Graveyard Keeper - poradnik do gry

Graveyard Keeper - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak zdobyć klucz Active key w misji gry Graveyard Keeper? Graveyard Keeper poradnik, solucja

Active key musisz zdobyć aby Snake otworzył ci Dungeon. Quest ten jest dostępny na samym początku rozgrywki. Aby dostać klucz musisz pierw udać się do Astrologa i dać mu czaszkę.

Aby jednak móc zdobyć czaszkę potrzebujesz umiejętności hardspares - Jak zdobyć klucz Active key w misji gry Graveyard Keeper? - Graveyard Keeper - poradnik do gry

Aby jednak móc zdobyć czaszkę potrzebujesz umiejętności hardspares. Znajduje się ona na gałęzi poświęconej Anatomy i Alchemy. Po zdobyciu tej umiejętności możesz wydobywać kości z ciał.

Po wydobyciu z ciała czaszki udaj się do Astrologa - Jak zdobyć klucz Active key w misji gry Graveyard Keeper? - Graveyard Keeper - poradnik do gry

Po wydobyciu z ciała czaszki udaj się do Astrologa. Czeka on na ciebie w Sloth Day pod Lighthouse at Sealight. Po oddaniu mu czaszki dostaniesz Keepers key. Kolejnym twoim zadaniem będzie udanie się do Snaka. U niego dostaniesz Instructions for key. Aby jednak Snake ci zaufał i oddał instrukcję musisz pierw przynieść mu 5 punktów wiary. Je zdobywasz podczas mszy.

Aby przerobić Keepers key na Active key musisz mieć dostęp do kościoła - Jak zdobyć klucz Active key w misji gry Graveyard Keeper? - Graveyard Keeper - poradnik do gry

Aby przerobić Keepers key na Active key musisz mieć dostęp do kościoła. Ten odblokujesz poprawiając jakość cmentarza - rozwój cmentarza opisaliśmy na osobnej stronie. W kościele możesz odprawiać msze, za które zdobywasz punkty wiary.

Po zdobyciu 5 punktów wiary udaj się do Study table - Jak zdobyć klucz Active key w misji gry Graveyard Keeper? - Graveyard Keeper - poradnik do gry

Po zdobyciu 5 punktów wiary udaj się do Study table. Ułóż na nim wiarę, keepers key i Instructions for key, a w ten sposób postanie Active key, który będziesz mógł oddać Snakowi.