Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Far Cry 5 - poradnik do gry

Far Cry 5 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pojmanie przez kultystów w Far Cry 5 Far Cry 5 - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 26 marca 2018

W trakcie przechodzenia gry Far Cry 5 główny bohater może zostać kilka razy pojmany przez członków kultu Projekt U Bram Edenu i przetransportowany do jednej z należących do kultystów kryjówek. Porwanie przez kultystów nie jest wynikiem popełnienia jakichkolwiek błędów w trakcie przechodzenia gry. Jest to odgórnie zaplanowane wydarzenie związane z postępami w głównym wątku fabularnym. Nie musisz wczytywać poprzedniego punktu kontrolnego ani podejmować jakichś szczególnych kroków żeby uniknąć pojmania przez kultystów. Poniżej zamieściliśmy więcej informacji na ten temat.

Kiedy moze dojść do porwania przez kultystów?

Twoja postać podczas zabezpieczania każdego z trzech głównych regionów świata Far Cry 5 zostanie kilka razy porwana na rozkaz członków rodziny Seedów - Pojmanie przez kultystów w Far Cry 5 - Far Cry 5 - poradnik do gry

Twoja postać podczas zabezpieczania każdego z trzech głównych regionów świata Far Cry 5 zostanie kilka razy porwana na rozkaz członków rodziny Seedów. Do tego typu scen dochodzi zazwyczaj niedługo po tym jak awansowałeś na wyższy poziom w zwalczaniu kultu w danym regionie, tj. zdobyłeś określoną liczbę punktów ruchu oporu. Każdy region ma trzy takie poziomy.

Po tym jak dostateczniesz zaszkodzisz kultystom z danego regionu otrzymasz jedno lub kilka ostrzeżeń (przykładowe ostrzeżenie na powyższym obrazku), że kult aktywnie poluje na sterowaną przez Ciebie postać.

Jak zazwyczaj wygląda pojmanie przez kultystów?

Przy jednym z kolejnych spotkań z kultystami (może być dowolne losowe wydarzenie) możesz np - Pojmanie przez kultystów w Far Cry 5 - Far Cry 5 - poradnik do gry

Przy jednym z kolejnych spotkań z kultystami (może być dowolne losowe wydarzenie) możesz np. zostać trafiony zatrutym pociskiem, który pozbawi głównego bohatera przytomności. Po chwili rozpocznie się nowe zadanie fabularne. W zależności od odblokowanej misji możesz dla przykładu zostać zmuszony do wzięcia udziału w sadystycznej grze o przeżycie czy przystąpić do brawurowej ucieczki przy pomocy ze strony sojuszników. Po tym jak uda ci się ukończyć misję i wydostać z rąk kultystów będziesz mógł wznowić eksplorowanie świata gry i zajmowanie się do woli innymi zadaniami.

Uwaga - Pojmanie przez kultystów nie wiąże się nigdy z bezpowrotną utratą gotówki, przedmiotów z inwentarza czy broni. Zostaniesz jedynie pozbawiony dostępu do wybranych elementów ekwipunku na czas rozgrywania misji z uwolnienia się z rąk kultystów. Po ucieknięciu kultystom obiekty te automatycznie powrócą do inwentarza lub będziesz je mógł za darmo odebrać u dowolnego handlarza bronią.

Zadania, w których zostajemy porwani przez kultystów

W Far Cry 5 występuje kilka zadań głównych, w których zostajemy porwani przez kultystów. Wszystkie one aktywuję się automatycznie, gdy wystarczająco osłabimy wpływ kultu w danym regionie. Przedstawiamy listę misji, w których dochodzi do pojmania:

Oczyszczenie - porwanie w Dolinie Holand.

Skok Wiary - porwanie w regionie Rzeka Henbane.