Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic VII: For Blood and Honor - poradnik do gry

Might & Magic VII: For Blood and Honor - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misc: NPC list | Might & Magic VII For Blood and Honor poradnik Might & Magic VII: For Blood and Honor

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

To jest spis NPCtów które możemy przyłączyć do naszej drużyny. Możemy przyłączyć maksymalnie dwie postacie naraz. Poza ceną którą musimy zapłacić za przyłączenie pobierają oni jeszcze procent od złota które znajduje nasza drużyna. Procent ten wynosi = cena / 100

ZAWÓD

CENA

UMIEJĘTNOŚCI

Acolyte

500

+2 bonus do Self (Body, Mind i Spirit) skills

Alchemist

400

Naprawia magiczne przedmioty (poza bronią i zbrojami)

Apothecary

600

+8 bonus do Alchemy skill

Apprentice

500

+2 bonus do Elemental (Air, Earth, Fire, Water) skills

Armorer

200

Naprawia zbroje

Arms Master

300

+2 bonus do Armsmaster skill

Banker

1000

20% bonus do znalezionego złota

Bard

1000

Podnosi reputację

Burglar

kradnie

+8 bonus do Disarm Trap i Stealing, obniża reputację (okrada co pewien czas druzynę)

Cartographer

100

Rzuca czar Wizard Eye na poziomie experta.

Chaplain

200

Rzuca czar Bless na poziomie Master raz dziennie na dwie godziny

Chef

400

Gotuje codziennie dwie porcje jedzenia maksymalnie do 14

Chimney Sweep

200

+20 Luck bonus

Cook

300

Gotuje codziennie jedną porcje jedzenia maksymalnie do 14

Diplomat

500

Poprawia w znaczący sposób kontakty z NPCetami

Duper

200

+8 bonus to Merchant skill, obniża reputację.

Explorer

100

Czas podróży zredukowany o jeden dzień nie mniej jednak niż jeden dzień

Enchanter

100

+20 Protection bonus przeciw Air, Fire, Earth, Water, Body, Mind

Expert Healer

1000

Leczy raz dziennie wszystko poza dead, stone, eradication

Factor

500

10% bonus do znalezionego złota

Fallen Wizard

2500

Rzuca raz dziennie czar Hour of Power na 6 godzin

Fool

100

+5 Luck bonus

Gate Master

2000

Rzuca czar Town Portal na poziomie Master raz dziennie

Guide

100

Każde przejście z mapy na mapę skrócone o jeden dzień nie mniej jednak niż jeden dzień

Gypsy

100

Redukuje zużycie jedzenia o jeden, +3 bonus do Merchant skill, obniża reputację.

Healer

500

Leczy wszystkie rany raz dziennie

Herbalist

400

+4 bonus do Alchemy skill

Horseman

100

Skraca podrużowanie koniem o dwa dni nie krócej jednak niż jeden dzień

Hunter

500

+4 bonus do Identify Monster skill

Initiate

1000

+3 bonus do Self (Body, Mind i Spirit) skills

Instructor

700

15% bonus do experience.

Locksmith

300

+6 bonus Disarm Trap skill

Master Healer

5000

Leczy raz dziennie wszystko poza Eradication

Merchant

200

+6 bonus do Merchant skill

Monk

500

+2 bonus do Unarmed i Dodging skills

Mystic

1000

+3 bonus do Elemental (Air, Earth, Fire, Water) skills

Navigator

200

Podróże statkiem 3 dni krócej, nie krócej jednak niż jeden dzień

Pathfinder

300

Każda zmiana mapy o 3 dni krócej nie krócej jednak niż jeden dzień

Piper

300

Rzuca czar Heroism na poziomie master raz dziennie na dwie godziny

Pirate

500

Podróże łodzią skrócone o dwa dni, 10% bonus na znalezione złoto, obniża reputację

Prelate

2000

+4 bonus do Self (Body, Mind i Spirit) skills

Porter

100

Zmniejsza o jeden liczbę zużywanego jedzenia podczas odpoczywania

Psychic

400

+5 bonus do Perception skill, +10 Luck bonus

Quarter Master

200

Zmniejsza o dwa liczbę zużywanego jedzenia podczas odpoczywania.

Sage

750

+6 bonus do Identify Item i Identify Monster skills

Sailor

100

Skraca podróżowanie łodzią o dwa dni, nie krócej jednak niż jeden dzień

Scholar

500

Identification Item, +5% experience bonus

Scout

300

+6 bonus do Perception skill

Smith

200

Naprawia broń

Spell Master

2000

+4 bonus do Elemental (Air, Earth, Fire, Water) skills

Squire

600

+2 bonus do wszystkich Armor and Weapon skills

Teacher

300

10% bonus do experience.

Tinker

200

+4 bonus do Disarm Trap skill

Tracker

200

Przechodzenie z mapy na mapę skraca się o dwa dni, nie mniej jednak niż jeden dzień

Trader

100

+4 bonus do Merchant skill

Water Master

1000

Czar Water Walk jeden raz dziennie na trzy godziny

Weapon Master

400

+3 bonus do Armsmaster skill

Wind Master

2000

Rzuca czar Fly raz dziennie na dwie godziny