Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Little Nightmares 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Little Nightmares 2: Zakończenie - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja

Rozdział 5 - Wieża Sygnałowa - solucja, opis przejścia

Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 5 etapu rozgrywki - Wieża Sygnałowa (The Signal Tower) - znajdziesz tutaj informacje o zakończeniu gry.

1 - Little Nightmares 2: Zakończenie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Gdy tylko zniszczysz pozytywkę pojawi się nowy potwór - Little Nightmares 2: Zakończenie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy tylko zniszczysz pozytywkę pojawi się nowy potwór. Musisz na niego uważać. Najlepiej będzie jeśli nie zatrzymasz się nawet na chwilę Ogromna masa będzie za tobą podążać i wchłonie Cię jeśli tylko wystarczająco się zbliżysz.

Przed tobą będzie uciekać Six - Little Nightmares 2: Zakończenie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Przed tobą będzie uciekać Six. Nie musisz się nią przejmować. Jest samodzielna i na pewno da radę uciec. Nie jesteś w stanie jej dogonić. Po prostu biegnij ile masz sił w nogach.

Ostatecznie wbiegniesz na wąską ścieżkę, która przerwie się po ruchu Six - Little Nightmares 2: Zakończenie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Ostatecznie wbiegniesz na wąską ścieżkę, która przerwie się po ruchu Six. Dziewczynka wyciągnie do Ciebie rękę, aby Ci pomóc. Rozbiegnij się i chwyć ją, aby mogła Ci pomóc.

Six jednak nie będzie w stanie Cię utrzymać - Little Nightmares 2: Zakończenie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Six jednak nie będzie w stanie Cię utrzymać. Twoja postać się puści i spadnie prosto w przepaść. Nie jesteś w stanie tego naprawić. To rzecz, która jest w określona fabularnie.

Pojawisz się w masie pełnej oczu - Little Nightmares 2: Zakończenie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Pojawisz się w masie pełnej oczu. Wdrap się na szczyt, aby usiąść na krześle. To rozpocznie końcowy filmik oraz odpali napisy, których nie możesz ominąć.

Jeśli zbierzesz wszystkie widmowe szczątki pojawi się sekretne zakończenie.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o widmowych szczątkach, które możesz zdobyć w grze zajrzyj na strony:

  1. Widmowe szczątki - rozdział 1 Las
  2. Widmowe szczątki - rozdział 2 Dom dziecka
  3. Widmowe szczątki - rozdział 3 Szpital
  4. Widmowe szczątki - rozdział 4 Dojście do Wieży
Po zakończeniu gry dostaniesz specjalną czapkę, którą możesz używać przy kolejnych przejściach gry - Little Nightmares 2: Zakończenie - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po zakończeniu gry dostaniesz specjalną czapkę, którą możesz używać przy kolejnych przejściach gry.