Epoki w Forge of Empires
Aktualizacja:
Epoki w grze Forge of Empires odzwierciedlają rozwój gracza - od nich bowiem zależy to, do jakich budynków, technologii, towarów i jednostek gracz będzie mieć dostęp i to, jak wyglądać będzie jego miasto. Awansowanie do części epok daje także dostęp do nowych mechanizmów - dobrym przykładem może być tutaj technologia Straż Miejska z Epoki Żelaza, której opracowanie daje dostęp do wyzwań dziennych.
Epoki dostępne w grze

Gracz rozpoczyna przygodę w Epoce Kamienia, z której szybko, po kilkunastu minutach, awansuje do Epoki Brązu. Potem każdego czeka przeprawa przez aż 14 kolejnych epok - Epokę Żelaza, Wczesne Średniowiecze, Rozkwit Średniowiecza, Jesień Średniowiecza, Epokę Kolonialną, Epokę Przemysłową, Epokę Postępową, Modernizm, Postmodernizm, Współczesność, Epokę Jutra, Przyszłość, Arktyczną Przyszłość i w końcu Oceaniczną Przyszłość. Nie ma się jednak co łudzić - dotarcie do ostatniej epoki to długie miesiące grania.
Awansowanie do wyższej epoki - porady
Myśląc o awansie do nowej epoki warto pamiętać o kilku rzeczach:
- Nie trzeba wynajdować wszystkich wcześniejszych technologii, by awansować do nowej epoki.
- Nie ma się jednak co nadmiernie spieszyć - lepiej opracować każdą z nich, gdyż dają one dostęp do przydatnych rzeczy, jak nowe jednostki, budynki produkujące towary czy rozszerzenia terenu.
- Awans do nowej epoki wiąże się z koniecznością zdobywania towarów z tej właśnie epoki - może to być problematyczne, gdy rozwiniesz się za szybko i nie będziesz w stanie wykonywać zadań.
0
Komentarze czytelników
meanraax Centurion
mam wrażenie że wszystkie te za przeproszeniem poradniki są robione tylko po to żeby były bo przyjęło się że powinny być nawet jak gościu widać że nie grał w tą grę dłużej niż 2 godziny i nie ma nic mądrego do powiedzenia. wyjaśnienie tak durnych podstaw że chyba nawet samouczek tego nie wyjaśnia bo po 20 minutach sam to wiesz klikając w to co ci każą to wstyd dla takiego "autora" i czytelników uznawanych za bezmózgi. jedyne co by miało sens to porady. przy czym jedno to BŁĘDNA strategia przejścia PIERWSZEJ epoki która się sama przechodzi a drugie to w sumie znowu durne oczywistości które ogarnie każdy po pograniu trochę w tą grę. nic co uzasadniałoby sens tego lania wody i nic co komukolwiek realnie pomoże w tej grze. losowy temat na parę zdań w mojej gildii w dziale poradniki bardziej zmieni moją rozgrywkę niż rozdmuchany samouczek tutaj...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
