Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Scene 3 | Rescue Attempt | The Operative No One Lives Forever poradnik The Operative: No One Lives Forever

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Rescue Attempt, Scene 3

Zlokalizuj Doktora Schenker'a.

Intelligence Items: 6

#217 - Scene 3 | Rescue Attempt | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#217

#218 - Scene 3 | Rescue Attempt | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#218

Na początku zrób sobie spacer po rampie i zejdź nią na sam dół. Pokonaj trzech strażników, wejdź do budki, zabierz mikrofilm z szafki (możesz go tu nie znaleźć), zgarnij kamizelkę kuloodporną i wciśnij czerwony przycisk. Otworzą się gigantyczne drzwi (#217) , przez które musisz się udać.

Po kilku chwilach dojdziesz do drzwi po prawej stornie. W środku będzie jakiś naukowiec (możesz tu też znaleźć mikrofilm, o ile nie było go wcześniej) a na stole leży zapalniczka. Wyjdź drugimi drzwiami, wejdź po schodach i oczyść całą górę. Teraz wróć się na główny korytarz i idź cały czas przed siebie. W końcu dojdziesz do zejścia w dół (#218) .

Skręć w prawo, do drugiego magazynu i znów w prawo. Natkniesz się na drzwi, które można otworzyć wyłącznie palnikiem. Użyj go i idź dalej.

#219 - Scene 3 | Rescue Attempt | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#219

#220 - Scene 3 | Rescue Attempt | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#220

W następnym pokoju zabij strażnika, weź ze stołu przepustkę i wciśnij czerwony guzik (przy stole może leżeć kamizelka kuloodporna). Tym sposobem wyłączyłeś system alarmowy. Zaopatrz się w szybkostrzelną broń i wróć na główny korytarz. Po wejściu na górę po pochyłej drodze (#218) skręć w lewo i posuwaj się naprzód aż dotrzesz do windy (#219) . Użyj zdobytego przed chwilą przedmiotu na monitorze, lecz pamiętaj by zabrać przepustkę , gdy drzwi się otworzą. Wejdź do środka i zjedź na dół.

Skręć w lewo, zejdź na dół po schodach (uwaga na strażników, którzy czają się na górze) i uporaj się z kłódką. Za ogrodzeniem znajdziesz amunicję i plany . Wróć się na górę i wybierz korytarz na prawo od windy. Czeka Cię teraz długa wędrówka. Eliminuj wroga i posuwaj się naprzód. Omiń windę by w końcu dostać się do toalet (#220) . W damskiej kabinie natkniesz się na papucie, dzięki którym będziesz mógł się ciszej skradać.

#221 - Scene 3 | Rescue Attempt | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#221

#222 - Scene 3 | Rescue Attempt | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#222

Teraz wróć się do specyficznej windy (#221) . Zjedź nią na dół i ruszaj korytarzem. Po śmiesznej konwersacji otwórz drzwi i zabij dwóch przeciwników. Dalej czekać na Ciebie będzie następnych dwóch nieprzyjaciół. Wybierz lewy korytarz, ze stołu zabierz list i uporaj się z kłódką. W środku spotkasz Doktora Schenkera.

Ucieknij z Doktorem Schenker'em za teren kompleksu.

Zanim opuścisz pomieszczenie przeszukaj je dokładnie. Na (lub pod) jednym z łóżek leżą dokumenty . Teraz wyjdź, wybierz drugi korytarz i złam zabezpieczenia. Po chwili dojdziesz do miejsca, w którym są liczne wyładowania elektryczne (#222) . Musisz prowadzić doktora Schenkera na drugą stronę pomieszczenia (przechodź przez kraty zaraz po dwóch uderzeniach błyskawicy, gdyż wtedy dane pole będzie "czyste" przez dłuższy moment).

Dalej udaj się schodami na górę i znów użyj deszyfratora. Wejdź na górę i dr Schenker zasugeruje Ci gdzie masz iść. Posłuchaj jego rady i wciąż podążaj po schodach. Po krótkim spacerku i wyeliminowaniu paru przeciwników użyj deszyfratora po raz ostatni. Gdy przejdziesz przez ostatnie drzwi ukończysz misję.