Silence - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Silence - poradnik do gry

Silence - poradnik do gry

Poradnik do gry Silence zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę uroczą baśniową przygodówkę, której akcja toczy się w krainie snu. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie nastoletniego Noah i jego małej siostrzyczki Renie. Masz niepowtarzalną szansę pomóc owym przesympatycznym bohaterom powrócić do ich prawdziwego życia.

Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo łamigłówki logiczne opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, które należy pozyskać, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, obiekty, z którymi trzeba wejść w interakcję, kolorem niebieskim, osiągnięcia kolorem pomarańczowym, a istotne kwestie pogrubieniem.

Noah i Renie, uciekając przed bombardowaniem, kryją się w bunkrze, skąd w nie do końca wyjaśniony sposób przenoszą się do przedziwnego świata, który chłopak przemierzał niegdyś jako smutny klaun Sadwick wraz ze swym gąsienicowatym towarzyszem Spotem.

W poradniku do gry Silence znajdziesz:

  • dokładny opis wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, by kontynuować zabawę i dotrzeć do finału;
  • objaśnienie wszystkich zagadek logicznych wraz z odpowiednimi obrazkami;
  • wyszczególnienie wszystkich okoliczności zdobywania osiągnięć (dodatkowo ich komplet umieszczono w ostatnim rozdziale).

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)

Informacje o Silence - poradnik do gry

Autor : Katarzyna Kayleigh Michałowska

Ostatnia aktualizacja : 5 grudnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 9, ilustracje: 94 .

Silence - screen - 2016-09-08 - 330581Silence - screen - 2016-09-08 - 330580Silence - screen - 2016-09-08 - 330579Silence - screen - 2016-09-08 - 330578Silence - screen - 2016-09-08 - 330577Silence - screen - 2016-07-22 - 326598Silence - screen - 2016-07-22 - 326597Silence - screen - 2016-07-22 - 326595Silence - screen - 2016-07-22 - 326594

17.07.2017 00:03
📄
robak29
4
Legionista

To cały poradnik ?