Stellar Blade: Rdzenie bety i rdzenie ciała - Matryca 11 i Wielka Pustynia Stellar Blade poradnik, porady
Rdzenie ciała i rdzenie bety to jedna z kategorii sekretów odnajdywanych w lokacjach Wielka Pustynia oraz Matryca 11 w grze Stellar Blade. Nasz poradnik pokazuje miejsca ukrycia poszczególnych rdzeni pomocnych w zwiększeniu statystyk EVE.
Ostatnia aktualizacja: 25 kwietnia 2024
Lokacje Matryca 11 i Wielka Pustynia z gry Stellar Blade skrywają przeróżne znajdźki i są wśród nich rdzenie ciała oraz rdzenie bety. Na tej stronie poradnika pokazaliśmy miejsca, w których są te sekrety. Ich zabranie pozwoli Wam na stałe wydłużyć paski energii oraz zdrowia EVE.
- Rdzeń ciała #1 - Matryca 11
- Rdzeń bety #1 - Matryca 11
- Rdzeń ciała #2 - Matryca 11
- Rdzeń bety #2 - Matryca 11
- Rdzeń bety #3 - Matryca 11
- Rdzeń bety #4 - Matryca 11
- Rdzeń ciała #3 - Matryca 11
- Rdzeń ciała #4 - Matryca 11
- Rdzeń ciała #5 - Wielka Pustynia
- Rdzeń bety #5 - Wielka Pustynia
Rdzeń ciała #1 - Matryca 11
- Rdzeń jest do odnalezienia niedługo po użyciu ogniwa fuzyjnego na wysypisku śmieci. Dotrzecie do dużego tunelu pokazanego na obrazku.
- Rozglądajcie się po lewej stronie, by zabić potwora blokującego przejście (obrazek 1). Uzyskacie dostęp do nowego opcjonalnego obszaru, w którym są świecące zwłoki z rdzeniem z obrazka 2.
Rdzeń bety #1 - Matryca 11
- W ramach głównych postępów w tej lokacji dotrzecie do obszaru Poskręcany żelazny most z obrazka 1. Zaglądajcie do mijanych po drodze zakleszczonych wagonów. W jednym z nich są świecące się zwłoki z obrazka 2.
Rdzeń ciała #2 - Matryca 11
- Niedługo po odnalezieniu opisanego powyżej rdzenia bety dotrzecie do miejsca, w którym Eve może zejść po drabinie - pokazuje je obrazek 1. W tej samej okolicy są świecące się zwłoki z obrazka 2 - pomóżcie sobie skanowaniem oraz wydawanym dźwiękiem do ich zlokalizowania.
Rdzeń bety #2 - Matryca 11
- Rozwiążcie najpierw zagadkę ze śluzą w kanałach - pozwoli to na zmianę poziomu wody i umożliwi to dotarcie w nowe miejsca.
- Niedaleko konsoli śluzy w Podziemnych kanałach zauważycie zwłoki za kratami pokazane na obrazku 1. Dzięki zmianie poziomu wody możecie w tym miejscu zanurkować i przepłynąć pod kratą. Pozwoli to Wam dotrzeć do świecących się zwłok z obrazka 2.
Rdzeń bety #3 - Matryca 11
- W dalszej części kanałów dotrzyjcie do lokacji z potworami i zamkniętym głównym przejściem (obrazek 1). Wdrapcie się na lewą wyższą półkę. EVE może wylądować w bocznym lewym pomieszczeniu. W miejscu tym oprócz nowych potworów są świecące się zwłoki pokazane na obrazku 2.
Rdzeń bety #4 - Matryca 11
- Dotrzyjcie do kryjówki w kanałach - EVE może tam znaleźć ogniwo fuzyjne i następnie użyć go do odblokowania przejścia z obrazka 1. W nowej części kanałów pokonajcie potwory i przebijcie się do małego bocznego tunelu ze świecącymi się zwłokami z obrazka 2.
Rdzeń ciała #3 - Matryca 11
- Musicie dotrzeć do lokacji Cmentarzysko pociągów i ma to miejsce niedługo po pokonaniu bossa Niszczyciel. W tej częściowo zalanej lokacji możecie znaleźć balkonik ze świecącymi się zwłokami - miejsce to pokazuje obrazek.
Rdzeń ciała #4 - Matryca 11
- W końcowej części przemarszu przez Matrycę 11 dotrzecie do obozu zaopatrzeniowego z lokacji Zanieczyszczona stacja uzdatniania wody. Zanim wyruszycie do legowiska bossa Alfa Naytiba znajdźcie obok świecące się zwłoki.
Rdzeń ciała #5 - Wielka Pustynia
- Dotrzyjcie w pobliże obozu zaopatrzeniowego Centrum Wielkiej Pustyni. Jest on na piętrze zrujnowanego budynku. Musicie na samym dole przeciągnąć dużą skrzynię, wdrapać się na nią i z niej doskoczyć na poziom z obozem.
- Obok obozu są interaktywne krawędzie, których EVE może się złapać. Użyjcie ich żeby dotrzeć do innej części zrujnowanej struktury - znajdziecie tam świecące się zwłoki.
Rdzeń bety #5 - Wielka Pustynia
- Dotrzyjcie do obszaru Zakopane Ruiny w centralnej części mapy. Poszukiwane świecące się zwłoki są oparte o ścianę jednego ze zrujnowanych wysokich budynków.
Opisy kolejnych rdzeni są w przygotowaniu i dodamy je w najbliższym czasie.