Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Little Nightmares 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja

Rozdział 3 - Szpital - solucja, opis przejścia

Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 3. etapu rozgrywki - Szpital (Hospital) - znajdziesz tutaj solucję zdobywania bezpieczników. W tej części opisaliśmy wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby dostać się do windy, która zaprowadzi cię na nowe piętro.

1 bezpiecznik

Aby dostać się do pierwszego bezpiecznika musisz otworzyć drzwi za pomocą klucz - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Aby dostać się do pierwszego bezpiecznika musisz otworzyć drzwi za pomocą klucz.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak rozwiązać tę zagadkę zajrzyj na stronę - Klucz w zabawce. Tam podaliśmy dokładne rozwiązanie.

Po przejściu dalej trafisz do lokacji, w której jest ogrom części manekinów - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po przejściu dalej trafisz do lokacji, w której jest ogrom części manekinów. Staraj się ich unikać i poruszać się cały czas prosto.

Z pomocą Six przeskoczysz przez drzwi - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Z pomocą Six przeskoczysz przez drzwi. Pamiętaj jednak, że w tym momencie zostajesz sam.

Musisz dostać się do bezpiecznika - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Musisz dostać się do bezpiecznika. Zacznij od przesunięcia kartonu, który blokuje Ci drogę.

Przeskocz przez półki i staraj się nie zatrzymywać się, aby nikt nie pokusił się Cię zaatakować - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Przeskocz przez półki i staraj się nie zatrzymywać się, aby nikt nie pokusił się Cię zaatakować.

W pewnym momencie pojawi się dłoń - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

W pewnym momencie pojawi się dłoń. Będzie cię ona ścigać, aby jak najszybciej pozbawić Cię życia.

Pamiętaj, że dłoń może się wspinać - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Pamiętaj, że dłoń może się wspinać. Musisz uciekać ile sił w nogach, aby nie dać się jej dogodnić.

Nie będziesz bezpieczny nawet w szybie wentylacyjnym, więc nie zatrzymuj się i stale poruszaj się do przodu - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Nie będziesz bezpieczny nawet w szybie wentylacyjnym, więc nie zatrzymuj się i stale poruszaj się do przodu.

1 - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
W końcu natrafisz na szafkę z bezpiecznikiem - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

W końcu natrafisz na szafkę z bezpiecznikiem. Będzie ona bardzo widoczna, ponieważ oświetla ją sporej wielkości lampa.

Dłoń jednak nie odpuściła - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Dłoń jednak nie odpuściła. Musisz chwycić za młotek, aby pozbyć się przeciwnika.

2 - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Atakuj dłoń chwilę po jej odskoku - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Atakuj dłoń chwilę po jej odskoku. Wtedy nie ucieka i jest najłatwiejszym celem.

Gdy pozbędziesz się wroga chwyć bezpiecznik i udaj się do drzwi po lewej stronie.

Pierw odsuń karton znajdujący się przy drzwiach - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Pierw odsuń karton znajdujący się przy drzwiach.

Następnie zniszcz szkło w drzwiach - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Następnie zniszcz szkło w drzwiach. Możesz to zrobić za pomocą młotka bądź bezpiecznika. Nic mu się nie stanie jeśli uderzysz nim w drzwi.

Gdy przyniesiesz bezpiecznik zobaczysz, że Six w tym czasie świetnie bawiła się fragmentami manekina - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy przyniesiesz bezpiecznik zobaczysz, że Six w tym czasie świetnie bawiła się fragmentami manekina.

Odciągnij Six od zabawki i udaj się na korytarz - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Odciągnij Six od zabawki i udaj się na korytarz. Zbliż się do drzwi schowanych po lewej stronie i włóż bezpiecznik w skrzynkę zaraz przy nich.

2 bezpiecznik

Drugi bezpiecznik znajduje się za zamkniętymi drzwiami - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Drugi bezpiecznik znajduje się za zamkniętymi drzwiami. Dostaniesz się do niego, gdy umieścisz bezpiecznik w skrzyni przy drzwiach.

Ponownie Six pomoże Ci przejść przez drzwi, jednak znowu zostaniesz zdany na siebie - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Ponownie Six pomoże Ci przejść przez drzwi, jednak znowu zostaniesz zdany na siebie.

Zacznij od zrobienia sobie przejścia - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Zacznij od zrobienia sobie przejścia. Korzystając z dźwigni wyłącz światło w tym pomieszczeniu. W ten sposób potwór stojący w drzwiach zmieni swoją pozycję.

Pamiętaj, aby korzystać z latarki - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Pamiętaj, aby korzystać z latarki. Dzięki temu przeciwnik zatrzyma się i nie pozbawi Cię życia. Dzięki latarce możesz kontrolować jego ruchy.

Idąc dalej musisz minąć manekiny i skierować się do pokoju, znajdującego się po lewej stronie - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Idąc dalej musisz minąć manekiny i skierować się do pokoju, znajdującego się po lewej stronie.

3 - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Czeka cię krótka sekwencja pełna potworów - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Czeka cię krótka sekwencja pełna potworów. Musisz przed nimi uciekać jednocześnie co jakiś czas świecąc na nich latarką, aby nie dogonili Cię za szybko.

Wydostaniesz się z pomieszczenia wskakując na szafkę, a z niej do szybu wentylacyjnego - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Wydostaniesz się z pomieszczenia wskakując na szafkę, a z niej do szybu wentylacyjnego.

4 - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Za drzwiami wcale nie będzie łatwiej - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Za drzwiami wcale nie będzie łatwiej. Czeka Cię kolejna sekwencja ucieczki. Tym razem potwory nie są tylko za tobą, ale i zaraz przed. Musisz pilnować ich tak, aby żaden nie zbliżył się do ciebie za blisko.

Tym razem ponownie uratuje cię szyb wentylacyjny, który ułatwi Ci ucieczkę - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Tym razem ponownie uratuje cię szyb wentylacyjny, który ułatwi Ci ucieczkę. Trafisz jednak do pomieszczenia z wózkiem inwalidzkim. Na osobnej stronie naszego poradnika opisaliśmy jak ją rozwiązać, aby przejść dalej.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak rozwiązać tę zagadkę zajrzyj na stronę - Zagadka z wózkiem inwalidzkim. Tam podaliśmy dokładne rozwiązanie.

Po przesunięciu wózka do drzwi wystarczy, że przeskoczysz przez otwór i znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po przesunięciu wózka do drzwi wystarczy, że przeskoczysz przez otwór i znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu.

5 - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
W tym korytarzy musisz wykazać się nie lada sprytem - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

W tym korytarzy musisz wykazać się nie lada sprytem. Z każdej strony będą atakować Cię przeciwnicy. Musisz biec jednocześnie kręcąc latarką, w każdym możliwym kierunku, aby potwory Cię nie zaatakowały.

6 - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Możesz również spróbować przytulić się do krawędzi pokoju (ekranu) i sunąć w prawo próbując kierować latarkę tylko na okoliczne potwory - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Możesz również spróbować przytulić się do krawędzi pokoju (ekranu) i sunąć w prawo próbując kierować latarkę tylko na okoliczne potwory.

7 - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Gdy znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu będziesz bezpieczny - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu będziesz bezpieczny.

Twoim zadaniem jest wskoczenie na dźwignię, która odpowiada za bezpieczniki.

Po chwili bezpiecznik wypadnie i będziesz mógł go w spokoju podnieść - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po chwili bezpiecznik wypadnie i będziesz mógł go w spokoju podnieść.

Rzuć bezpiecznikiem w metalową część, aby Six mogła go zdobyć po drugiej stronie - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Rzuć bezpiecznikiem w metalową część, aby Six mogła go zdobyć po drugiej stronie.

Gdy Six wydostanie Cię z pomieszczenia wyjmij bezpiecznik i wróć z nim do widny - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy Six wydostanie Cię z pomieszczenia wyjmij bezpiecznik i wróć z nim do widny.

8 - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Oba bezpieczniki włóż do skrzynki obok windy - Little Nightmares 2: Bezpieczniki - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Oba bezpieczniki włóż do skrzynki obok windy. W ten sposób otworzą się drzwi, a wy pojedziecie na kolejne piętro.