Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grom - poradnik do gry

Grom - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Upshi - India, cz. 3 | Grom poradnik Grom

Ostatnia aktualizacja: 21 kwietnia 2022

Idź na południe, znajdziesz tam maga (Wizard) - Upshi - India, cz. 3 | Grom - Grom - poradnik do gry

Idź na południe, znajdziesz tam maga (Wizard). Rozłożył się on na płd-wsch od domu Oliviera. Niestety, w zamian za pomoc będzie chciał, abyś podarował mu posiadany jewel. Zgódź się na to. Nie radzę natomiast udawać się do drugiego maga, który znajduje się na płd-zach od targowiska. Ten zażąda 500 sztuk złota, ale po ich zebraniu najzwyczajniej ucieknie! Po ofiarowaniu magowi jewela pojawi się scenka.

Petr po raz kolejny będzie chciał opuścić drużynę. Na szczęście masz jeszcze czas żeby pozbierać najcenniejsze przedmioty z jego ekwipunku. Dopiero wtedy razem z Kundgą udajcie się do wyjścia (z planszy). Skieruj się do [Crossing The River - Tibet]

Crossing The River - Tibet

Udaj się do południowego magazynu. Okazuje się, że Hans i Margarette gdzieś się ulotnili. Grom postanowi, aby samemu udać się do jaskiń. Wróć więc na zewnątrz. Zabij wszystkie okoliczne jaszczury i opuść planszę. Po ukazaniu się ekranu mapy wybierz [Caves - Tibet].