Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

State of Mind - poradnik do gry

State of Mind - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wtorek, 14 stycznia 2048 roku, Berlin, apartament Richarda Nolana, cz. 2 State of Mind poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 20 kwietnia 2022

Znalazłszy się w mieszkaniu, przyjrzyj się rozłożonym w salonie dokumentom - na stole (w dwóch miejscach), na stoliku do kawy i na kanapie (do ekwipunku trafią notatki na temat grupy Breakpoint, a w zasadzie plan okolicy klubu Doomsday) - Wtorek, 14 stycznia 2048 roku, Berlin, apartament Richarda Nolana, cz. 2 - State of Mind - poradnik do gry

Znalazłszy się w mieszkaniu, przyjrzyj się rozłożonym w salonie dokumentom - na stole (w dwóch miejscach), na stoliku do kawy i na kanapie (do ekwipunku trafią notatki na temat grupy Breakpoint, a w zasadzie plan okolicy klubu Doomsday). Tradycyjnie nie obejdzie się bez komentarzy i pytań Simona oraz dyskusji obu panów. Na koniec możesz zagadnąć androida.

Skieruj się do gabinetu - przed wejściem z Richardem połączy się Jeff Kosowski. Porozmawiaj z nim o wspomnianym podczas któregoś z wcześniejszych dialogów Charliem, o doktorze Kurtzu i o nim samym.

Następnie rzuć okiem na tablicę holograficzną - pojawił się wpis dotyczący Stanleya Wighta (masz z nim spotkanie o 22) oraz dodatkowe informacje w starych notkach (na temat KurtzLabs i nanoskanu Tracy).

Wreszcie podejdź do laptopa i zajmij się kolejnym fragmentem danych przesłanym przez Adama. Dotyczy on pewnego laboratorium.

Jak zawsze najprościej poradzić sobie, zwracając uwagę na wygląd posadzki, którą przecinają białe linie - na kolejnych fragmentach powinny idealnie łaczyć się ze sobą. - Wtorek, 14 stycznia 2048 roku, Berlin, apartament Richarda Nolana, cz. 2 - State of Mind - poradnik do gry
Jak zawsze najprościej poradzić sobie, zwracając uwagę na wygląd posadzki, którą przecinają białe linie - na kolejnych fragmentach powinny idealnie łaczyć się ze sobą.

To oczywiście kolejna minigierka polegająca na odtworzeniu danego miejsca z fragmentów tła. Tradycyjnie pierwszy element całości, który pojawia się w centrum ekranu, jest tym właściwym i do niego należy dobierać następne, klikając je i zmieniając, dopóki nie natrafi się na ten pasujący. Obraz ma przedstawiać laboratorium utrzymane w zielonkawej i szarej, a miejscami błękitnej kolorystyce z białymi liniami poręczy. Kiedy będzie kompletny, u dołu ekranu po prawej wyświetli się opcja transferu do Adama.

Kiedy tylko skończysz, porozmawiaj z Kosowskim, który ponownie połączy się z Richardem. Chce, by ten udostępnił mu swoje konto w "The Voice" do ogłoszenia manifestu grupy Breakpoint. Jeff odtworzy mu to nagranie - wysłuchaj zatem treści manifestu. Po kolejnej dyskusji z Kosowskim rozpocznie się dialog z Simonem, w którym wybieraj kwestie wedle uznania.