Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Scene 2 | Missfortune in Morocco | The Operative No One Lives Forever poradnik The Operative: No One Lives Forever

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Missfortune in Morocco, Scene 2

Intelligence Items: 14

#28 - Scene 2 | Missfortune in Morocco | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#28

#29 - Scene 2 | Missfortune in Morocco | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#29

Na początku misji kucnij i trzymając się lewej strony muru podejdź do bramy. Po cichu otwórz kłódkę za pomocą spinki i wycofaj się. Posłuchaj sobie zabawnej rozmowy, która dotyczy sprzedaży małpy i zabij przeciwnika. Uważaj by nie zranić kupca. Śmierć cywila oznacza niepowodzenie misji.

Po prawej stronie, tuz obok bramy, wisi informacja . Zabierz nią i uporaj się z przeciwnikiem, który czai się za skrzynkami. Nie jest on zbyt celny, więc możesz spokojnie, na kuckach, podkraść do jego kryjówki i go załatwić.

Gdy podejdziesz do drzwi budynku ucisz kolejny mały opór (#28) i wejdź do środka. Skręć w prawo i idź korytarzem, aż dojdziesz do miejsca, gdzie dwójka ludzi będzie się kłóciła. Załatw zbliżającego się przeciwnika i podejdź do zamkniętych drzwi (#29) . Użyj spinki by otworzyć kłódkę (lub ją po prostu przestrzel) i z półki po lewej zabierz walizkę .

Możliwe, że dzięki krótkiej wymianie ognia zwróciłeś na siebie uwagę, więc przygotuj się na dwóch lub trzech kolejnych przeciwników, którzy przybiegną korytarzem. Jeżeli ich nie będzie i tak później będziesz się musiał z nimi uporać.

 

#30 - Scene 2 | Missfortune in Morocco | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#30

#31 - Scene 2 | Missfortune in Morocco | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#31

Idąc dalej, w pokoju 103, możesz natknąć się na kamizelkę kuloodporną. Z pokoju 101 zabierz list , który znajduje się pod łóżkiem i znowu ruszaj korytarzem. Trafisz w końcu do toalet (#30) . Miń je i pójdź dalej. Na schodach posłuchaj rozmowy (twórcy gry mają poczucie humoru, to im trzeba przyznać) i powoli zakradnij się na górę. Wyeliminuj pana w czerwonym ubranku. Jeszcze jeden przeciwnik, tym razem ubrany na biało, będzie na Ciebie czekał na balkonie.

W pokoju 202 możesz znaleźć kamizelkę kuloodporną, natomiast w 201 czeka na Ciebie walizka . Aby się tam dostać musisz wyjść na balkon, przeskoczyć na gzyms (#31) i stamtąd znów skoczyć na brązowy daszek. Otwórz okno do pokoju i zgarnij przedmiot. Wyjdź przez drzwi i ruszaj dalej korytarzem.

#32 - Scene 2 | Missfortune in Morocco | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#32

#33 - Scene 2 | Missfortune in Morocco | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#33

Wejdź jeszcze do pokoju 204. Na jednej z szafek będzie leżał list , który oczywiście po chwili należeć będzie do Ciebie. Idź dalej aż dojdziesz do baru (#32) . Z lady zgarnij akta . Na dziedzińcu czeka Cię mała wymiana ognia. Wpierw po cichu zabij strażnika opierającego się o kolumnę i schowaj się. Po chwili zabij kolejnego przeciwnika, który wbiegnie pod Twoją lufę. Ostatni czeka na jednej z wież, więc aby go zabić użyj karabinu Hampton.

Przejdź dalej i skręć w prawo. Wysłuchaj kolejnej rozmowy i zabij pana w czerwonym garniturze (#33) . Z lady zabierz dokumenty i ruszaj dalej.

#34 - Scene 2 | Missfortune in Morocco | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#34

#35 - Scene 2 | Missfortune in Morocco | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#35

Dojdziesz do kolejnego obszaru, gdzie będziesz musiał uważać na cywilów (#34) . Zabij przeszkadzających wrogów i zabierz walizkę , która leży przy oknie (drugim od lewej strony). Ostrożnie wyjdź z pomieszczenia i zabij kolejnych dwóch przeciwników. W korytarzu z ubikacjami podejdź do maszyny z lodem, na której spoczywa teczka .

Idź dalej. Po chwili znów napotkasz opór (#35) . Ostrożnie sprzątnij wyższe piętro i rozejrzyj się trochę. Ze stołu zabierz akta . Natomiast w jednym z rogów pomieszczenia znajdziesz walizkę , którą też oczywiście musisz się zaopiekować. Przejdź dalej i skręć w prawo. W długim korytarzu załatw jak najciszej dwóch strażników (możesz też poprosić kobietę, by odciągnęła ich uwagę). Podejdź trochę do przodu i zza rogu wyeliminuj kolejnych nieprzyjemnych gości. Wyjdź teraz na patio i z jednego ze stołów zabierz akta .

#36 - Scene 2 | Missfortune in Morocco | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#36

#37 - Scene 2 | Missfortune in Morocco | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#37

Idź przez pokój z dwoma windami aż dotrzesz do rozwidlenia dróg. Przy ławce może leżeć kamizelka kuloodporna. Ruszaj prosto drogą z dywanem, w dół. Po chwili dojdziesz do swojego przyjaciela (#36) . Po krótkim dialogu Volkov zabije Bruna, a Tobie przypadnie jedynie zemsta. Wcześniej jednak będziesz musiał wydostać się z hotelu, rozbroić ładunki wybuchowe i ochronić cywilów.

Z okrągłego pokoju zabierz informację ze ściany. Gdy będziesz miał okulary przeciwsłoneczne będziesz mógł też sfotografować książkę , jednak na razie nie masz tej możliwości. Teraz zacznij się wracać taką samą drogą, którą dotarłeś do tego miejsca. Wpierw załatw dwóch przeciwników i rozbrój ładunek wybuchowy (#37) .

Systematycznie posuwaj się do przodu. Bomby będą czekać jeszcze w dwóch długich korytarzach, w sali niedaleko toalet oraz koło telefonów przy biurze podróży. Gdy dojdziesz już do pokojów hotelowych uporaj się z dwoma przeciwnikami na balkonie i dwoma, którzy będą czekali na schodach łączących piętro z parterem. Po załatwieniu ich ukończysz misję.