Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

State of Mind - poradnik do gry

State of Mind - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Sobota, City5 Central, apartament Adama Newmana | State of Mind State of Mind poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Kiedy John stwierdzi, że musi porozmawiać z Richardem, spróbuj się z nim połączyć - niestety, okaże się to niemożliwe. Możesz za to zagadnąć fruwającego wokół chłopca Henry'ego.

Wreszcie zainteresuj się leżącym na blacie (naprzeciwko tablicy holograficznej) fragmentem danych, które Richard wysłał chłopcu - to czasopismo z Richardem na okładce - Sobota, City5 Central, apartament Adama Newmana | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Wreszcie zainteresuj się leżącym na blacie (naprzeciwko tablicy holograficznej) fragmentem danych, które Richard wysłał chłopcu - to czasopismo z Richardem na okładce. Weź je.

Przejdź do sypialni Adama i Amy, tu na regale na ścianie po prawej znajdziesz kolejny fragment danych - moduł pamięci Simona - Sobota, City5 Central, apartament Adama Newmana | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Przejdź do sypialni Adama i Amy, tu na regale na ścianie po prawej znajdziesz kolejny fragment danych - moduł pamięci Simona. Oczywiście - zabierz go.

Teraz przejdź do pokoju Amy - tu na biurku (po lewej) czeka następny fragment danych: pozytywka - Sobota, City5 Central, apartament Adama Newmana | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Teraz przejdź do pokoju Amy - tu na biurku (po lewej) czeka następny fragment danych: pozytywka.

Wychodząc, rzuć okiem na ścianę w przedpokoju (naprzeciwko wyjścia) i zdejmij z niej kolejny fragment danych - fotografię przedstawiającą Tracy i Jamesa - Sobota, City5 Central, apartament Adama Newmana | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Wychodząc, rzuć okiem na ścianę w przedpokoju (naprzeciwko wyjścia) i zdejmij z niej kolejny fragment danych - fotografię przedstawiającą Tracy i Jamesa.

Przejdź do salonu - tu na stole leży kolejny fragment danych - pudełeczko z pierścionkiem zaręczynowym Tracy - Sobota, City5 Central, apartament Adama Newmana | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Przejdź do salonu - tu na stole leży kolejny fragment danych - pudełeczko z pierścionkiem zaręczynowym Tracy. Weź je.

Obchodząc mieszkanie, możesz też przeczytać dwie wiadomości pozostawione przez rodziców: na drzwiach wyjściowych (od Amy) i w salonie - na ścianie, poniżej pomarańczowo-zielonkawego obrazu - (od Adama)

Wreszcie zagadnij siedzącą w salonie na kanapie Sally. Wyczerp wszystkie tematy - John chce uprzytomnić Sally, że ta tak naprawdę nie jest robotem. Po skończonej konwersacji pojawi się opcja, by pokazać niani zebrane fragmenty danych - skorzystaj z niej i zademonstruj Sally wszystkie pamiątki z poprzedniego życia. Kiedy niania się "zepsuje", aktywuj ją. John poprosi ją, by pomogła mu za pośrednictwem sieci robotów skontaktować się z Richardem. Następnie faktycznie z nim porozmawiaj (tym razem uda się połączyć). A potem z Adamem, który odezwie się do chłopca.

W mieszkaniu w różnych miejscach pojawią się kolejne wiadomości od Amy i Adama, a także od Minerwy (na ścianie przed gabinetem Adama, na ścianie pomiędzy sypialnią rodziców a pokojem Johna, w pokoju Johna tuż przy wejściu, na ścianie przed pokojem Amy i druga wiadomość na drzwiach wyjściowych).

Kiedy Henry poleci spławić Betty (robot medyczny), która przyszła po Johna (możesz w tym czasie odsłuchać wiadomość głosową od ciotki Joan), w sypialni Adama i Amy wyląduje poduszkowiec (pojawi się też zatrzęsienie wiadomości, niektóre z nich da się przeczytać, a jeśli wejdziesz do pokoju Johna, z j - Sobota, City5 Central, apartament Adama Newmana | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Kiedy Henry poleci spławić Betty (robot medyczny), która przyszła po Johna (możesz w tym czasie odsłuchać wiadomość głosową od ciotki Joan), w sypialni Adama i Amy wyląduje poduszkowiec (pojawi się też zatrzęsienie wiadomości, niektóre z nich da się przeczytać, a jeśli wejdziesz do pokoju Johna, z jego laptopa zacznie nawoływać do niego dziadek). Skorzystaj z tego środka transportu, by dostać się do Kopuły.