Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Far Cry 5 - poradnik do gry

Far Cry 5 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Płonące anioły - nowy towarzysz | Rzeka Henbane | Solucja Far Cry 5 Far Cry 5 - poradnik, solucja

Sharky Boshaw to bardzo przydanty specjalista, który wspomoże cię podpalając przeciwników z miotacza ognia.

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Płonące anioły (Burn, Baby, Burn!) to tytuł jednego z zadań fabularnych rozpoczynanych w regionie Rzeka Henbane w grze Far Cry 5. Misja ta oferuje możliwość przyłączenia do drużyny nowego specjalisty (towarzysza), którym jest Sharky Boshaw. Warto zająć się tym questem niedługo po zaliczeniu prologu gry Far Cry 5. Sharky jest dobrym towarzyszem do tych misji, w których bierze się udział w bezpośrednich starciach z kultystami. Może on podpalać wrogów oraz pojazdy z użyciem miotacza. Solucja do misji zrekrutowania Sharky'ego jest poniżej.

Musisz dotrzeć do Parku przyczep Moonflower (Moonflower Trailer Park) - Płonące anioły - nowy towarzysz | Rzeka Henbane | Solucja Far Cry 5 - Far Cry 5 - poradnik do gry

Musisz dotrzeć do Parku przyczep Moonflower (Moonflower Trailer Park). Lokacja ta jest od samego początku widoczna na mapie Rzeki Henbane - jest ona w zachodniej części tego regionu.

Po dotarciu na miejsce wdrap się na dach jednej z przyczep żeby porozmawiać z Sharkym i rozpocząć właściwą misję.

Uwaga - Jeśli Sharky zostanie powalony przez wrogów w trakcie rozgrywania misji to szybko dotrzyj do niego żeby przywrócić go do pełni sił.

W ramach tego zadania musisz pomagać Sharkyemu w pozbywaniu się odurzonych narkotykiem wrogów, którzy będą pojawiali się w parku przyczep - Płonące anioły - nowy towarzysz | Rzeka Henbane | Solucja Far Cry 5 - Far Cry 5 - poradnik do gry

W ramach tego zadania musisz pomagać Sharky'emu w pozbywaniu się odurzonych narkotykiem wrogów, którzy będą pojawiali się w parku przyczep. Możesz walczyć z nimi nie schodząc z dachu przyczepy (atakuj ich gdy próbują się wspiąć) lub na krótszym dystansie (jeśli np. posiadasz strzelbę). Niezależnie od wybranego wariantu jeszcze przed rozpoczęciem walk pozbieraj cenne zapasy z dachu przyczepy.

W dalszej części bitwy dowiesz się, że Sharky nie może wyłączyć głośników. Musisz się tym zająć żeby powstrzymać proces pojawiania się w parku przyczep kolejnych wrogów (mogą oni docierać tu też pojazdami - warto je szybko wysadzać). Docieraj do oznaczonych przełączników. Dwa z nich są w łatwo dostępnych miejscach, jeden pod kładką i jeden na szczycie wieży. Po wyłączeniu głośników pozbądź się ostatnich wrogów i pogadaj z Sharkym.

Nagroda za ukończenie misji: nowy specjalista (Sharky Boshaw), 600 punktów ruchu oporu