Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Spyro Reignited Trilogy - poradnik do gry

Spyro Reignited Trilogy - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Zefir - Solucja Spyro 2 Ripto's Rage! Spyro Reignited Trilogy poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2018

Zefir jest poziomem przynależnym do świata Jesiennych Równin w Spyro 2: Ripto's Rage. W poniższym rozdziale znajdziesz opis przejścia etapu.

Co jest potrzebne by osiągnąć 100%?

Osiągnięcie 100% na etapie Zefir wymaga spełnienia następujących warunków.

  • Zdobycie 600 kryształów
  • Zdobycie 4 kul

Opis Przejścia

Etap rozpoczniesz na sporej polance. Uważaj na małe ptaki, kręcące się nieopodal. Strzelają one rakietami, które spuszczają im orły. Zlikwiduj je więc w pierwszej kolejności. Same orły natomiast musisz zaatakować z wysokości. W części przypadków starczy skok. W pozostałych będziesz musiał skorzystać z elementów otoczenia.

Na końcu tej polany znajdziesz działo - Zefir - Solucja Spyro 2 Riptos Rage! - Spyro Reignited Trilogy - poradnik do gry

Na końcu tej polany znajdziesz działo. Za jego pomocą, będziesz musiał wysadzić barykadę oraz latającego nad nią ptaka. Możesz także zniszczyć drzwi znajdujące się po przeciwnej stronie. W ten sposób zbierzesz kolejne kryształy.

Idąc dalej, będziesz musiał przejść przez jaskinię - Zefir - Solucja Spyro 2 Riptos Rage! - Spyro Reignited Trilogy - poradnik do gry

Idąc dalej, będziesz musiał przejść przez jaskinię. Uważaj w niej na ptaki rzucające dynamitem. Na końcu trafisz na platformę z kolejnym działem. Wyceluj w budynek stojący na środku krateru. Dzięki temu otworzy się przejście, które doprowadzi cię na kolejną platformę. Po pokonaniu wszystkich wrogów, będziesz mógł użyć działa na budynku pełnym dynamitu. Po wskoczeniu do powstałych ruin otworzy się przejście do domu

Zadanie 1 i 2: Zapędzanie stworków

Po zeskoczeniu z budynku, w którym znajduje się wyjście z poziomu, trafisz na polanę - Zefir - Solucja Spyro 2 Riptos Rage! - Spyro Reignited Trilogy - poradnik do gry

Po zeskoczeniu z budynku, w którym znajduje się wyjście z poziomu, trafisz na polanę. Będziesz musiał zapędzić stworki do zagrody. Zadanie podzielone jest na dwa etapy. W pierwszym musisz zapędzić 5 stworków znajdujących się w najbliższej okolicy. Na drugim etapie będziesz musiał zapędzić także dwa stworki znajdujące się po drugiej stronie jaskini odchodzącego od tej polanki. Do tego celu musisz używać ognia. W tym momencie stworek "przeskoczy" we wskazanym kierunku. W przypadku, gdy nie jesteś w stanie podbić stworka wystarczająco wysoko, użyj bramy turboognia.

Zadanie 3 i 4: Sadzenie nasion

Zadanie jest proste, ale dość długie. Od profesora otrzymasz nasionko. Jest to roślina szybkorosnąca. Twoim zadaniem jest zbieranie kolejnych nasion i sadzenie ich we wskazanych miejscach, tak by dostać się na samą górę wieży.