State of Decay 2 - poradnik do gry

State of Decay 2 - poradnik do gry

State of Decay 2 - poradnik do gry

Nowy sandbox pełen zombies! Poniższy poradnik stanowi zbiór porad i opis przejścia gry State of Decay 2. Dzięki niemu dowiesz się jak przetrwać i zbudować bazę, poznając wszystkie surowce, zombie oraz bohaterów, których warto wybrać na początku gry.

State of Decay 2 to trzecio-osobowa, otwarta gra nastawiona na przetrwanie w czasach apokalipsy Zombie. Zadaniem Gracza w State of Decay 2 jest znaleźć, zjednoczyć i poprowadzić grupę ocalałych, którzy starają się bronić swojej bazy, jednocześnie utrzymując swoje morale na tyle wysoko, aby cała grupa pozostawała zjednoczona. W trakcie rozgrywki Gracz nie prowadzi tylko jednego Bohatera, ale eksploruje świat jako jedna z wielu postaci, przeskakując od osoby do osoby kiedy tylko zajdzie taka potrzeba. Dzięki takiemu rozwiązaniu Gracz ma możliwość wyboru odpowiedniej osoby do wykonania określonego zadania.

W State of Decay 2 Twoim głównym zadaniem jest przetrwanie. Aby utrzymać się przy życiu i dobrej kondycji musisz podróżować po obszernym terenie opanowanym przez Zombie, szukać pozostałych ocalałych, zbierać surowce i zakładać bazy w których Twoja drużyna będzie mogła bezpiecznie odpocząć i gromadzić zapasy: lekarstwa, paliwo, materiały budowlane, jedzenie amunicję, broń itd. Poniżej znajdziesz wiele wskazówek, które pomogą Ci przeżyć w niebezpiecznym świecie State of Decay 2.

Niniejszy poradnik do State of Decay 2 zawiera wszelkie przydatne informacje, które pomogą Ci przetrwać w tym nieprzyjemnym środowisku opanowanym przez Zombie. Znajdziesz tutaj nie tylko cenne wskazówki, fundamentalne zasady przetrwania, działania przyśpieszające rozwój Twojej społeczności, ale także opis surowców, rozwoju postaci, rozbudowy bazy i porady ogólne.

Poradnik do State of Decay 2 zawiera:

  1. Wskazówki, które pomogą Ci przetrwać
  2. 10 kroków, które ułatwią Ci start
  3. Opis surowców oraz rozbudowy bazy
  4. Opis Zombie oraz najlepsze sposoby na ich eliminację
  5. Opis Bohaterów, których warto wybrać na samym początku rozgrywki
  6. Sposoby na efektywne odkrywanie okolicy
  7. Opis rozwoju postaci i społeczności
  8. Opis najlepszych baz dla każdej z dostępnych map
  9. FAQ (odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania)
  10. Porady ogólne
  11. Opis przejścia misji fabularnych: Welcome to Camp Osprey, A New Home, Healing the Sick, Friendly Neighbor.

Informacje o State of Decay 2 - poradnik do gry

Autor : Łukasz Qwert Telesiński

Ostatnia aktualizacja : 17 maja 2018

Poradnik zawiera : strony: 25, ilustracje: 37 .

Popularne strony w State of Decay 2 - poradnik do gry

State of Decay 2 - screen - 2018-05-02 - 372316State of Decay 2 - screen - 2018-05-02 - 372315State of Decay 2 - screen - 2018-05-02 - 372314State of Decay 2 - screen - 2018-05-02 - 372313State of Decay 2 - screen - 2018-05-02 - 372312State of Decay 2 - screen - 2018-05-02 - 372311State of Decay 2 - screen - 2018-05-02 - 372310State of Decay 2 - screen - 2018-05-02 - 372309State of Decay 2 - screen - 2018-05-02 - 372308

18.05.2018 14:54
👍
borus213
14
Legionista

Krótko, zwięźle i na temat. Dobry poradnik. Czekamy na premierę ;)

22.05.2018 11:59
odpowiedz
Lambert007
26
Legionista

Witam...

Warto też zaznaczyć o elemencie losowości w przypadku wybierania osób na start. Sprawdzałem na wersji z XboxOne X, ale ZA KAŻDYM razem staty były inne wraz z Imionami :P

Wspomnijcie o tym, bo ktoś "na ślepo" wybierze i się przejedzie :P

24.05.2018 14:33
📄
odpowiedz
borus213
14
Legionista

@Łukasz Qwert Telesiński
Przyda się? Takie cuś wymyśliłem

Jak zapisać grę w State of Decay 2

Niestety, w grze State of Decay 2 nie ma ręcznej funkcji zapisu. Gra niestety jest automatycznie zapisywana w różnych momentach, na przykład podczas przełączania się pomiędzy postaciami, po ukończeniu misji lub po rozpoczęciu nowej misji.

Będziesz musiał zwracać uwagę na symbol orła w prawym górnym rogu, ponieważ oznacza to, że gra jest automatycznie zapisywana.

Jak przenieść się na inną mapę w State of Decay 2

Gdy wszystkie osoby, które przeżyły przyzwyczaiły się do życia w dowolnej mapie, którą wybrałeś na początku, otrzymasz możliwość przeniesienia społeczności na inną mapę. Jest jednak pewien haczyk, ponieważ nie można po prostu wziąć i przenieść całej ustalonej społeczności, kiedy tylko zechcesz.

Aby przenieść terytoria, musisz najpierw uaktualnić swoje Centrum Dowodzenia, a przez to odblokujesz opcję "Research New Territories". Teraz będziesz musiał wydać 250 punktów wpływów na badanie dwóch nowych map, do których możesz się przenieść (zajmie to około 20 minut)

Po pełnym zbadaniu w Centrum Dowodzenia będziesz mógł opuścić swój obecny obóz i przyprowadzić wszystkich pozostałych przy życiu na jedną z dwóch pozostałych map w grze. Zalecam czekanie, aż wyczerpiesz większość z obecnej mapy lub przynajmniej poczekaj, aż zaoszczędzisz przyzwoitą ilość punktów wpływów.

Jak zdobywać punkty wpływów w State of Decay 2

Wpływ będzie rządził wieloma twoimi działaniami w State of Decay 2, a dzięki tej walucie będziesz mógł tworzyć nowe funkcje dla swojej bazy i zdobywać nowe placówki na dowolnej z trzech map. Ale najpierw musisz wiedzieć, jak zdobywać punkty wpływów tak szybko jak to możliwe.

1. Przejmij kontrolę nad dowolną postacią i udaj się do wieży widokowej.
2. Odkryj wszystkie nowe miejsca, a następnie otwórz ekran mapy.
3. Umieść wskaźnik nad dowolnym budynkiem, aby wyświetlić listę potencjalnych zasobów, które oferuje.
4. Wybierz lokalizację, która zawiera zasoby, które są dla Ciebie aktualnie najcenniejsze..
5 Przeszukaj wybrany budynek tak szybko jak to możliwe, uważając, aby zabrać każdy możliwy przedmiot.
6. Udaj się z powrotem do obozu i złóż nowe przedmioty w magazynie.

Zawsze będziesz zarabiał punkty wpływu za dostarczanie zasobów dla swojej społeczności.

Poza tym, zawsze szukaj Serca Plagi i Punktów Plagi (infestacji) na mapie. Jeśli potrafisz je szybko i skutecznie usunąć, zawsze masz gwarancję, że otrzymasz za to dużą ilość punktów wpływów.

post wyedytowany przez borus213 2018-05-24 14:34:01
06.07.2018 11:52
odpowiedz
Vidar
2
Junior

Dawno przeterminowany poradnik, co wiąże się z kilkoma gigantycznymi patchami. Przydałaby się aktualizacja. Poza tym informacje na temat legacy boons pochodzą z bety.....także tego