Valheim - poradnik do gry

Valheim - poradnik do gry

Valheim: Żelazny młot/Iron Sledge - jak odblokować? Valheim poradnik, porady

Z tej strony poradnika do gry Valheim dowiesz się, jak odblokować i stworzyć Żelazny młot (Iron Sledge).

Żelazny młot (Iron Sledge) to potężna dwuręczna broń, która działa w taki sam sposób, jak jego słabszy odpowiednik - Jeleniomłot (Stagbreaker). Po ciosie wywołujesz falę uderzeniową, która rani i odrzuca pobliskie cele, co jest niezwykle przydatne w trakcie walki z większą ilością przeciwników.

Do stworzenia tak potężnej broni będziesz potrzebować kuźni (Forge) na poziomie 2 i wielu kosztownych surowców - Valheim: Żelazny młot/Iron Sledge - jak odblokować? - Valheim - poradnik do gry

Do stworzenia tak potężnej broni będziesz potrzebować kuźni (Forge) na poziomie 2 i wielu kosztownych surowców:

  1. 10 sztuk Antycznej kory (Ancient bark) - do zdobycia w Czarnym Lesie (Black Forest);
  2. 30 sztab żelaza (Iron);
  3. 4 sztuki Ciała Ymira (Ymir Flesh) - do kupienia u Haldora za monety (Coins);
  4. 1 Trofeum draugra nadzorcy (Draugr Elite Trophy) - do zdobycia po pokonaniu Draugra nadzorcy, którego można spotkać na bagnach (Swamps biome), jednak pojawia się tam rzadko. Przeciwnik ten jest potężniejszy od zwykłych Draugrów i posiada fioletowe oczy.