Cooking Simulator - poradnik do gry

Cooking Simulator - poradnik do gry

Cooking Simulator - poradnik do gry

A po tytuł Master Chefa idę tak! Poradnik do Cooking Simulator stanowi kompendium wiedzy na temat tej unikatowej gry symulacyjnej. Z naszej publikacji dowiecie się, jakie są tryby gry, jak organizować pracę w kuchni oraz jakie umiejętności i zdolności są najbardziej przydatne.

Poniższy poradnik do gry Cooking Simulator przygotuje was odpowiednio na kuchenne przygody i wyzwania czekające na was w rodzimym, jedynym w swoim rodzaju, symulatorze gotowania. Wyjaśni wam istotne mechaniki, pomoże zdobywać achievementy oraz podpowie jak zostać prawdziwym mistrzem kuchni.

Grę stworzyło polskie Big Cheese Studio, a wydał równie polski PlayWay S - Cooking Simulator - poradnik do gry

Grę stworzyło polskie Big Cheese Studio, a wydał równie polski PlayWay S.A. Premiera Cooking Simulatora miała miejsce 6 czerwca 2019, gra jest dostępna jedynie na platformie Steam, i za cenę 72 zł oferuje doznanie wyłącznie dla jednego gracza - aczkolwiek twórcy potwierdzili, że chcą w przyszłości dodać możliwość gry z innymi aspirującymi szefami kuchni. Niech was też nie zwiodą zabawne sytuacje z trailera czy niestety niekoniecznie wspaniale dziś rokująca fraza "simulator" w tytule - gra mimo wesołego i pogodnego nastroju daleka jest od bycia "generatorem odsłon na YouTube" i symulatorem wygłupów jak tytuły pokroju "symulatora kozy" - bo chociaż tytuł zawiera pewne ograniczenia i uproszczenia, przedstawia temat rzetelnie, wystarczająco poważnie i stawia przed graczem faktyczne wyzwanie.

O tym, jak sprawnie sobie ze wspomnianym wyzwaniem poradzić powie wam rozdział szósty, Tryb Kariery oraz następne, koncentrujące się na zagadnieniach stricte gameplayowych - Cooking Simulator - poradnik do gry

O tym, jak sprawnie sobie ze wspomnianym wyzwaniem poradzić powie wam rozdział szósty, "Tryb Kariery" oraz następne, koncentrujące się na zagadnieniach stricte gameplayowych.

Co jeszcze znajdziecie w naszym poradniku? Oto spis treści:

Porady na start

  1. Zawartość gry
  2. Sprzęty i narzędzia kuchenne
  3. FAQ - pytania i odpowiedzi

Mechanika gry

  1. Ekonomia gry
  2. Ocena dań przez gości oraz zarobki
  3. Oczekiwania kierownictwa i prestiż
  4. Punkty doświadczenia i poziomy
  5. Odblokowywanie i ulepszanie receptur
  6. Ograniczenia i uproszczenia
  7. Naprawy sprzętu
  8. Sprzątanie
  9. Zakupy

Praca w kuchni

  1. Jak sprawnie pracować?
  2. Przygotowania i schemat pracy
  3. Tryb dokładnej manipulacji i krojenia
  4. Czyszczenie
  5. Pojemniki

Zdolności i umiejętności

  1. Odblokowywanie
  2. Zdolności
  3. Umiejętności
  4. Jakie umiejętności i zdolności wybrać?

Kariera

  1. Tryb kariery
  2. Początek kariery

Aneks

  1. Wymagania sprzętowe
  2. Konfiguracja i opcje gry
  3. Sterowanie

Rozdziały pierwszy przeprowadzą was przez pierwsze kroki z grą, drugi szerzej opisuje mechaniki Cooking Simulator (np. ekonomia, naprawa, zakupy), a trzeci opowie więcej o pracy w kuchni. W rozdziale czwartym znajdziecie spis zdolności i umiejętności oraz dowiesz się, w której umiejętności najlepiej zainwestować. W piątym rozdziale natomiast nauczycie się o trybie kariery w grze, a w ostatnim więcej piszemy o technikaliach gry (konfiguracji i sterowaniu).

Szczególnie zalecamy lekturę działów dotyczących kariery -pomoże Wam to rozpocząć swą przygodę z grą Cooking Simulator.

Sekcję "Praca w kuchni" polecamy zaś każdemu.

Wierzymy, że każdy znajdzie coś dla siebie - Cooking Simulator - poradnik do gry

Wierzymy, że każdy znajdzie coś dla siebie. Miłej lektury i gotowania.

Kluczowa porada: często zapamiętuj grę!

Sejwujcie w miarę często, przynajmniej przy pierwszych podejściach, ponieważ grze niestety zdarza się (rzadko, ale jednak) "wylecieć" na dobre do pulpitu. System zapamiętywania gry jest bardzo dokładny (właściwie zapisuje co do centymetra położenie i stan wszystkiego czym majstrowaliśmy, co przy takim poziomie skomplikowania interakcji z obiektami nie jest takie oczywiste), dlatego warto wykorzystywać jego luksusy - nawet w Trybie Wolnym.

Marek "Jon" Szaniawski (gry-online.pl)

Informacje o Cooking Simulator - poradnik do gry

Autor : Marek Jon Szaniawski

Ostatnia aktualizacja : 19 czerwca 2019

Cooking Simulator: Symulator gotowania - screen - 2019-06-05 - 398232Cooking Simulator: Symulator gotowania - screen - 2019-06-05 - 398231Cooking Simulator: Symulator gotowania - screen - 2019-06-05 - 398230Cooking Simulator: Symulator gotowania - screen - 2019-06-05 - 398229Cooking Simulator: Symulator gotowania - screen - 2019-06-05 - 398228Cooking Simulator: Symulator gotowania - screen - 2019-06-05 - 398227Cooking Simulator: Symulator gotowania - screen - 2019-06-05 - 398226Cooking Simulator: Symulator gotowania - screen - 2019-06-05 - 398225Cooking Simulator: Symulator gotowania - screen - 2019-06-05 - 398224