Mafia III - poradnik do gry

Mafia III - poradnik do gry

Mafia III - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Mafia III zawiera informacje pomocne w jej ukończeniu i w odnalezieniu jej wszystkich sekretów. Na początkowych stronach poradnika znalazły się przede wszystkim podpowiedzi odnośnie odblokowywania dostępnych osiągnięć. Oprócz tego dodane zostały ogólne porady dotyczące między innymi walki, skradania się, unikania i uciekania policji, zdobywania gotówki czy zarządzania posiadanymi biznesami.

Główną część poradnika stanowi szczegółowy opis przejścia gry. W poradniku znalazły się omówienia wszystkich misji fabularnych, jak również pobocznych zadań otrzymywanych od zrekrutowanych współpracowników głównego bohatera. W opisach poszczególnych misji można odnaleźć informacje na temat najlepszych sposobów ich zaliczania oraz ewentualnych nagród przewidzianych za ich ukończenie.

Dużą część w niniejszym poradniku zajmuje również rozdział o sekretach, na które składają się magazyny Playboy, obrazy Vargas, albumy muzyczne, magazyny Hot Rod oraz plakaty Propaganda i Repent. We wspomnianym rozdziale znajdują się wysokiej jakości mapy Nowego Bordeaux, na których zaznaczone zostały lokalizacje "znajdziek". Oprócz tego trudniejsze do odnalezienia sekrety mają w poradniku swoje odrębne opisy pomocne w ich zlokalizowaniu.

Mafia III to kolejna część popularnej serii gier akcji. Tym razem przenosimy się w lata sześćdziesiąte XX wieku i obszarem prowadzonych przez nas zmagań jest fikcyjne miasto Nowe Bordeaux wzorowane na Nowym Orleanie. Głównym bohaterem gry jest czarnoskóry weteran wojny w Wietnamie Lincoln Clay, zaś motywem przewodnim fabuły jest chęć dokonania zemsty na gangsterach, którzy w brutalny sposób zamordowali osoby najbliższe Clayowi. W trakcie rozgrywki Lincoln stopniowo rekrutuje nowych współpracowników i przejmuje kontrolę nad kolejnymi dzielnicami miasta. Jego ostatecznym celem jest zamordowanie wpływowego dona włoskiej rodziny Sala Marcano.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Mafia III - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 22 listopada 2016

Poradnik zawiera : strony: 58, ilustracje: 364 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 6.

Popularne strony w Mafia III - poradnik do gry

Mafia III - screen - 2017-07-12 - 349861Mafia III - screen - 2017-07-12 - 349860Mafia III - screen - 2017-07-12 - 349859Mafia III - screen - 2017-07-12 - 349858Mafia III - screen - 2017-07-12 - 349857Mafia III - screen - 2017-07-12 - 349856Mafia III - screen - 2017-07-12 - 349855Mafia III - screen - 2017-05-31 - 346698Mafia III - screen - 2017-05-31 - 346697

Komentarze Czytelników (23)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
12.10.2016 01:41
yadin
98
Senator

Jeszcze cztery patche i ludzie gotowi powiedzieć, że "Mafia III" to gra dekady.

13.10.2016 19:37
odpowiedz
2 odpowiedzi
zyyyygarekbue
18
Legionista

A ja musze to powiedziec.... Dlaczego Wy... barany? Robicie poradnik na bazie gry po angielsku, kiedy Mafia III jest spolszczona. Angielskie nazwy misji, screeny po angielsku... litooosci.

16.10.2016 09:13
1
Soulcatcher
208
ESO Summerset

Poradniki robimy w wersji oryginalnej po Angielsku. Są dostępne dla wszystekich na świecie. Dodatkowo tłumaczymy poradnik na język Polski. Z tego co widzę są użyte polskie nazwy.

17.10.2016 14:46
kwiść
98
Generał

GRYOnline.plRedakcja

Poradnik jest tworzony na podstawie wersji, do której mamy dostęp. Przed premierą mieliśmy wersję angielską, dlatego są angielskie screeny. Nazwy rozdziałów zmieniamy, jeśli mamy taką możliwość i tak zrobiliśmy w tym przypadku.

post wyedytowany przez kwiść 2016-10-17 14:46:59
16.10.2016 08:02
odpowiedz
ryjeczek18
1
Junior

Witam
Mam problem z gra. Gdy ja zainstalowalem i przeszedlem pare misji po 3 dniach podczas wlaczenia gry i nacisnieciu ikony START wychodzi calkowicie z gry. Co robic?
Prosze o pomoc

16.10.2016 09:51
odpowiedz
Medion13
1
Junior

Nie wiem jak przydzielić dzielnicę w mafii 3.

18.10.2016 20:28
odpowiedz
5 odpowiedzi
PaniPaniWrocky
33
Pretorianin

Chcesz kupić SZROT za 160 zł To najlepszym przykładem jest MAFIA 3, Dałem tej grze 9 i czuję się jakbym w ryj dostał, gra po "poprawce" zacina się, spadek fps to minimum 20 klatek a często się zacina, I nie jest to wina sprzętu bo inne gry działają bez problemów a support oczywiście pomoże ale najlepiej podać im wszystko co ma się w kąpie + a jeszcze lepiej jakby im dać adres i klucze do mieszkania..

18.10.2016 20:43
zanonimizowany708776
8
Legionista

pewnie tfuj kąp ma za starom karte graficznom

21.10.2016 10:06
zanonimizowany708776
8
Legionista

a tak na poważanie gościu to pewnie jednak jest wina twojego SPRZĘTU jak to ładnie nazwałeś bo ja mam kompa już prawie dwuletniego i wszystko jest ok. Pykam sobie bez problemu. Więc pzdr swojego kąpa i nara.

21.10.2016 16:18
PaniPaniWrocky
33
Pretorianin

Skoro piszę że z kompem jest wszystko OK to nie po to by zbluzgać grę, Bo jakbyś trochę pomyślał to sprawdził byś co pisałem na temat Mafii 3, ale nie Gimbaza musi coś napisać nie sprawdzając przed tym innych rzeczy.
Człowieku BF1 śmiga na wysokich a ty mi piszesz że wina sprzętu, aktualnie gram jeszcze w TR, i wiele innych gier z którymi nie mam problemów a mafia jakościowo zamiata pod nimi tylko kurz. Skąd opinie i oceny się wzięły na jej temat dlaczego tak słabo wypadła no chyba nie przez to że JEST taka dobra do puki się nie wyjeba.a Przed patrzem miałem ponad 30 h gry na full detalach i nic teraz to wielkie krzaczące g.wno za 160 zł.

28.10.2016 12:06
pgrom
18
Legionista

Potwierdzam słowa @artur24 po pierwszym pachu gra też mi działa jak należy, tylko raz mi się wysypała

03.11.2016 09:08
Badi1234
1
Junior

Spróbuj ustawić limit fps na "nieograniczone" i WŁĄCZYĆ synchronizację pionową. U mnie podziałało to rewelacyjnie.

18.10.2016 21:27
odpowiedz
TobiAlex
125
Senator

Zastanawiam się po co poradnik do takiej gry, gdzie kompletnie wszystko jest podane na tacy?

21.10.2016 19:12
odpowiedz
arek25
20
Chorąży

Jak idą prace nad poradnikiem? :D Wystarczyło dać zeby przejsc misje idz zabij bossa potem zabij bossa zeby zabic bossa bossow i zdobyc dzielnice?

post wyedytowany przez arek25 2016-10-21 19:13:43
24.10.2016 18:33
odpowiedz
1 odpowiedź
arek25
20
Chorąży

Komu dawać dzielnice? :D

29.10.2016 19:17
Bucybuc
18
Pretorianin

Vitowi, Burke to przygłup a Cassandra hmm, nie mam zdania.

01.11.2016 13:01
odpowiedz
hukkk
11
Legionista

to nie jest poradnik na 100% nie ma wszystkich sekretow, ktos moze znalazl poradnik z wszystkimi sekretami?

04.11.2016 14:19
odpowiedz
1 odpowiedź
simon92
1
Junior

Witam!
Czy istnieje jakiś sposób zapisywania gry? Mam już 2 dzielnice...wpadam pod samochód i wywala mnie praktycznie do początku gry, czy mam coś zjeb.. w ustawieniach czy tak po prostu musi być?:) gram na xbox one

15.01.2017 00:55
Kornikkornikowski
1
Junior

Hej,
Tez gram na xbox i nie zapisuje sie gra. Wiesz jak ja zapisać???

17.11.2016 11:18
odpowiedz
sevenup
50
Russischer Spion

Ale miernota z tej gry.Straszna.

19.12.2016 13:43
odpowiedz
borzyn
1
Junior

Bardzo fajna sprawa te Wasze poradniki. Wielki dzięki za nie. Najbardziej pomocne są różne ciekawe szczególiki w grze o których normalnie nie wiadomo.

12.01.2017 21:38
odpowiedz
jetfighter
10
Legionista

Czy ktoś się orientuje jak reaktywować usługę dostaw broni po wyeliminowaniu Cassandry? gdyż po jej zabiciu wyskakuje mi "usługa niedostępna: na wojennej ścieżce" i za nic nie wiem co zrobić aby korzystać z dostaw

30.01.2017 10:21
👍
odpowiedz
KMFS
1
Junior

Przeszedłem grę po raz pierwszy, gra mi się podobała, chociaż ta monotonia w wykonywaniu zadań sprawiała że odechciewało mi się grać, ale zacisnąłem zęby ze względu na zajeb*stą fabułę.