Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Scene 3 | Berlin by Night | The Operative No One Lives Forever poradnik The Operative: No One Lives Forever

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Berlin by night, Scene 3

Zlokalizuj miejsce pobytu Doktora Schenkera.

Intelligence Items: 11

#63 - Scene 3 | Berlin by Night | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#63

#64 - Scene 3 | Berlin by Night | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#64

Teraz będziesz musiał odnaleźć doktora Shenkera. Wpierw skieruj się na lewo, do recepcji (#63) . Na ladzie leży książka , którą powinieneś sfotografować. Obok krzesła może też leżeć kamizelka kuloodporna. Wejdź po schodach na górę i jednym, precyzyjnym strzałem zabij strażnika. Podkradnij się prawą stroną ściany tak, aby kamera Cię nie zauważyła. Przez okno zabij jakiegoś profesora, a następnie strażnika, który będzie patrolował korytarz. Wejdź do biura, w którym był pan w białym okryciu i zabierz stamtąd teczkę .

Idź dalej korytarzem (#64) i skręć w lewo. Zabij jednego strażnika (najlepiej po cichu, aby upadł tam gdzie stoi. W przeciwnym razie kamera może go zauważyć) i przejdź na drugą stronę szafek. Uporaj się z kolejnym strażnikiem i zgarnij list z długiej ławki.

#65 - Scene 3 | Berlin by Night | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#65

#66 - Scene 3 | Berlin by Night | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#66

Pójdź dalej korytarzem. Po wysłuchaniu zabawnej konwersacji przejdź ostrożnie przez pokój (#65) i wejdź do biura, które znajduje się po prawej stronie. Stąd zabierz plany i wróć się do ogromnego pokoju. Przejdź przez duże, metalowe drzwi (te, na którymi świeci się czerwona lampka) i skieruj się na dół, w prawo (#66) . Wysłuchaj konwersację i zabij profesorka (możesz też go zwyczajnie "postraszyć" by ten nie sprawiał żadnych kłopotów). Gdy w swoim ekwipunku będziesz miał narzędzie, służące do łamania szyfrów będziesz mógł zejść na dół, "złamać" drzwi po prawej i zabrać koperta .

#67 - Scene 3 | Berlin by Night | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#67

#68 - Scene 3 | Berlin by Night | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#68

Teraz jednak nie masz takiej możliwości więc wróć się na główny korytarz, pozbądź się strażnika i podejdź powoli do windy (#67) . Zjedź nią na dół.

Tutaj czeka na Ciebie ciężkie zadanie. Musisz pozbyć się dwóch strażników. Teoretycznie, gdy drzwi się otworzą możesz wyjść na próg, by zaczęła się zabawna konwersacja, a następnie wrócić się do windy. Pojedziesz na górę i znów na dół, a strażnicy pójdą sobie patrolować korytarz. Przejdź teraz do pokoju i zabierz list , który leży na stole. Przyczaj się w tym pomieszczeniu i poczekaj na strażnika. Pamiętaj by zabić go tak, aby nie był w zasięgu widoku kamery. Prawdopodobnie zaraz przybędzie kolejny wróg, z którym też musisz się uporać. Skieruj się korytarzem na prawo. Idąc dalej uważaj na kamery. Dotrzesz w końcu do schodów, którymi powinieneś wejść na górę.

Teraz musisz załatwić strażnika, będąc pod okiem dwóch kamer. Ja schowałem się pod pierwszą z nich, strzeliłem w szybę pokoju, który znajduje się naprzeciwko Ciebie i wróciłem się do kolumn przy szybie. Po chwili przybiegł strażnik, który został szybko uciszony (#68) .

#69 - Scene 3 | Berlin by Night | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#69

#70 - Scene 3 | Berlin by Night | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#70

W tym dużym pomieszczeniu, z kuchnią po prawej znajdziesz list na balustradzie (#69) . Idź przed siebie, prosto korytarzem aż dotrzesz do drzwi ze znakiem radioaktywności (#70) . W środku jest profesorek. Jeżeli Cię zauważy - włączy alarm. Jeżeli go zabijesz - kamera zobaczy jego ciało. A obok niego spoczywa walizka . Musisz stanąć z boku doktorka, szybkim ruchem podejść do przodu, chwycić walizkę i od razu się wycofać. Da się to zrobić tak, aby profesor zapatrzony w ścianę Cię nie zauważył. Po jego drugiej stronie może też leżeć kamizelka kuloodporna.

Przejdź ostrożnie korytarzem obok i zejdź schodami na dół. Uporaj się ze strażnikiem i skieruj się na prawo. Tam znajdziesz małe laboratorium, z kolorowymi beczkami. Na ladzie będą leżały akta .

#71 - Scene 3 | Berlin by Night | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#71

Teraz musisz wrócić się do korytarza, gdzie był ten stojący tyłem doktorek. Skręć w prawo (#71) . Wejdź do pierwszego pokoju jaki napotkasz, gdyż tam na ławce będzie spoczywał list . W nim tez może znajdować się strażnik. Idąc dalej korytarzem musisz, przez szybę, załatwić doktorka po lewej stronie. Za nic na świecie nie zabijaj pana z prawej. Wejdź do pomieszczenia po lewej stronie i zabierz z niego teczkę . Nie bierz kamizelki kuloodpornej. Jeżeli tu jest, to zostaw ją sobie na później.

Teraz wejdź do pomieszczenia naprzeciwko i pogadaj z doktorem Schenkerem. Podczas rozmowy będziesz musiał uporać się też z czterema strażnikami. Najprostszym na to sposobem jest dorwanie w łapy jakiejś szybkostrzelnej broni i pozbycie się napastników w drzwiach. Stłoczeni w jednym miejscu nie będą zdolni Cię zranić.

Wraz z Doktorem Schenkerem ucieknij ze Wschodnich Niemiec.

Teraz z doktorem Schenker'em będziesz jeszcze musiał uciec. Jeżeli oberwałeś w strzelaninie zabierz wspomnianą wcześniej kamizelkę kuloodporną i wracaj się korytarzem. Na pierwszym rozwidleniu (uwaga, mały opór do pokonania) skręć w lewo i po przejściu kawałku zejdź schodami w dół (kolejni przeciwnicy). W tym pokoju skieruj się w lewo. Znajdź metalowe drzwi i wyjdź przez nie na dwór.

Jeżeli doktor Schenker nie chciałby z Tobą iść, kulił się i chował przed ostrzałem, musisz go po prostu "aktywować" klawiszem użycia. Wtedy wstanie i ruszy za Tobą.