Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Scene 3 (1) | The Assignment | The Operative No One Lives Forever poradnik The Operative: No One Lives Forever

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

The Assignment, Scene 3

Ukończ szkolenie podstawowe i zaawansowane.

Intelligence Items: 14

#7 - Scene 3 (1) | The Assignment | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#7

#8 - Scene 3 (1) | The Assignment | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#8

Wszedłeś do kompleksu treningowego. Wpierw strażnicy powiadomią Cię, iż możesz od razu skierować się do wyjścia lub przejść przez całe szkolenie. Polecam na początku zapoznać się z ważnymi aspektami gry, gdyż później możesz mieć trudności bez znajomości rzeczy, które Cate Archer potrafi robić.

Ten obszar to plątanina korytarzy, jednak wszędzie na ścianach porozwieszane są znaki wskazujące drogę (#7) , więc nie powinieneś mieć kłopotów ze znalezieniem drzwi do odpowiedniej części treningu. Po wejściu na teren kompleksu idź prosto, aż dotrzesz do drzwi, przy których świeci się zielona lampka. Zaraz potem przywita Cię Twój instruktor. To właśnie on zapozna Cię ze wszelkimi możliwościami gry i wyjaśni jak radzić sobie w czasie misji.

Pierwsze zadanie (#8) polega na komunikacji. Cate Archer może rozmawiać z wieloma napotkanymi osobami, dzięki czemu zdobywać będzie różne informacje. Porozmawiaj z panem w białym ubranku (używaj do tego domyślnego klawisza użycia 'E'), a następnie przejdź do kolejnego pomieszczenia. Tutaj dowiesz się, iż przeróżne dialogi i filmiki można skracać, używając do tego klawisza spacji. Po tym krótkim wstępie nadszedł czas na trening na poziomie zaawansowanym.

#9 - Scene 3 (1) | The Assignment | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#9

#10 - Scene 3 (1) | The Assignment | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#10

Wreszcie poznasz kilka "tajniackich" spraw. Najpierw dowiesz się co nieco o ekwipunku (#9) . Amunicja będzie Ci potrzebna na każdym kroku, gdyż bez niej nie będziesz mógł uciszyć przeciwników. Nie martw się, martwy wróg też zostawia po sobie broń i amunicję, wiec nie jest to jedyne źródło zaopatrzenia. Warto tez wspomnieć, że istnieje kilka rodzajów naboi. Ostre, wybuchowe, toksyczne. Każą z nich będziesz miał możliwość wypróbować podczas misji.

Lecz wróg też potrafi strzelać, dlatego potrzebna Ci będzie kamizelka kuloodporna. Z uwagi na to, iż podczas wykonywania misji nie znajdziemy żadnych apteczek podnoszących poziom zdrowia, zawsze trzeba mieć na uwadze posiadanie kamizelki. To ona przyjmuje na siebie obrażenia zadawane przez pociski broni palnej. Warto się w nią zaopatrzyć, gdyż bez niej nasze życie szybko się skończy.

W kolejnym pokoju (#10) dowiesz się, iż w czasie misji znaleźć będzie można Intelligence Items. Już wcześniej dokładnie je opisałem, więc teraz tylko zbierz ze stołów wszystkie przedmioty (łącznie osiem intelligence items ) i ruszaj dalej.

#11 - Scene 3 (1) | The Assignment | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#11

#12 - Scene 3 (1) | The Assignment | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#12

Tutaj czekają na Ciebie ładunki wybuchowe (#11) . Aby je rozbroić wystarczy podejść i wcisnąć klawisz użycia (domyślnie 'E'). Gdy uporasz się ze wszystkimi czterema bombami ruszaj dalej.

Wejdziesz do ciemnego korytarza. Ze stołu po lewej zabierz plany i wkrocz do kolejnej fazy treningu. Teraz czeka Cię szkolenie w skradaniu (#12) . Aby pomyślnie ukończyć to zadanie musisz powoli przejść po deskach, lub przemieścić się po nich na kuckach. Jeżeli zwrócisz na siebie uwagę pana w białym fartuchu wróć się za żółto-białą linię i spróbuj jeszcze raz.

Za następnymi drzwiami będzie na Ciebie czekało podobne zadanie. Musisz wykorzystać rozłożone na ziemi dywany aby bezszelestnie przemknąć przez pokój.

#13 - Scene 3 (1) | The Assignment | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#13

#14 - Scene 3 (1) | The Assignment | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#14

Gdy już się z tym uporasz trafisz do kolejnego pokoju (#13) . Tutaj Twoim zadaniem będzie prześlizgnięcie się do wyjścia tak, aby Walter Cię nie zauważył. Wychyl się zza rogu i zobacz, czy jest on odwrócony do Ciebie przodem czy też tyłem. Jeżeli przodem - szybko schowaj się. Gdy nie będzie na Ciebie patrzył możesz na kuckach, po cichu przejść do drzwi.

Idź dalej. Ze stołu zgarnij list i przejdź do kolejnego treningu. Tym razem będziesz musiał użyć latarki, aby przejść przez ciemne pomieszczenie (#14) .

#15 - Scene 3 (1) | The Assignment | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#15

#16 - Scene 3 (1) | The Assignment | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#16

Ruszaj naprzód i skręć dwa razy w lewo. Posuwaj się dalej, aż do końca korytarza. Teraz skieruj się na prawo i idź przed siebie długim korytarzem. Gdy dotrzesz do ściany obróć się powoli w prawo. Uważaj, tutaj czeka na Ciebie kolejny pan w białym stroju. Trzymaj się prawej strony ściany i staraj się nie zdradzić swojej pozycji. Dojdziesz po chwili do przejścia, którym już prosto dotrzesz do wyjścia (#15) z tej części treningu (nad drzwiami znajduje się znak z krzyżykiem).

Teraz idź przed siebie na drugi koniec korytarza. Przed wejściem do pomieszczenia możesz jeszcze posłuchać zabawnej konwersacji. Jednak nie czas na śmiech, gdyż przed Tobą trening w broniach palnych. Tutaj zastajemy stanowisko z trzema rodzajami pukawek (#16) .

#17 - Scene 3 (1) | The Assignment | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#17

#18 - Scene 3 (1) | The Assignment | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#18

Poza tym do dyspozycji dostaniesz strzelnicę, na której możesz wypróbować zabawki (#17) . Petri .38 Airweight rewolwer - lekki pistolet, który mieści w magazynku pięć naboi. Jest wolny i nie polecam go używać. Shepherd Arms P38 9 mm - broń szybka, z możliwością założenia na nią tłumika, mieści w magazynku 10 naboi. Może to zabrzmi dziwnie, ale używałem tej spluwy aż do samego końca, gdyż sprawdza się wyśmienicie do cichych zabójstw. Ostatnią bronią jest Hampton Carabine - snajperka, z możliwością wyciszenia. Aby postrzelać do celów należy aktywować czerwony przycisk. Po oddaniu kilkunastu strzałów i zostawieniu broni w okienku skieruj kroki przez kolejne drzwi.

Przy kolejnym treningu zgarnij rewolwer i posłuchaj instruktora, który mówi o tym, iż łatwiej trafić przeciwnika gdy celownik jest mały (#18) . Jeżeli się poruszysz celownik będzie się powiększał, a szansa na trafienie w cel zmniejszy się. Dodatkowo dowiesz się, iż w grze będziesz mógł używać kilku rodzajów amunicji. Ostrej, do szybkiego zabicia przeciwnika, lub na przykład .38 dum dum, która sprawi, iż wróg otrzyma krwawiąca ranę. Przed opuszczeniem pomieszczenia obróć się od strzelnicy i zabierz z szyby informację .

#19 - Scene 3 (1) | The Assignment | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#19

#20 - Scene 3 (1) | The Assignment | The Operative No One Lives Forever - The Operative: No One Lives Forever - poradnik do gry

#20

Karabin Hampton ma możliwość założenia na niego scope, czyli celownika optycznego, który przybliży Ci widok na cel. Wtedy będziesz mógł przybliżać widok na cel. Dzięki temu traf w oba obiekty ukryte za przeszkodami (#19) . Następnie zbierz kolejną wiadomość znajdującą się na przeciwległej szybie i przejdź do następnego pomieszczenia. Tutaj dowiesz się o tym, iż nie można strzelać do cywilów (kto by pomyślał :-)). Uważając na ludzi traf w oba cele i ruszaj dalej.