Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Desperados 3 - poradnik, solucja

Desperados 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Desperados 3: Zabij The Duke'a i powróć do saloonu, 3 Misja - solucja Desperados 3 poradnik, solucja

3 Misja - Troublemakers in Flagstone - solucja, opis przejścia

Na tej stronie poradnika do gry Desperados 3 znajdziesz czwartą część opisu przejścia misji 3 - Troublemakers in Flagstone. Ostatni czwarty główny cel etap to The Duke, który maszeruje po ulicach i powraca co jakiś czas do kościoła. Nasz poradnik podpowiada w jaki sposób zakraść się na tereny kościoła oraz jak zabić Duke'a poprzez zrzucenie na niego ciężkiego przedmiotu.

W naszym opisie przejścia misji 3 znajdują się odwołania do mapy atlasu świata, którą znajdziesz na pierwszej stronie tego rozdziału. Przykładowo oznaczenie (M3,1) informuje, że powinieneś zerknąć na czerwony punkt o numerze 1 na mapie dotyczącej misji 3, a oznaczenie (M3,5) o tym, że powinieneś odszukać niebieski punkt o numerze 5 na mapie misji 3.

Celami misji możesz zajmować się w dowolnej kolejności. Nie musisz za wszelką cenę eliminować The Duke'a jako ostatniego.

The Duke podróżuje północną ulicą Flagstone (M3,14) i co pewien czas powraca do kościoła zlokalizowanego na północnym krańcu mapy (M3,4) - Desperados 3: Zabij The Dukea i powróć do saloonu, 3 Misja - solucja - Desperados 3 - poradnik do gry

The Duke podróżuje północną ulicą Flagstone (M3,14) i co pewien czas powraca do kościoła zlokalizowanego na północnym krańcu mapy (M3,4). Mężczyźnie przez cały czas towarzyszy dwuosobowa obstawa. Tereny kościelne są zakazaną strefą. Po wkroczeniu do niej bohaterowie automatycznie zostaną zaatakowani w momencie wykrycia.

Nie atakuj Dukea gdy przebywa w miejscu publicznym, bo oprócz wszczęcia alarmu zwrócisz na siebie uwagę całej okolicy - Desperados 3: Zabij The Dukea i powróć do saloonu, 3 Misja - solucja - Desperados 3 - poradnik do gry

Nie atakuj Duke'a gdy przebywa w miejscu publicznym, bo oprócz wszczęcia alarmu zwrócisz na siebie uwagę całej okolicy. Na szczęście Duke'a można najłatwiej zabić spośród wszystkich celów tej misji i to na dodatek sterując cały czas tą samą postacią.

Wybierz Coopera. Zignoruj pilnowane przez wroga w ponczo główne wejście na teren kościoła (M3,15). Zamiast tego wdrap się po bluszczu na prawo (lub na lewo) od tego miejsca (M3,16) żeby przedostać się na teren kościoła. Warto zaznaczyć, że z bluszczu może korzystać jedynie Cooper. Hector nie potrafi się wspinać.

Na lewo od kościoła odbywa się pogrzeb (M3,17) i najlepiej nie czekać aż się zakończy - Desperados 3: Zabij The Dukea i powróć do saloonu, 3 Misja - solucja - Desperados 3 - poradnik do gry

Na lewo od kościoła odbywa się pogrzeb (M3,17) i najlepiej nie czekać aż się zakończy. Jeżeli przeciwnicy zdołają się rozejść, to jeden z nich ustawi się przy drabinie na prawo od kościoła. Musiałbyś się go wtedy pozbyć, bo skorzystanie z drabiny i dotarcie na dach kościoła jest wymagane do zaaranżowania wypadku z udziałem Duke'a.

1 - Desperados 3: Zabij The Dukea i powróć do saloonu, 3 Misja - solucja - Desperados 3 - poradnik do gry
Dotrzyj Cooperem do kościelnej wieży (M3,4) - Desperados 3: Zabij The Dukea i powróć do saloonu, 3 Misja - solucja - Desperados 3 - poradnik do gry

Dotrzyj Cooperem do kościelnej wieży (M3,4). Znajduje się tu interaktywny dzwon. Jak się zapewne domyślasz musisz zaczekać aż Duke zatrzyma się przed wejściem do kościoła. Wejdź w interkację z dzwonem żeby go odczepić. Dzwon spadnie na Duke'a i zabije wszystkich mężczyzn. Zostanie to potraktowane jako wypadek i nie musisz więc obawiać się alarmu.

Opuść teren kościoła tą samą drogą (możesz zeskoczyć na przeciwnika stojącego przy drabinie).

Misję możesz zakończyć po zamordowaniu wszystkich 4 celów - Desperados 3: Zabij The Dukea i powróć do saloonu, 3 Misja - solucja - Desperados 3 - poradnik do gry

Misję możesz zakończyć po zamordowaniu wszystkich 4 celów. Wystarczy udać się we wskazane przez grę miejsce (M3,18) - jest to wschodnia ulica miasta. Załączy się tu scenka przerywnikowa kończąca etap.