Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Doom 3: Resurrection of Evil - poradnik do gry

Doom 3: Resurrection of Evil - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Erebus - Level 5 cz.2 | Doom 3 Resurrection of Evil poradnik Doom 3: Resurrection of Evil

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Po krótkim spacerze dotrzesz do zielonego włazu. Zanim zbliżysz się do niego, koniecznie zapisz stan gry na nowym slocie i przeczytaj poniższe uwagi.

Sprawa teoretycznie jest prosta. Musisz przedrzeć się przez tunel zalany substancjami toksycznymi. W praktyce wygląda to o wiele gorzej. Po pierwsze, pojawi się mnóstwo wrogów (na poziomie trudności Veteran wręcz niezliczona horda), po drugie, mimo posiadania specjalnego hełmu (tłumiącego przy okazji dźwięk), nie jesteś całkowicie bezpieczny przed szkodliwym działaniem trujących oparów. Co jakiś czas będziesz musiał uzupełniać powietrze za pomocą rozrzuconych tu i ówdzie butli (zupełnie jak na powierzchni Marsa), lub zbierając zbiornik po wyeliminowaniu Hazmatów (zombie w kombinezonach z latarką na czole). Nie jest ich zbyt wiele, dlatego cały kompleks należy pokonać w ekspresowym tempie.

1 - Erebus - Level 5 cz.2 | Doom 3 Resurrection of Evil - Doom 3: Resurrection of Evil - poradnik do gry
2 - Erebus - Level 5 cz.2 | Doom 3 Resurrection of Evil - Doom 3: Resurrection of Evil - poradnik do gry
3 - Erebus - Level 5 cz.2 | Doom 3 Resurrection of Evil - Doom 3: Resurrection of Evil - poradnik do gry
Tunel składa się z trzech części, oddzielonych pomiędzy sobą czerwonymi włazami - Erebus - Level 5 cz.2 | Doom 3 Resurrection of Evil - Doom 3: Resurrection of Evil - poradnik do gry

Tunel składa się z trzech części, oddzielonych pomiędzy sobą czerwonymi włazami. Te ostatnie bronione są przez Mancubusy (#67) - olbrzymie stwory ciskające kulami ognia. W zielonej breji tarzają się ponadto liczne zastępy Zombich, Cherubów i Maggotów. Aby ułatwić sobie zadanie, staraj się biegać zlokalizowanymi u góry platformami (#68), a kontakt ze szlamem ograniczaj do niezbędnego minimum. Cheruby można zabić przyciągając ich za pomocą Grabbera. Również wysyłane przez Mancubusów pociski łatwo "złapać", ale trzeba uważać, gdyż potwory ciskają je w piorunującym tempie. Generalnie używaj zdobytego przed chwilą Chainguna (w połączeniu z Hell Time ta broń to absolutny killer).

W walce bardzo pomaga moc spowalniania czasu oraz beczki tarzające się w zielonej breji, które można ostrzelać i wysadzić. W drugiej części kompleksu na platformie znajduje się mały podest (#69), gdzie leżą apteczki, butla, a także zapas amunicji. Wyjście zlokalizowane jest w trzeciej części tunelu - wieńczy je taki sam zielony właz (#70) jak na początku.

Jeśli uda Ci się przedrzeć przez tunel, przejdź jeszcze kilka kroków i otwórz komorę powietrzną (Airlock), gdzie znajduje się przycisk kończący zmagania na tym etapie.