Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Kampania Główna] Rozdział 2 cz. 11 Wilkołak | TES III Przepowiednia poradnik The Elder Scrolls III: Przepowiednia

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

11 - Łowy Hircyna

Zostaniesz zabrany do lodowca Mortrag, gdzie swą siedzibę ma Hircyn - [Kampania Główna] Rozdział 2 cz. 11 Wilkołak - The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry

Zostaniesz zabrany do lodowca Mortrag, gdzie swą siedzibę ma Hircyn. Znajdziesz się w [1], a on stał będzie w [2]. Nie masz zbyt wiele do roboty - możesz tylko udać się do [A]. Znajdziesz się w Zewnętrznym Pierścieniu. Już na początku spotkasz w [3] kapitana Falxa Cariusa . Niestety, odkryje w tobie wilkołaka i zaatakuje cię, więc będziesz musiał go zabić. W pierścieniu jest mnóstwo wilkołaków (B). Wilkołaki ukryte w posągach są w [4], [5], [6], [7]. Ponieważ jesteś bestią, to nie musisz szukać klucza w skrzyni, by móc przejść przez bramę. Dlatego zapisz grę i spróbuj - skacząc po głowach przeciwników - przedostać się do wyjścia, do [9], do [B].

Znajdziesz się w Wewnętrznym Pierścieniu. W [10] stoi Tharsten Krwawy Kieł . Okaże się, że on także może przemieniać się w wilkołaka, co też zrobi i cię zaatakuje. Otrzymasz Pierścień Hircyna , wódz ma też przy sobie Gwieździsty Klucz , komplet Norskiej Zbroi Pancernej i umagiczniony Srebrny Norski Topór Bojowy . Nie musisz brać klucza, jeśli jesteś wilkołakiem. Prócz przeciwników zaznaczonych w (B), są jeszcze w [11], [12], [13], [14] i [15] zdradliwe posągi. Poznaną taktyką spróbuj się przedostać jak najszybciej do wyjścia, do bramy w [17], a potem do [C]. Przeniesiesz się do Hallu Myśliwych. Na początek musisz zabić Karstaaga w [18]. Jest on bardzo łatwym przeciwnikiem, gdyż jest wolny i nie zdąży zadać ciosu. Stosuj na niego taktykę: przygotowanie uderzenia, uderzenie, odskok i przygotowanie następnego. Gdy go zabijesz, idź w pobliże bramy i zapisz grę.

Po pokonaniu go w [19] pojawi się Hircyn . Możesz wybrać trzy jego aspekty: Siłę, Szybkość lub Spryt. Każdy aspekt zostawia jakiś przedmiot. I tak: siła Amulet Siły Myśliwego (na stałe podnosi Siłę o 10 i Premię do Ataku o 15), szybkość Amulet Szybkości Myśliwego (podnosi na stałe Szybkość o 10, a Atletykę i Akrobatykę o 15), a spryt - Włócznię Hircyna (najlepsza włócznia w grze).

Jeśli chcesz walczyć z Siłą lub Sprytem - wybierz postać wilkołaka. Stosuj identyczną taktykę, jak w przypadku przeciwników z poprzednich i tego zadania. Sposobem tym można pokonać Hircyna za pierwszym razem (mi się udało w obu przypadkach). Niestety, jeśli zamierzasz walczyć z Szybkością - nie masz co liczyć na formę wilkołaka. Jest ona po prostu dla ciebie za szybka - najlepiej pokonać ją w postaci człowieka. Gdy już aspekt Hircyna będzie martwy, zabierz zostawiony przedmiot i przejdź przez bramę, by się wydostać.