Dragon Quest Builders 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Dragon Quest Builders 2 - poradnik do gry

Dragon Quest Builders 2 - poradnik do gry

Stwórz siebie, uzbrojenie, a nawet całe miasto! Z naszym poradnikiem do Dragon Quest Builders 2 zaczniesz grę najlepiej jak to możliwe oraz dokładnie poznasz wszystkie ważne kwestie rozgrywki. Wątpliwości pojawiające się na dalszym etapie zabawy rozjaśni nasz dział FAQ. Sprawdź także poradnik trofeowy!

Poniższy poradnik do gry Dragon Quest Builders 2 to przydatne informacje do znanego spin-offu Dragon Quest z gatunku jRPG. W niniejszym poradniku dowiesz się jakie są najlepsze porady, aby zacząć swoją przygodę w Dragon Quest Builders 2 oraz przeczytasz o najważniejszych przedmiotach. Dowiesz się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, na jakiej zasadzie polega levelowanie, czy istnieje szybka podróż oraz co się stanie, jeśli pasek jedzenia naszej postaci spadnie do zera. Ponadto dowiesz się, co się dzieje po śmierci naszej postaci, na czym polega system dnia i nocy oraz jak wygląda sterowanie w Dragon Quest Builders 2.

Dragon Quest Builders 2 to gra, która pozwala nam wcielić się w losy bohatera, bądź bohaterki, tak zwanego „Buildera”. Gracz jest obdarzony mocą kreacji, dzięki której może tworzyć przeróżne rzeczy, które odblokowuje wraz z postępem w Dragon Quest Builders 2, czy to za sprawą ukończenia przeróżnych zadań, czy zwykłego podniesienia poziomu postaci, bądź naszej wioski. Oprócz samego budowania, masy zadań oraz eksploracji świata, możemy również podjąć się walki z najprzeróżniejszymi potworami, które zaatakują nas, jeśli tylko zbliżymy się do nich dostatecznie blisko. Pomagać w walce z różnymi przeciwnikami będzie nam pewien NPC o imieniu Malroth, więc nie jesteśmy zmuszeni do walki z nimi w pojedynkę.

Ile zajmuje przejście gry?

Dragon Quest Builders 2 to przygodowy sandbox. Cały wątek główny możemy skończyć w około 45 godzin, jednakże pozostają jeszcze zadania poboczne oraz eksploracja kolejnych napotkanych przez nas wysp, co wydłuża rozrywkę o kolejne dziesiątki godzin. Przy Dragon Quest Builders 2 możemy bawić się bardzo długo.

Czy istnieje tryb fotograficzny?

Tak, w Dragon Quest Builders 2 możemy skorzystać z trybu fotograficznego - Dragon Quest Builders 2 - poradnik do gry

Tak, w Dragon Quest Builders 2 możemy skorzystać z trybu fotograficznego. Aby skorzystać z trybu fotograficznego, należy zatrzymać grę przyciskiem pauzy (przycisk options na kontrolerze PS4), po czym wcisnąć trójkąt w wersji na PS4. Naszym oczom ukaże się Snapshot Mode, dzięki któremu będziemy mogli zrobić dowolne zdjęcie, po czym pojawią się opcję ze zmianą filtrów, mimiki twarzy naszej postaci, bądź NPC lub chociażby oddalenie, bądź przybliżenie widoku kamery.

Ponadto, możemy udostępnić nasze zdjęcie, aby wszyscy inni gracze mogli zobaczyć nasze dzieło. Zdjęcie te można później zobaczyć na tablicy ogłoszeń (Noticeboard). Możemy tam zobaczyć nie tylko nasze ocenione przez społeczność zdjęcia, ale również zdjęcia innych użytkowników, dodać je do ulubionych, lub polubić.

Czy można zabić NPC?

Nie, nie można zabić żadnych postaci niezależnych. W momencie w którym zaczniemy atakować NPC, postać atakowana przez nas zacznie podskakiwać. Nie musimy się obawiać, że zranimy jakiegokolwiek NPC przez przypadek, czy to przy zbieraniu plonów czy materiałów. To samo działa w drugą stronę, postacie niezależne podczas walki z przeciwnikiem nie zranią nas, nawet jeśli atak nas trafi.

Jak odblokować tryb multiplayer?

Aby odblokować tryb multiplayer, musisz ukończyć pierwszą wyspę, Furrowfield. Kiedy już to zrobisz, powróć na wyspę, z której przybyłeś do Furrowfield. Po przybyciu do początkowej lokacji, wykonaj wszystkie nowe zadania, między innymi zrób rzekę, łąkę oraz las. Po wykonaniu zadania, NPC o nazwie Hairy Hermit wytłumaczy wszystko związane z trybem multiplayer.

Aby dołączyć do rozgrywki innego gracza, należy skorzystać z portalu, który znajduje się w początkowej lokacji.

Aby grać w tryb multiplayer, musimy mieć opłacone subskrypcję, zarówno grając na Playstation jak i Switchu. Dodatkowym plusem jest fakt, że gracze grający na Playstation jak i na Switchu, mogą spokojnie zagrać wspólnie w Dragon Quest Builders 2, bowiem istnieje crossplay. Nie można niestety powiedzieć tego samego o lokalnym co-opie. Na ten moment nie ma żadnych informacji, które mówiłyby o dodaniu trybu lokalnego.

Informacje o Dragon Quest Builders 2 - poradnik do gry

Autor : Dawid Lubczyński

Ostatnia aktualizacja : 12 sierpnia 2019

Dragon Quest Builders 2 - screen - 2019-07-29 - 401276Dragon Quest Builders 2 - screen - 2019-07-29 - 401275Dragon Quest Builders 2 - screen - 2019-07-29 - 401274Dragon Quest Builders 2 - screen - 2019-07-29 - 401273Dragon Quest Builders 2 - screen - 2019-07-29 - 401272Dragon Quest Builders 2 - screen - 2019-07-29 - 401271Dragon Quest Builders 2 - screen - 2019-07-29 - 401270Dragon Quest Builders 2 - screen - 2019-07-29 - 401269Dragon Quest Builders 2 - screen - 2019-07-29 - 401268