu z niej). Udajemy się dalej w drogę korytarzem na południe i przełącznikiem obok mostu blokujemy go. Wskakujemy do wody i z tej samej niszy wpływamy do lewego korytarza, gdzie woda zabiera nas do komnaty z leżącym na kamiennym ołtarzu Key of Bone. (Wpływając do niszy od południa prawym korytarzem dostaniemy się do sali z potworami i dwugłowym Gos-hin, a lewym do komnaty pełnej wampirzyc.) Posiadając Key of Bone otwieramy zamknięte drzwi (na końcu schodów prowadzących w dół), za którymi spotykamy licha G'Ezerred Ra. Zobowiązujemy się dostarczyć mu Ancient Relic. Wręcza nam Dungeon Key, którym podnosimy kratę w dolnej części zamku, zamykającą drogę do lochów. Schodząc cały czas w dół znajdziemy się w pomieszczeniu z przełącznikami podnoszącymi platformy na łańcuchach, umożliwiających przejście do innych części lochów (podobnych pomieszczeń możemy znaleźć jeszcze trzy). Wędrując na północ odkrywamy komnatę zalaną lawą, gdzie w niszy w skrzyni znajduje się Holy Relic. Zabieramy go i wręczamy G'Ezerred Ra. Pojawia się wtedy Lord Cet i porywa ze sobą licha. My natomiast zabieramy pozostawioną przez niego Staff of Death i opuszczamy zamek.

Płynąc na północ od wyspy ze Skull Castle docieramy do skrawka lądu. Po jego przejściu i pokonaniu niewielkiej laguny dochodzimy do świątyni pilnowanej przez Mystical Sphynks (można odpowiedzieć na jego pytanie, ale zabicie go przynosi niespotykaną w grze ilość PD). Drzwi do świątyni otwieramy przy pomocy Staff of Death. Wchodzimy do środka i skaczemy w dół do głębokiego lochu. Idąc stąd cały czas do góry w niewielkim pokoju w skrzyni znajdujemy Relic of Isis. Piętro niżej docieramy do sali z wychodzącymi z sufitu ostrzami. Przechodzimy pod nimi do korytarza przez pierwsze drzwi z prawej strony. Korytarzem przez pokój z dziurą w podłodze możemy dostać się do dwóch pomieszczeń - jednym z zapadającą się podłogą i drugim z resztkami podłogi. Skaczemy w dół w którymś z pomieszczeń i w skrzyni w pokoju na zachodzie znajdujemy Bridging Baboons. Wracamy i dochodzimy do komnaty z egipskimi hieroglifami na ścianach. Na zachód stąd znajduje się Holy Pedestal. My udajemy się schodami w dół do dużej sali, gdzie na środku stoi Holy Altar. Idąc dalej w drogę korytarzem na południe za ołtarzem dochodzimy do pomieszczenia ze Small Alcove, w której umieszczamy Bridging Baboons. Przeskakujemy przez dziurę i schodami udajemy się do komnaty z trzema alkowami, gdzie w jednej ze skrzyń znajdujemy Ash of Anephas. Wracamy i umieszczamy go na Holy Altar. Korytarzem na południe za posągiem Temple Guadian (do jego przestawienia używamy funkcji Carry Object) dochodzimy do sali z basenem na środku. Tutaj w jednej ze skrzyń znajdujemy Statuette of Kerah i umieszczamy ją obok na Serene Altar. Z basenu podnosi się winda, którą wjeżdżamy do góry, gdzie uruchamiamy przełącznik na ścianie. Możemy teraz wypłynąć na powierzchnię i porozmawiać z Kerah the Angel. Po rozmowie umieszczamy Relic of Isis na Portal of Isis i zabieramy z niego Obelisk of Light. Udajemy się teraz do komnaty z Holy Pedestal, na którym kładziemy Obelisk of Light. Zmienia on kąt padania światła. Na posadzce w miejscach ze znakiem przypominającym Ankh'a kolejno ustawiamy Ornamental Obelisk'i (czworokątne zakończone stożkiem słupki stojące w kątach). Doprowadzają one promień światła tak, by padał na urnę, co powoduje ożywienie Lorda Anephasa. Wysłuchujemy co ma nam do powiedzenia i korytarzem na północ za ołtarzem wydostajemy się na powierzchnię.

Zostało jeszcze 48% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie