Potyczki Taktyczne | Teamfight Tactics | TFT - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Potyczki Taktyczne | Teamfight Tactics | TFT - poradnik do gry

Potyczki Taktyczne | Teamfight Tactics | TFT - poradnik do gry

Szachy taktyczno-drużynowe! Poradnik do gry Potyczki Taktyczne (Teamfight Tactics) to zbiór porad, dzięki którym szybko poznasz podstawy szachów ze świata League of Legends. W naszej publikacji przeczytasz, jakie są najlepsze kombinacje bohaterów, synergie oraz jak zarabiać złoto.

Poradnik do LoL Potyczki Taktyczne (Teamfight Tactics) to zbiór wszystkich najważniejszych porad, dzięki którym szybko i sprawnie poznasz podstawy tego nowego trybu w League of Legends. Znajdziesz tutaj m.in. opis zasad rządzących grą, porady dotyczące budowania armii czy najlepsze kompozycje bohaterów. Poradnik zawiera również pełną listę synergii bohaterów oraz zaawansowane porady dotyczące rozwoju armii. Dowiesz się również na co zwracać uwagę w pierwszej kolejności i jak najszybciej zarabiać złoto.

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi newsami o LoL Potyczki Taktyczne / Teamfight Tactics - Potyczki Taktyczne | Teamfight Tactics | TFT - poradnik do gry

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi newsami o LoL Potyczki Taktyczne / Teamfight Tactics? Poznać innych graczy? Znaleźć pomoc? Wpadnij na naszą grupę Teamfight Tactics Polska albo śledź fanpage.

Co zawiera poradnik do Potyczki Taktyczne?

W naszej publikacji postaraliśmy się uwzględnić wszystkie najważniejsze kwestie związane z szachową modyfikacją LoL-a. Wśród omawianych tematów znalazły się między innymi:

  1. Porady ogólne i przedmioty
  2. Najlepsze kombinacje bohaterów
  3. Kupowanie bohaterów
  4. Budowanie armii
  5. Synergie
  6. Zarabianie złota
  7. Dobór czasu, rywala i karuzela
  8. Jak grać w Teamfight Tactics na telefonie?

Jak zagrać w Potyczki Taktyczne?

W chwili obecnej Potyczki Taktyczne (Teamfight Tactics) dostępne jest jedynie na serwerze testowym League of Legends. Aby zdobyć konto na testowym, trzeba posiadać konto w LoLu z minimum trzecim poziomem honoru, a następnie zgłosić się na tej stronie: https://pbesignup.na.leagueoflegends.com/pl_PL/pbe

Po uzyskaniu dostępu do PBE ponownie wchodzimy na powyższą stronę i klikamy, że posiadamy już konto na testowym. Będziemy mogli wtedy pobrać specjalnego klienta i uruchomić na nim Potyczek Taktycznych.

Jaka jest najnowsza postać w TFT?

Najnowszą postacią, która trafiła do Teamfict Tactics jest Twisted Fate - Potyczki Taktyczne | Teamfight Tactics | TFT - poradnik do gry

Najnowszą postacią, która trafiła do Teamfict Tactics jest Twisted Fate. Jest to Sorcerer/Pirate, kosztuje 2 złota, a jego umiejętnością specjalną jest <br>Pick a Card".

Twisted Fate losuje i rzuca jedną z trzech kart - Potyczki Taktyczne | Teamfight Tactics | TFT - poradnik do gry

Twisted Fate losuje i rzuca jedną z trzech kart:

  1. Czerwona - zadaje obrażenia dookoła celu.
  2. Niebieska - regeneruje manę bohatera i pobliskich sojuszników.
  3. Żółta - ogłusza cel.

Czym są Potyczki Taktyczne?

Potyczki Taktyczne to klon niezwykle popularnego moda do gry DOTA 2 o nazwie Auto Chess - Potyczki Taktyczne | Teamfight Tactics | TFT - poradnik do gry

Potyczki Taktyczne to klon niezwykle popularnego moda do gry DOTA 2 o nazwie Auto Chess. Grę można określić mianem MABA - Multiplayer Automatic Battle Arena(albo LoL Szachy;)). Polega ona na budowaniu armii herosów, która obroni się przed kolejnymi falami przeciwników. Nie gramy jednak samemu. W jednej rozgrywce bierze udział do ośmiu graczy, z których każdy ma swoją część mapy do obrony. Wygrywa ten kto przetrwa najdłużej i zostanie sam na mapie.

Sterowanie

Podczas rozgrywki każdy gracz steruje swoją własną Małą Legendą. Jest to jego avatar, który reprezentuje jego życie oraz pozwala na zdobywanie bohaterów na tzw. "karuzeli" co omówimy później.

W odróżnieniu od oryginalnego Auto Chess w Potyczkach Taktycznych wszystkie akcje wykonujemy myszką, nie ma więc potrzeby uczenia się skrótów klawiszowych.

Teamfight Tactics Overlay Add-on

TFT Overlay to prosta aplikacja, która pozwala na szybkie sprawdzenie kombinacji przedmiotów, listy bohaterów oraz synergii - Potyczki Taktyczne | Teamfight Tactics | TFT - poradnik do gry

TFT Overlay to prosta aplikacja, która pozwala na szybkie sprawdzenie kombinacji przedmiotów, listy bohaterów oraz synergii. Co ważne, wszystkie te informacje wyświetlane są nad obrazem z gry, więc mamy do nich dostęp bez minimalizowania TFT.

Położenie panelu możemy łatwo zmieniać, chwytając za pomarańczowy pasek z prawej strony.

Aplikacja jest darmowa i można ją ściągnąć z tego miejsca: https://github.com/Just2good/TFT-Overlay . Zjedź na stronie kawałek w dół, aż do akapitu "How to use", a następnie kliknij "Download TFT Overlay". Wystarczy teraz rozpakować ściągnięty folder i uruchomić plik "TFT Overlay.exe".

Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Informacje o Potyczki Taktyczne | Teamfight Tactics | TFT - poradnik do gry

Autor : Michał Kwiść Chwistek

Ostatnia aktualizacja : 27 czerwca 2019