Hades - poradnik do gry

Hades - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Hades: Bronie, jak walczyć Hades poradnik, solucja

Na tej stronie znajdziesz podstawowe informacje o broniach dostępnych w grze Hades, dowiesz się do czego służą i jak ich używać.

Na początku gry możesz posługiwać się jedynie Ostrzem Styksu. Jednak po zdobyciu kluczy możesz odblokować coraz to nowsze uzbrojenie.

Ostrze Styksu / Stygian Blade

Sposób odblokowania: dostępna od początku - Hades: Bronie, jak walczyć - Hades - poradnik do gry

Sposób odblokowania: dostępna od początku

Broń boga: Posejdon

Opis: umożliwia tworzenie małych eksplozji, które zadają spore obrażenia przeciwnikom.

Wieczna Włócznia / Eternal Spear

Sposób odblokowania: za 4 klucze - Hades: Bronie, jak walczyć - Hades - poradnik do gry

Sposób odblokowania: za 4 klucze

Broń boga: Hades

Opis: dzięki włóczni możesz atakować przeciwników na spore odległości. Istnieje również opcja naładowania broni, aby uwolnić atak rotacyjny, zadający duże obrażenia w dużym promieniu.

Tarcza Chaosu / Shield of Chaos

Sposób odblokowania: za 3 klucze - Hades: Bronie, jak walczyć - Hades - poradnik do gry

Sposób odblokowania: za 3 klucze

Broń boga: Zeus

Opis: za pomocą tarczy możesz odrzucać przeciwników, blokować ich ataki oraz rzucać nią pomiędzy postaciami. W ten sposób zadajesz wiele obrażeń przy jednym ataku.

Łuk Poszukujący Serc / Heart-Seeking Bow

Sposób odblokowania: za 1 klucz - Hades: Bronie, jak walczyć - Hades - poradnik do gry

Sposób odblokowania: za 1 klucz

Broń boga: Hera

Opis: umożliwia ataki dystansowe. Możesz ładować strzały, aby zadawały jeszcze więcej obrażeń.

Bliźniacze pięści / Twin Fists of Malphon

Sposób odblokowania: za 8 kluczy - Hades: Bronie, jak walczyć - Hades - poradnik do gry

Sposób odblokowania: za 8 kluczy

Broń boga: Demeter

Opis: umożliwia szybkie, powtarzalne ataki na krótkim zasięgu.

Adamantowy Miotacz / Adamant Rail

Sposób odblokowania: za 8 kluczy - Hades: Bronie, jak walczyć - Hades - poradnik do gry

Sposób odblokowania: za 8 kluczy

Broń boga: Hestia

Opis: to broń palna, która zmienia swój typ strzału w zależności od bohatera. Może strzelać granatami.