Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Little Nightmares 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja

Rozdział 5 - Wieża Sygnałowa - solucja, opis przejścia

Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 5 etapu rozgrywki - Wieża Sygnałowa (The Signal Tower) - znajdziesz tutaj solucję zadań związanych z drzwiami. W tej części opisaliśmy wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby dotrzeć do Six.

Parter

Zacznijmy od tego, że każda zagadka prowadzi Cię do schodów wyżej - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Zacznijmy od tego, że każda zagadka prowadzi Cię do schodów wyżej. Twoim zadaniem jest dotarcie na sam szczyt wieży, aby móc się zmierzyć z ostatecznym losem.

1 - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Na początku trafisz na dziedziniec - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Na początku trafisz na dziedziniec. Świecą się na nim tylko jedne drzwi. Możesz rozejrzeć się po okolicy, ale nie będzie tam nic godnego uwagi.

Gdy spróbujesz wbiec w środkowe drzwi zatrzasną się one przed twoim nosem - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy spróbujesz wbiec w środkowe drzwi zatrzasną się one przed twoim nosem.

Otworzą się natomiast drzwi po prawej stronie - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Otworzą się natomiast drzwi po prawej stronie. Wbiegnij w nie, aby dotrzeć na klatkę schodową.

1 piętro

2 - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gryPierwsze takie drzwi zobaczysz w wąskim korytarzu - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Pierwsze takie drzwi zobaczysz w wąskim korytarzu. Jest jedna rzecz, na której powinieneś się skupić podczas całej tej sekwencji - to dźwięk.

Wedle melodii musisz wbiec dwa razy w drzwi po prawej stronie, a następnie dwa razy w drzwi po lewej - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Wedle melodii musisz wbiec dwa razy w drzwi po prawej stronie, a następnie dwa razy w drzwi po lewej.

Gdy przedostaniesz się dalej musisz wbiec w środkowe drzwi - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy przedostaniesz się dalej musisz wbiec w środkowe drzwi. Te z wygiętymi deskami.

Ostatnia prosta na tym piętrze to coś łatwego - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Ostatnia prosta na tym piętrze to coś łatwego. Musisz po prostu wbiec w jedyne otwarte drzwi.

2 piętro

3 - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Po wejściu na kolejne piętro trafisz do pokoju z 4 drzwiami - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po wejściu na kolejne piętro trafisz do pokoju z 4 drzwiami. Musisz pierw otworzyć te po lewej stronie, aby przedostać się dalej.

Twoim kolejnym zadaniem jest wbiegnięcie w tylne drzwi, po prawej stronie - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Twoim kolejnym zadaniem jest wbiegnięcie w tylne drzwi, po prawej stronie. Z nich wydobywa się melodia.

Już ostatnie, tym razem przednie drzwi po prawej stronie - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Już ostatnie, tym razem przednie drzwi po prawej stronie. Powinna nadal prowadzić Cię muzyka.

3 piętro

4 - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Gdy dostaniesz się na kolejne piętro pierwsze co musisz zrobić to spuścić deskę tak, aby stworzyła most nad przepaścią - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy dostaniesz się na kolejne piętro pierwsze co musisz zrobić to spuścić deskę tak, aby stworzyła most nad przepaścią.

Następnie wbiegnij w pierwsze drzwi, po prawej stronie - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Następnie wbiegnij w pierwsze drzwi, po prawej stronie.

Kolejne będą pierwsze drzwi po lewej stronie - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Kolejne będą pierwsze drzwi po lewej stronie.

Po kolejnym przejściu muzyka zacznie grać z drugich drzwi, po lewej stronie - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po kolejnym przejściu muzyka zacznie grać z drugich drzwi, po lewej stronie. To doprowadzi Cię na schody.

4 piętro

5 - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
To już sam koniec, wystarczy, że wbiegniesz po schodach, a następnie wciśniesz się w wąsko otwarte drzwi - Little Nightmares 2: Zagadki z drzwiami - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

To już sam koniec, wystarczy, że wbiegniesz po schodach, a następnie wciśniesz się w wąsko otwarte drzwi. To doprowadzi Cię do Six.