Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

State of Mind - poradnik do gry

State of Mind - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Osiągnięcia Steam State of Mind State of Mind poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2018

W State of Mind do zdobycia są 34 osiągnięcia, z których 15 wpada automatycznie wraz z rozwojem fabuły, a pozostałe 19 to osiągnięcia ukryte - by je otrzymać, trzeba się trochę postarać. Niektóre z nich wzajemnie się wykluczają, aczkolwiek po uzyskaniu jednego wystarczy wejść w zapis danego fragmentu gry i zrobić rzecz wręcz przeciwną, by dostać drugie z pary tego typu osiągnięć. Dwa wymagają jednak pewnej konsekwencji (chodzi o stosunek Adama do Johna) przez spory kawałek gry i przejścia go dwukrotnie, jeśli chce się otrzymać obydwa.

 

Osiągnięcia wpadające w trakcie rozwoju fabuły

Welcome Home, Sir - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Welcome Home, Sir

Po powitaniu Richarda przez androida Simona - po przebudzeniu się w domu po powrocie ze szpitala (rozdział pierwszy)

Enjoy This Sunny Day - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Enjoy This Sunny Day

Po przywiezieniu Johna przez Adama do Kurtz Recreation Center (rozdział pierwszy)

Depressive Weekend - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Depressive Weekend

Za ukończeniu pierwszego rozdziału - po opuszczeniu przez Richarda po raz pierwszy apartamentu, by spotkać się ze Steve'em w pracy

Sigmund Would Be Proud - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Sigmund Would Be Proud

Po przebudzeniu się Adama z koszmarnego snu (rozdział drugi)

The System Strikes Back - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

The System Strikes Back

Po szczęśliwym powrocie Richarda z Doomsday do domu (rozdział trzeci)

Face to Face - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Face to Face

Po udanej próbie nawiązania przez Richarda kontaktu z Adamem i pierwszej rozmowie obu panów (rozdział trzeci)

The Nanny - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

The Nanny

Po pierwszym spotkaniu przez Adama niani Sally (rozdział trzeci)

This is Insane - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

This is Insane

Po wizycie Richarda u Lydii, która zadomowiła się już w apartamencie Angeli (rozdział trzeci)

Sea Anemone - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Sea Anemone

Za podjęcie przez Adama decyzji, że zostaje w wirtualnym świecie; to jedyne z fabularnych osiągnięć, które nie wpada automatycznie, można bowiem odrzucić propozycję Amy (rozdział czwarty)

All Ties Cut - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

All Ties Cut

Za ukończenie czwartego rozdziału - po rozmowie Lydii z doktorem Sykesem po dotarciu Lydii i Richarda do laboratorium

A New Mankind - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

A New Mankind

Po wysłuchaniu przez Richarda przemówienia doktora Kurtza w laboratorium (rozdział piąty)

U-Bahn - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

U-Bahn

Po przemierzeniu przez Richarda i Lydię tuneli metra (rozdział piąty)

No Place Like Home - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

No Place Like Home

Po dotarciu przez Johna do Kopuły (rozdział piąty)

Wizard of Oz - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Wizard of Oz

Po dotarciu przez Johna do wielkiej sali wewnątrz Kopuły (rozdział piąty)

Role Credits - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Role Credits

Za ukończenie gry

 

Osiągnięcia ukryte

Out-of-tune - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Out-of-tune

Za pogranie przez Richarda przez ponad 5 minut na szpinecie (trzeba przez cały ten czas wciskać klawisze, osiągnięcie wpada po wstaniu od instrumentu; rozdziały od pierwszego do czwartego włącznie)

Maestro - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Maestro

Za pogranie przez Adama przez ponad 5 minut na pianinie (trzeba przez cały ten czas wciskać klawisze, osiągnięcie wpada po wstaniu od instrumentu; rozdziały od pierwszego do czwartego włącznie)

Supreme Chef - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Supreme Chef

Za przygotowanie Johnowi przez Adama jego ulubionego śniadania w postaci płatków kukurydzianych i czekolady (rozdział pierwszy)

Variety is Good - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Variety is Good

Za przygotowanie Johnowi przez Adama na śniadanie czegokolwiek innego niż jego ulubione płatki kukurydziane i czekolada (rozdział pierwszy)

Conformist - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Conformist

Za napisanie przez Richarda artykułu zadowalającego szefa - po otrzymaniu wiadomości od Franka proszącego, by Richard zajął się swoją kolumną, trzeba przejść do laptopa w gabinecie i opracować tekst tak, by każda z jego czterech części (wprowadzenie, tekst główny, konkluzja, zakończenie) była napisana na serio (rozdział pierwszy)

News Bomb - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

News Bomb

Za napisanie przez Richarda artykułu zadowalającego frakcję Breakpoint - po otrzymaniu wiadomości od Franka proszącego, by Richard zajął się swoją kolumną, trzeba przejść do laptopa w gabinecie i opracować tekst tak, by każda z jego czterech części (wprowadzenie, tekst główny, konkluzja, zakończenie) była napisana w sposób agresywny; w tym celu Richard musi najpierw dwukrotnie napić się whisky (opcja w dole ekranu), by wśród stylów do wyboru pojawił się ten pożądany (rozdział pierwszy)

Sleep Tight, Son - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Sleep Tight, Son

Za uśpienie niemogącego zasnąć Johna w dniu, kiedy w apartamencie pojawi się niania; w tym celu trzeba skorzystać z systemu Smartloft i ustawić na nim podwodne odgłosy oraz aktywować hologram - rybki, a także rozmawiać z synem tak długo, dopóki ten nie zaśnie, w trakcie obiecując mu, że niania zostanie z nimi i że Adam nigdy nie umrze (rozdział trzeci)

Knows No Lullaby - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Knows No Lullaby

Za nieudaną próbę nakłonienia Johna, by zasnął - w dniu, kiedy w apartamencie pojawi się niania, trzeba zajść w nocy do pokoju Johna, zagadnąć go i kazać mu iść spać (rozdział trzeci)

Robot Family - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Robot Family

Za zaproponowanie Sally przez Adama, by zwracała się do niego po imieniu - w trakcie rozmowy nocą przy wejściu do pokoju dziecinnego przed lub po próbie uspokojenia niemogącego zasnąć Johna (rozdział trzeci)

Best Dad Ever - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Best Dad Ever!

Za okazanie się przez Adama najlepszym z ojców, w tym celu należy (podaję wszystkie prawdopodobne opcje, możliwe, że niektóre są zbędne):

  1. dać chłopcu jego ulubiony posiłek na śniadanie (płatki kukurydziane i gorąca czekolada; rozdział pierwszy)
  2. porozmawiać z nim miło podczas śniadania (zamiast ucinać próby dyskusji; rozdział pierwszy)
  3. bez ociągania rozejrzeć się za pilotem do Henry'ego (rozdział pierwszy)
  4. przystać na propozycję chłopca, by przed wizytą u doktora Sykesa przejść się po okalającym klinikę parku, a w trakcie tego spaceru porozmawiać z synem, wyrazić chęć posterowania Henrym i nakarmić z Johnem rybki z pomostu (obok ławki, na której siedzi de Palma; rozdział pierwszy)
  5. zagadnąć syna w jego pokoju po powrocie z kliniki i życzyć mu dobrej nocy (rozdział pierwszy)
  6. powiedzieć chłopcu prawdę na temat rozmówcy, kiedy John usłyszy dyskusję Adama z Richardem (rozdział trzeci)
  7. przywitać się z nianią i wypytać ją o wszystko, co dotyczy Johna (rozdział trzeci)
  8. dać mu do jedzenia (w dniu, kiedy pojawi się niania) taką zupę, o jaką poprosił (z makaronem) i porozmawiać z nim w trakcie posiłku (rozdział trzeci)
  9. przejść z nianią na ty, co oznacza zaakceptowanie jej jako członka rodziny (szczegóły przy osiągnięciu Robot Family; rozdział trzeci)
  10. uśpić syna, kiedy nie będzie mógł zasnąć (szczegóły przy osiągnięciu Sleep Tight, Son), a gdy w trakcie zadzwoni Richard, udzielić chłopcu odpowiedzi wymijającej, ale nie skłamać (rozdział trzeci)
  11. podczas rozmowy z "ojcem" za pośrednictwem Memory Lane po prostu zakończyć konwersację - nie zakazując Peterowi Newmanowi kontaktowania się z wnukiem ani nie usuwając go z Memory Lane (o ile rozmowa ta ma miejsce przed zdobyciem osiągnięcia, bo w sumie nie jest do niego potrzebna, chodzi tylko o to, by w tym nie przeszkodziła; rozdział trzeci)
Worst Dad Ever - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Worst Dad Ever!

Za okazanie się przez Adama mało fajnym ojcem, w tym celu należy (podaję wszystkie prawdopodobne opcje, możliwe, że niektóre są zbędne):

  1. dać chłopcu na śniadanie cokolwiek innego niż jego ulubione płatki kukurydziane i gorąca czekolada (rozdział pierwszy)
  2. podczas śniadania ucinać wszelkie próby dyskusji Johna z ojcem (rozdział pierwszy)
  3. nie rozejrzeć się za pilotem do Henry'ego, tylko powiedzieć synowi, żeby się pospieszył, i twardo pomaszerować do wyjścia (rozdział pierwszy)
  4. nie zgodzić się na spacer po parku ani posterowanie Henrym, tylko skierować się od razu do wejścia do kliniki (rozdział pierwszy)
  5. wracając z Johnem z kliniki, podejść do kobiety reklamującej wystawę Liquid Sky (stoi obok budynku "The Present"), porozmawiać z nią, po czym zapytać syna, czy chce zobaczyć, jak leci świetlna piłka. Mimo że chłopiec nie wyrazi na to ochoty, trzykrotnie wybrać tę opcję dialogową w rozmowie z kobietą - dopóki jest dostępna (rozdział pierwszy)
  6. nie zajść do pokoju Johna po powrocie z kliniki, by życzyć mu dobrej nocy (rozdział pierwszy)
  7. skłamać na temat rozmówcy, kiedy John usłyszy dyskusję Adama z Richardem, po czym kazać iść mu precz (rozdział trzeci)
  8. podczas pierwszego spotkania z nianią zignorować ją i w ogóle z nią nie porozmawiać (rozdział trzeci)
  9. dać chłopcu do jedzenia (w dniu, kiedy pojawi się niania) inną zupę niż ta, o którą poprosił (kokosową albo z homara) i ani razu nie zagadnąć go w trakcie posiłku (rozdział trzeci)
  10. połączywszy się na laptopie syna z Peterem Newmanem, zakazać "dziadkowi" rozmów z Johnem i usunąć go z Memory Lane (najprawdopodobniej trzeba to zrobić w dniu, kiedy pojawi się niania - zanim Adam prześle pozyskany w pracy fragment danych Richardowi; rozdział trzeci)
  11. nie zaproponować niani przejścia na ty - pozmawiać z nią tylko o wypadku (rozdział trzeci)
  12. nie pomóc chłopcu w zaśnięciu, kiedy ten będzie mieć z tym kłopot (szczegóły przy osiągnięciu Knows No Lullaby), a gdy w trakcie tej rozmowy zadzwoni Richard - skłamać w odpowiedzi na pytanie syna (rozdział trzeci)
Stay - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Stay... Just Stay...

Za spędzenie na wystawie Liquid Sky przez Adama więcej niż 25 minut - po zrobieniu wszystkiego, co jest tam do zrobienia, można po prostu zostawić grę włączoną, by minął potrzebny czas (rozdział trzeci)

Let My People Go - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Let My People Go

Za uratowanie przez Simona więcej niż połowy zbuntowanych androidów - trzeba klawiszami A i D przełączać się pomiędzy trzema sekcjami (A, B, C), w których pojawiają się wrogie drony, i unieszkodliwiać je laserem, klikając LPM, zanim one zdążą zlikwidować zbyt dużą liczbę robotów (rozdział czwarty)

Egocentric Android - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Egocentric Android

Za uratowanie przez Simona mniej niż połowy zbuntowanych androidów - wystarczy się specjalnie nie starać (np. nie zmieniać widoku na inne sekcje) albo w ogóle nie unieszkodliwiać dronów (rozdział czwarty)

Science Rules - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Science Rules!

Za wyprodukowanie substancji odurzającej przez Lydię w laboratorium za pierwszym podejściem - w tym celu trzeba zmieszać ze sobą: gamma-farmid, wodorotlenek potasu oraz trizepam (rozdział piąty)

Family Reunion - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Family Reunion

Za podjęcie przez Richarda w finale decyzji o powrocie Sally do realnego świata

Patchwork - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Patchwork

Za podjęcie przez Richarda w finale decyzji o powrocie Lydii do realnego świata

Behind Childrens Eyes - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Behind Children's Eyes

Za podjęcie przez Richarda w finale decyzji o ocaleniu City5

Not Real Anyway - Osiągnięcia Steam State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Not Real Anyway

Za podjęcie przez Richarda w finale decyzji o zniszczeniu City5