Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Kena i duszki Kena Bridge of Spirits poradnik, solucja to pełny opis przejścia i najlepsze porady na start oraz do walki, eksploracji, rozwoju postaci. Opisujemy wszystkie poziomy trudności, trofea i wymagania sprzętowe.

Poniższy poradnik zawiera kompletny zbiór informacji do gry Kena: Bridge of Spirits. Poznacie tu wszystkie podstawowe mechaniki takie jak walka, śmierć w świecie gry czy eksploracja. W poradniku staramy się pomóc w pomyślnym ukończeniu gry oraz zwrócić uwagę na najważniejsze rzeczy. Dzięki poradnikowi zapoznacie się z najważniejszymi poradami na start, które ułatwią Wam rozpoczęcie swojej przygody z Kena: Bridge of Spirits. Co więcej, dowiecie się również jak rozwijać swoją postać, jak oczyszczać las oraz jak uleczyć się w trakcie walki.

Jednym z większych rozdziałów poradnika jest opis przejścia gry, który został podzielony zarówno na misje główne jak i dodatkowe aktywności.

Równie ważną częścią poradnika są rozbudowane odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, czyli FAQ. Znajdziecie tu między innymi informacje o tym, czym są Cursed Cheasts, co można zakupić w Hat Cart, jak odblokować łuk, czy chociażby dowiecie się jak odblokować najtrudniejszy poziom trudności - to tylko kilka przykładów.

W poradniku do Kena: Bridge of Spirits znajdziecie także strony dotyczące sterowania w grze, wymagań sprzętowych oraz tego, ile godzin potrzeba na ukończenie gry w kilku wariantach.

Kena: Skrócone porady na start

Poniżej znajdziesz kilka najważniejszych podpowiedzi dla osób rozpoczynających swoją przygodę z Keną:

  1. W miarę możliwości ulepszajcie na bieżąco swoją postać! Takie rozwiązanie pozwoli na szybkie zdobycie przeróżnych mocy i umiejętności, dzięki o walka z przeciwnikami stanie się o wiele łatwiejsza.
  2. Warto zbierać znajdźki, gdyż dają realny profit w grze! Znajdźki w Kenie chociażby zwiększają maksymalny poziom zdrowia, czy dodają walutę, za którą możecie ulepszyć umiejętności swojej postaci. Dlatego ważnym jest, aby w wolnej chwili poświęcić trochę czasu i pozbierać wszystko dookoła.
  3. Szybka podróż istnieje! Jest to możliwe tylko w niektórych miejscach, w których znajdują się Warp Stones. Przypominają one runiczne ołtarze z zapaloną świecą. Warto ich używać, jeśli zależy Wam na czasie.
  4. Rot są bardzo pomocne nie tylko w eksploracji, ale i w walce! Pamiętajcie, że te małe, słodkie postacie mogą również bardzo pomóc podczas walki. Mogą chociażby ogłuszyć na krótką chwilę przeciwnika, a nawet wyleczyć Was, jeśli tylko znajdzie się ku temu okazja.
  5. Zbaczanie z głównej ścieżki może Was nagrodzić. Niekiedy znajdziecie się w sytuacji, w której główna droga zawierać będzie kilka ścieżek. Wybierzcie w pierwszej kolejności te, które nie prowadzą do głównego celu podróży, dzięki czemu zdobędziecie więcej ciekawych przedmiotów, bądź rozpoczniecie dzięki temu zadania dodatkowe.

Więcej wskazówek znajdziesz na osobnej stronie naszego poradnika: Porady na start.

Kena: Platformy sprzętowe - na czym zagram?

Kena: Bridge of Spirits na premierę dostępna będzie na takich platformach jak: PS4, PS5 oraz na PC (Epic Games).

Kena: Wersja polska

Kena: Bridge of Spirits nie posiada zarówno polskiego dubbingu jak i polskich napisów. Na ten moment nie wiadomo czy i kiedy wyjdzie polska wersja językowa.

Informacje o Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Autor : Dawid Lubczyński

Ostatnia aktualizacja : 27 września 2021