Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grom - poradnik do gry

Grom - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Checkpoint - India | Grom poradnik Grom

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Na początek krótka scenka - Checkpoint - India | Grom - Grom - poradnik do gry

Na początek krótka scenka. Odczekaj aż strażnik się zdenerwuje (możesz kilka razy do niego zagadać) a podejdzie oficer (skorumpowany :-)), który go przegoni.

Kolejna śmieszna scenka i możemy ruszać dalej - Checkpoint - India | Grom - Grom - poradnik do gry

Kolejna śmieszna scenka i możemy ruszać dalej. Udaj się na płn-wsch i wejdź do budynku z niebieską obramówką nad drzwiami. W środku znajdziesz cenne przedmioty, m.in. Stone of Health (leczy po wyrzuceniu na ziemię osoby znajdujące się w "polu rażenia").

Wyjdź na zewnątrz i skieruj się do budynku po lewej - Checkpoint - India | Grom - Grom - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz i skieruj się do budynku po lewej. W środku znajdziesz bandytę.

Zaproponuje Ci nietypową zabawę - Checkpoint - India | Grom - Grom - poradnik do gry

Zaproponuje Ci nietypową zabawę. Będziesz musiał unikać noży rzucanych w Twoją stronę przez określoną ilość czasu. I tak na przykład nagrodą za wytrzymanie minuty jest 10 sztuk złota. Cała zabawa polega na wybieraniu opcji Lie Down (z menu kontekstowego). Po chwili treningu bez problemu powinno udać Ci się zdobyć w ten sposób trochę gotówki. Gdy cała ta zabawa Ci się znudzi wyjdź na zewnątrz i idź w lewo. Wejdź do niebieskiego budynku z kołatką na drzwiach. Znajdziesz się w barakach. Porozmawiaj z żołnierzem. Czeka Cię tu kolejna mini-gra. Możesz wyzwać na pojedynek pięściowy jedną z obecnych tu osób,

Oczywiście czym trudniejszy przeciwnik tym więcej pieniążków można dostać, ja jednak na początek polecam zdobywać skromne 10 sztuk złota - Checkpoint - India | Grom - Grom - poradnik do gry

Oczywiście czym trudniejszy przeciwnik tym więcej pieniążków można dostać, ja jednak na początek polecam zdobywać skromne 10 sztuk złota. Po uzbieraniu ponad 200 sztuk złota możesz wyjść na zewnątrz i skierować się na południe do mnicha, który handluje kamieniami zdrowia.

Oczywiście kupno takiego przedmiotu nie jest obowiązkowe :-) Teraz udaj się na płn-zach i wejdź do małej chatki - Checkpoint - India | Grom - Grom - poradnik do gry

Oczywiście kupno takiego przedmiotu nie jest obowiązkowe :-) Teraz udaj się na płn-zach i wejdź do małej chatki. Pozbieraj wszystkie przedmioty, które się tu znajdują (pojawiają się one losowo).

Wyjdź na zewnątrz i skieruj się na południe - Checkpoint - India | Grom - Grom - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz i skieruj się na południe. Rozmowa ze stojącymi tu żołnierzami może doprowadzić do kolejnej gry. Będziesz musiał strzelać do pojawiających się celów. Na początek warto wybrać najniższy poziom trudności i około 7-8 celów tak żeby mieć pewność zwycięstwa. Udaj się na płn-wsch a następnie na północ (wejdź po schodach). W północnym budynku znajdziesz kolejne przedmioty.

Po wyjściu na zewnątrz skieruj się na zachód - Checkpoint - India | Grom - Grom - poradnik do gry

Po wyjściu na zewnątrz skieruj się na zachód. Oczyść wszystkie budynki znajdujące się na tym "poziomie". W każdym z nich znajdziesz coś innego (przypominam: gra losowo dobiera przedmioty, które się tam znajdą, jeśli więc trafiłeś na coś kiepskiego zawsze możesz spróbować wczytać poprzedni stan gry :-)). Po wyjściu z ostatniego budynku skieruj się na płn-wsch. Będziesz musiał pozbyć się trójki bandytów, którzy okupują tę okolicę. W szczególności uważaj na środkowego, który posiada identyczną broń jak Petr. Ja wybrałem Groma i z oddali wystraszyłem osobnika po prawej, następnie Petrem podszedłem do środkowego i go zabiłem. Pozostałą dwójkę dobiłem natomiast nożem/mieczem.

Na koniec pozbieraj wszystkie przedmioty - Checkpoint - India | Grom - Grom - poradnik do gry

Na koniec pozbieraj wszystkie przedmioty. Powinieneś znaleźć trochę złota i amunicję do strzelby Petra. Oczyść z przedmiotów dwa okoliczne budynki (na północy i na zachodzie).

Powinieneś znaleźć m - Checkpoint - India | Grom - Grom - poradnik do gry

Powinieneś znaleźć m.in. whisky, którymi można później targować. Ruszaj na zachód. Zwiedź północny budynek, następnie zaś możesz pogadać z hodowcą, który ma problemy ze złapaniem Yaka. Możesz się z niego trochę ponabijać a następnie spróbować go złapać. Sztuczka jest banalnie prosta: musisz położyć się na ziemi a po doczołganiu się do zwierzęcia błyskawicznie wstać. Nagrodą będzie aż 1 sztuka złota :-).

Idź dalej na zachód - Checkpoint - India | Grom - Grom - poradnik do gry

Idź dalej na zachód. Oczyść dwa budynki. Przejście do kolejnej lokacji znajdziesz przy zachodnim brzegu planszy.

Skieruj się do budynku, przy którym aktualnie się znajdujesz - Checkpoint - India | Grom - Grom - poradnik do gry

Skieruj się do budynku, przy którym aktualnie się znajdujesz. Po wejściu do baru Petr automatycznie zagada do Bartolomeo. Wybierz Groma i porozmawiaj ze sprzedawcą. Ten zaprosi Cię na zaplecze. Dowiesz się, iż Olivier z miasta Upshi Town szuka ludzi do wykonania jakiegoś ważnego zadania. Bartolomeo poinformuje Cię o żebraku Stinking Milk of Yak, który może Cię skontaktować z Olivierem. W zamian za to będzie chciał jednak 20% nagrody.

Możesz na tyle przystać, ale lepiej jest chyba się trochę potargować. Operacja ta polega na wystawianiu odpowiednich kart, które odpowiadają "odczuciom" sterowanej postaci (np. "Ta cena mnie obraża!", "Błagam, weź więcej!" :-)). Dużo zależy tu od szczęścia, ponieważ wystawiając karty do pojedynku nie widzisz czym aktualnie dysponuje druga strona aczkolwiek warto pamiętać, iż podczas handlowania ze zwykłymi tragarzami nie można być opryskliwym ani im grozić! Mnie udało się zmniejszyć tę wartość do siedemnastu procent. Przy okazji możesz również posprzedawać niepotrzebne przedmioty. Ja pozbyłem się strzelby (zebrana z placu planszę wcześniej) a także zdobytych butelek Whisky.

Wyjdź na zewnątrz i skieruj się na płd-zach - Checkpoint - India | Grom - Grom - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz i skieruj się na płd-zach. Po przejściu na ekran mapy wybierz [Upshi - India] jako kolejny cel podróży. Tradycyjnie już, zostaniesz zaatakowany przez bandytów. W trakcie walki pamiętaj o częstym pauzowaniu zabawy tak żeby podleczyć swoich ludzi albo wybrać im lepszą broń. Po zabiciu wszystkich bandytów powinien podbiec Dakpa, który po kilku zamienionych zdaniach przyłączy się do drużyny. Pozbieraj jeszcze wszystkie przedmioty leżące na ziemi i ruszaj dalej (nie dawaj nic nowemu członkowi drużyny, bo po dotarciu do miasta odejdzie z drużyny!).