Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

RollerCoaster Tycoon 3 - poradnik do gry

RollerCoaster Tycoon 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sprawy podstawowe | Kampania w RollerCoaster Tycoon 3 poradnik RollerCoaster Tycoon 3

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Sprawy podstawowe

Przygotowana przez producentów kampania singleplayer nie jest zbyt trudna, szczególnie jeśli zestawimy ją z propozycjami z poprzednich odsłon serii. Przede wszystkim, ponownie uczulam na fakt, iż nie musisz się śpieszyć.

Przygotowane przez producentów zadania można podzielić na dwie a w zasadzie trzy różne grupy. Najprościej zalicza się zadania, które nie zostały obłożone żadnym limitem czasowym a sprostanie postawionym wytycznym jest równoznacznie z zaliczaniem danej części misji. Nieco trudniej jest w przypadku wyzwań, które nie tylko muszą być osiągnięte, ale i końcowy wynik powinien zostać utrzymany przez określoną ilość czasu. Tak jest na przykład z oceną jakości parku, która zazwyczaj musi utrzymać się na zbliżonym poziomie przez kilka miesięcy. Najtrudniej jest w przypadku zadań, które POWINNY być spełnione przed upływem określonego czasu, zazwyczaj pojawienia się VIP-a w samym parku. Nie ma się jednak czego obawiać, w przypadku nie spełnienia określonych założeń przełożony zostanie jedynie termin wykonania zadania. Poniższy screen obrazuje dwa przykładowe cele, z którymi będziesz się musiał w trakcie zabawy uporać.

Niektóre zadania powinno wykonać się przed upływem określonego czasu, ale nie jest to konieczne. - Sprawy podstawowe | Kampania w RollerCoaster Tycoon 3 - RollerCoaster Tycoon 3 - poradnik do gry
Niektóre zadania powinno wykonać się przed upływem określonego czasu, ale nie jest to konieczne.

W kolejnych częściach poradnika opiszę najczęściej pojawiające się cele. Zdecydowałem, iż taka forma prezentacji danych będzie znacznie wygodniejsza, gdyż większość zadań dość często ma zwyczaj powtarzać się. Lepiej jest więc opisać dany cel raz a dobrze a nie powracać do niego co kilka minut.

Korzystając z okazji wspomnę również o dwóch dodatkowych kwestiach, których znajomość z pewnością przyda się w trakcie właściwej gry. Badania naukowe powinno prowadzić się na każdym stadium rozgrywki przy czym rozmiary przeznaczanego na nie budżetu powinny być oczywiście uzależnione od możliwości finansowych parku. 200$ to rozsądne minimum, poniżej którego nie warto raczej schodzić. Dobrze prosperujący park może przeznaczyć na badania nawet 2-3 razy więcej pieniążków. Jeśli zaś chodzi o cel badań, w moim przekonaniu warto jest koncentrować się na Thrill Rides i RollerCoasterach. Należy również zwrócić uwagę na ukształtowanie terenu. Prowadzenie badań związanych z konstrukcjami wodnymi w trakcie rozgrywania misji na terenie górzystym mija się raczej z celem.

Radziłbym również zwrócić uwagę na Ride Events, czyli dodatkowe "wydarzenia" związane z konkretnymi atrakcjami. Jest to nowość w serii. Obiekty te powinny uatrakcyjniać najlepiej prosperujące obiekty, głównie RollerCoastery i inne większe konstrukcje. Należy przy tym zadbać o ich różnorodność. Więcej informacji na temat tych obiektów odnajdziesz w instrukcji obsługi i wbudowanym samouczku. Objaśnia on między innymi w jakich miejscach powinny one być stawiane.