State of Decay 2 - poradnik do gry

State of Decay 2 - poradnik do gry

State of Decay 2 - poradnik do gry

Nowy sandbox pełen zombies! Poniższy poradnik stanowi zbiór porad i opis przejścia gry State of Decay 2. Dzięki niemu dowiesz się jak przetrwać i zbudować bazę, poznając wszystkie surowce, zombie oraz bohaterów, których warto wybrać na początku gry.

State of Decay 2 to trzecio-osobowa, otwarta gra nastawiona na przetrwanie w czasach apokalipsy Zombie. Zadaniem Gracza w State of Decay 2 jest znaleźć, zjednoczyć i poprowadzić grupę ocalałych, którzy starają się bronić swojej bazy, jednocześnie utrzymując swoje morale na tyle wysoko, aby cała grupa pozostawała zjednoczona. W trakcie rozgrywki Gracz nie prowadzi tylko jednego Bohatera, ale eksploruje świat jako jedna z wielu postaci, przeskakując od osoby do osoby kiedy tylko zajdzie taka potrzeba. Dzięki takiemu rozwiązaniu Gracz ma możliwość wyboru odpowiedniej osoby do wykonania określonego zadania.

W State of Decay 2 Twoim głównym zadaniem jest przetrwanie. Aby utrzymać się przy życiu i dobrej kondycji musisz podróżować po obszernym terenie opanowanym przez Zombie, szukać pozostałych ocalałych, zbierać surowce i zakładać bazy w których Twoja drużyna będzie mogła bezpiecznie odpocząć i gromadzić zapasy: lekarstwa, paliwo, materiały budowlane, jedzenie amunicję, broń itd. Poniżej znajdziesz wiele wskazówek, które pomogą Ci przeżyć w niebezpiecznym świecie State of Decay 2.

Niniejszy poradnik do State of Decay 2 zawiera wszelkie przydatne informacje, które pomogą Ci przetrwać w tym nieprzyjemnym środowisku opanowanym przez Zombie. Znajdziesz tutaj nie tylko cenne wskazówki, fundamentalne zasady przetrwania, działania przyśpieszające rozwój Twojej społeczności, ale także opis surowców, rozwoju postaci, rozbudowy bazy i porady ogólne.

Poradnik do State of Decay 2 zawiera:

  1. Wskazówki, które pomogą Ci przetrwać
  2. 10 kroków, które ułatwią Ci start
  3. Opis surowców oraz rozbudowy bazy
  4. Opis Zombie oraz najlepsze sposoby na ich eliminację
  5. Opis Bohaterów, których warto wybrać na samym początku rozgrywki
  6. Sposoby na efektywne odkrywanie okolicy
  7. Opis rozwoju postaci i społeczności
  8. Opis najlepszych baz dla każdej z dostępnych map
  9. FAQ (odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania)
  10. Porady ogólne
  11. Opis przejścia misji fabularnych: Welcome to Camp Osprey, A New Home, Healing the Sick, Friendly Neighbor.

Informacje o State of Decay 2 - poradnik do gry

Autor : Łukasz Qwert Telesiński

Ostatnia aktualizacja : 17 maja 2018

Poradnik zawiera : strony: 25, ilustracje: 37 .

Popularne strony w State of Decay 2 - poradnik do gry

State of Decay 2 - screen - 2019-06-10 - 398852State of Decay 2 - screen - 2019-06-10 - 398851State of Decay 2 - screen - 2019-06-10 - 398850State of Decay 2 - screen - 2019-06-10 - 398849State of Decay 2 - screen - 2019-06-10 - 398848State of Decay 2 - screen - 2019-06-10 - 398847State of Decay 2 - screen - 2019-06-10 - 398846State of Decay 2 - screen - 2019-06-10 - 398845State of Decay 2 - screen - 2019-06-10 - 398844