Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Alchemia] Lista Składników cz.2 poradnik The Elder Scrolls III: Przepowiednia

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

FUTRO NIEDŹWIEDZIA

Obniżenie Kondycji

Mają je wszystkie rodzaje niedźwiedzi prócz Śnieżnych. Niedźwiedzie są w lasach, na wyspie Solstheim.

Waga: 1

Odporność na Zwykłe Choroby

Wartość: 2

Premia do Siły

 

Kocie Oczy

FUTRO NIEDŹWIEDZIA ŚNIEŻNEGO

Obniżenie Kondycji

Mają je wszystkie rodzaje niedźwiedzi prócz Śnieżnych. Niedźwiedzie są w lasach, na wyspie Solstheim.

Waga: 1

Odporność na Zwykłe Choroby

Wartość: 2

Premia do Szybkości

 

Kocie Oczy

FUTRO WILKA

Obniżenie Kondycji

Mają je wszystkie rodzaje wilków - także śnieżne. Wilki można znaleźć w lasach wyspy Solstheim.

Waga: 1

Odporność na Zwykłe Choroby

Wartość: 2

Premia do Szybkości

 

Kocie Oczy

GROBOWA MAŹ

Odporność na Mróz

Mają je wszystkie rodzaje wilków - także śnieżne. Wilki można znaleźć w lasach wyspy Solstheim.

Waga: 0,1

Obniżenie Zdrowia

Wartość: 5

Premia do Kondycji

 

Obniżenie Szczęścia

GROBOWY PYŁ

Obniżenie Inteligencji

 

Waga: 0,1

Wyleczenie ze Zwykłej Choroby

Wartość: 1

Obniżenie Many

 

Przywrócenie Wytrzymałości

HYPHA FACIA

Obniżenie Szczęścia

Jest to drugi grzyb rosnący na drzewach w okolicy bagnistych terenów. Występuje razem z innym grzybem - Bolączką Biedaka.

Waga: 0,1

Obniżenie Zwinności

Wartość: 1

Obniżenie Kondycji

 

Wykrycie Zaklętych Przedmiotów

KIEŁ MORSACZA

Obniżenie Przemiany

Kły mają Morsacze, które pływają w wodach naokoło i w środku wyspy Solstheim.

Waga: 0,1

Premia do Inteligencji

Wartość: 5

Premia do Maksymalnej Many

 

Wykrycie Zwierzęcia

KORZEŃ KORKOWCA

Wyleczenie z Paraliżu

Wyciągasz go z Korkowca - bulwy z liśćmi na górze, podobnej do Popielnej Bulwy, lecz w jaśniejszych kolorach.

Waga: 0,1

Przywrócenie Zdrowia

Wartość: 5

Tarcza Błyskawic

 

Premia do Szczęścia

KORZEŃ TRAMA

Przywrócenie Siły Woli

Wyciągany także z Korzenia Trama - grubego korzenia z rosnącymi na nim kolcami.

Waga: 0,1

Lewitacja

Wartość: 10

Obniżenie Many

 

Obniżenie Szybkości

KSIĘŻYCOWY CUKIER

Premia do Szybkości

Jest to narkotyk - co za tym idzie, można go kupić w różnych "rozrywkowych" miejscach (oberże, domy publiczne), a także znaleźć go dużo w jaskiniach bandytów.

Waga: 0,1

Rozproszenie

Wartość: 50

Obniżenie Wytrzymałości

 

Obniżenie Szczęścia

KWIAT KODA

Obniżenie Osobowości

Dziwny kwiat o półprzezroczystym, błękitnym dzwonie i długiej białej nitce w środku. Leży go duże przed posągami w Strefie Świątynnej w mieście Vivek.

Waga: 0,1

Lewitacja

Wartość: 23

Obniżenie Inteligencji

 

Obniżenie Zdrowia

KWIATY KRÓLEWSKIEJ TURCZYCY

 

Obniżenie Zdrowia

Szukaj w domach i w dzielnicach (ogrodach, kwiatkach koło domów itp.) Twierdzy Smutku.

Waga: 1

Trucizna

Wartość: 1

Przywrócenie Zwinności

 

Premia do Zwinności

KWIATY NIEWCZASÓWKI

 

Rozproszenie

Szukaj w domach i w dzielnicach (ogrodach, kwiatkach koło domów itp.) Twierdzy Smutku.

Waga: 1

Odporność na Paraliż

Wartość: 1

Obniżenie Many

 

Przywrócenie Wytrzymałości

KWIATY ZŁOTEJ TURCZYCY

 

Obniżenie Many

Szukaj w domach i w dzielnicach (ogrodach, kwiatkach koło domów itp.) Twierdzy Smutku.

Waga: 1

Premia do Siły

Wartość: 1

Premia do Ataku

 

Ryba w Wodzie

LIŚĆ PRZYKRYWCA

Przywrócenie Kondycji

Wyciągasz je z Przykrywca - stożkowatej bulwy bez ostrego końca, zamiast niego na górze jest dużo palmowatych liści.

Waga: 0,1

Paraliż

Wartość: 30

Oddychanie w Wodzie

 

Przywrócenie Szczęścia