Valheim - poradnik do gry

Valheim - poradnik do gry

Valheim: Wąż morski/Serpent - jak pokonać? Valheim poradnik, porady

Z tej strony poradnika do Valheim dowiesz się jak pokonać węża morskiego (Serpent).

Wąż morski to dużych rozmiarów istota żyjąca w Oceanie. Dodatkowo pojawia się on tylko w nocy. Warto mieć na uwadze, że aby go spotkać musisz faktycznie wpłynąć na tą strefę. Jeśli będziesz się trzymał brzegu na wodach klasyfikowanych do innych biomów, to nie natkniesz się na tego przeciwnika.

Jeśli wypływasz na Ocean to zawsze miej ze sobą łuk. Jest on bowiem najlepszą bronią, która pozwala Ci na dystans wyeliminować węża morskiego. Dobrze jest mieć także dużo staminy, by móc oddać jak najwięcej ataków - jeśli przeciwnik będzie szybszy i zniszczy Twoją łódź to nie będziesz się w stanie bronić. Każdy okręt posiada różny stopień wytrzymałości i od tego zależy jak wiele masz czasu. W przypadku tratwy wystarczy zaledwie dwa ciosy, by okręt poszedł na dno.

Wąż morski posiada instynkt samozachowawczy - Valheim: Wąż morski/Serpent - jak pokonać? - Valheim - poradnik do gry

Wąż morski posiada instynkt samozachowawczy. W momencie, gdy zabierzesz mu mniej więcej 75% paska zdrowia, to zacznie on uciekać. Jeśli zechcesz go dobić, to szybko strzelać w oddalającego się przeciwnika.