Monster Hunter Generations - poradnik do gry

Monster Hunter Generations - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wybór stylu polowania | Monster Hunter Generations poradnik Monster Hunter Generations

Dalszy podział na role podczas walki polega na dobraniu odpowiedniego dla siebie "stylu polowania" (Hunter Style). Wybrany styl znacząco wpływa na naszą taktykę podczas walki - od zasypywania potwora szybkimi seriami ataków specjalnych po cierpliwe oczekiwanie na odpowiedni moment, by zadać jeden, druzgoczący cios. Każdy ze styli prezentuje się inaczej i jest odpowiednio zbalansowany pod kątem używanej broni. Każdy z nich posiada inną ilość oraz typ ataków specjalnych, oraz wpływa znacząco na mobilność postaci, a nawet sposób w jaki wykonywane są zwykłe ataki, wynikające z właściwości używanej broni. Do każdego ze styli możemy przypisać pewną ilość ataków specjalnych (tzw. Sztuki Łowiecke/Hunter Arts), które "ładują się" w miarę zadawania ciosów potworom.

Do wyboru mamy 4 style:

Guild - uniwersalny styl, posiadający dwa ataki specjalne, idealny do szybkiego dostosowywania się do różnych sytuacji na polu bitwy.

Striker - stosunkowo prosty w obsłudze styl posiadający trzy ataki specjalne, które również szybko się regenerują. Idealny do "spamowania" sztuk łowieckich.

Aerial - unikalny, akrobatyczny styl, posiadający tylko jeden atak specjalny, ale pozwalający za to na ataki z powietrza, łatwiejsze wskakiwanie na potwory, wykonywanie uników w locie, itp.

Adept - styl dla cierpliwych, posiadający jeden atak specjalny, który nie ładuje się jak w przypadku innych stylów i można wykorzystać go natychmiast po skutecznym uniku lub bloku nadchodzącego ataku.

Ilość ataków specjalnych dostępnych w każdym stylu nigdy się nie zmieni, jednak wraz z postępami w grze, możemy odblokować dziesiątki sztuk łowieckich, które można przypisać do dostępnych slotów - Wybór stylu polowania | Monster Hunter Generations - Monster Hunter Generations - poradnik do gry

Ilość ataków specjalnych dostępnych w każdym stylu nigdy się nie zmieni, jednak wraz z postępami w grze, możemy odblokować dziesiątki sztuk łowieckich, które można przypisać do dostępnych slotów. Wprowadza to wiele niuansów do walki, która w poprzednich odsłonach serii Monster Hunter opierała się tylko i wyłącznie na atakach przypisanych do danej klasy broni (oraz pomysłowości graczy). Dzięki takiemu podziałowi, w MHGen nawet drużyna złożona z czterech postaci używających tej samej broni będzie o wiele bardziej zróżnicowana pod względem ról, jaką odgrywają gracze.

Oczywiście żaden poradnik nie pomoże wam w wyborze najlepszej kombinacji stylów i sztuk, ponieważ jest to rzecz bardzo subiektywna, dlatego po raz kolejny polecam przetestowanie wszystkiego osobiście podczas misji treningowych, dostępnych w wiosce - Wybór stylu polowania | Monster Hunter Generations - Monster Hunter Generations - poradnik do gry

Oczywiście żaden poradnik nie pomoże wam w wyborze "najlepszej kombinacji" stylów i sztuk, ponieważ jest to rzecz bardzo subiektywna, dlatego po raz kolejny polecam przetestowanie wszystkiego osobiście podczas misji treningowych, dostępnych w wiosce.