Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grom - poradnik do gry

Grom - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Big Plain - Tibet - część 2 | Grom poradnik Grom

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Kolejna lokacja oparta jest w głównej mierze na problemie min - Big Plain - Tibet - część 2 | Grom - Grom - poradnik do gry

Kolejna lokacja oparta jest w głównej mierze na problemie min. Nazista siedzący przy detonatorze na płn-wsch próbuje je na stałe włączyć, na szczęście nie do końca się mu to udaje. Będziesz musiał przebiec przez pole minowe tuż po ukazaniu się informacji MINES NOT ACTIVE. Do tego momentu NIE atakuj nazistów, ponieważ gostek siedzący przy detonatorze rozpocząłby walkę zamiast w dalszym ciągu próbować uzbroić miny! Po udanej akcji skieruj się na płd-wsch.

Dwóch komandosów stojących na północ od skały możesz zaatakować z zaskoczenia, najlepiej przy użyciu MP-40 - Big Plain - Tibet - część 2 | Grom - Grom - poradnik do gry

Dwóch komandosów stojących na północ od skały możesz zaatakować z zaskoczenia, najlepiej przy użyciu MP-40. O wiele gorzej będzie z grupką na północy, jeden z nazistów ma Panzerfausta! Musisz go jak najszybciej usunąć. Atak z zaskoczenia jest niestety niemożliwy, po prostu, możliwie jak najszybciej skoncentruj na nim ogień ze swoich karabinów (pamiętaj o niezłym polu widzenia, którym "dysponuje" Grom) a ewentualne rakiety próbuj wymijać. Ruszaj na północ.

Pojedynczy strażnik stojący przy kamiennej budowli tylko pozornie jest łatwy do wyeliminowania - Big Plain - Tibet - część 2 | Grom - Grom - poradnik do gry

Pojedynczy strażnik stojący przy kamiennej budowli tylko pozornie jest łatwy do wyeliminowania. Teren ten jest "monitorowany" przez snajpera znajdującego się na płn-zach. To właśnie jego będziesz musiał usunąć w pierwszej kolejności. Do zaliczenia tej planszy pozostają Ci już tylko dwie grupki na płn-zach.

O wiele trudniej jest pokonać tę północną - Big Plain - Tibet - część 2 | Grom - Grom - poradnik do gry

O wiele trudniej jest pokonać tę północną. Jeśli możesz to rzuć w to miejsce granat. W przeciwnym przypadku będziesz musiał wywabiać przeciwników pojedynczo chowając się na przykład za kamiennymi budowlami na wschodzie.

Po dotarciu do kolejnej planszy wpadniesz na grupkę bandytów - Big Plain - Tibet - część 2 | Grom - Grom - poradnik do gry

Po dotarciu do kolejnej planszy wpadniesz na grupkę bandytów. Na szczęście nie są oni zbyt trudni do pokonania. Nie możesz tylko pozwolić, aby zbliżyli się do Twoich ludzi, ponieważ wyposażeni są głównie w mocne shotguny. W momencie gdy zabijesz pierwszych trzech bandytów pojawią się znacznie trudniejsi do pokonania osobnicy wyposażeni w miecze. Zawróć drużynę do miejsca startu.

Przeciwników atakuj gdy są jeszcze daleko - Big Plain - Tibet - część 2 | Grom - Grom - poradnik do gry

Przeciwników atakuj gdy są jeszcze daleko. Staraj się nie dopuścić, aby podbiegli do Twoich ludzi. W sumie będziesz musiał zabić kilkunastu takich oszołomów :-)

W końcu jednak zostaniecie otoczeni i traficie do bandyckiego obozu - Big Plain - Tibet - część 2 | Grom - Grom - poradnik do gry

W końcu jednak zostaniecie otoczeni i traficie do bandyckiego obozu. Gromowi uda się jednak przekonać wodza bandytów, aby w zamian za zwycięstwo na ich arenie wypuścił całą drużynę. Krótka scenka i już na niej jesteśmy.

Twoim pierwszym zadaniem będzie pokonanie kilku Yeti [067 - Big Plain - Tibet - część 2 | Grom - Grom - poradnik do gry

Twoim pierwszym zadaniem będzie pokonanie kilku Yeti [067.jpg] Zbierz miecz oraz apteczkę i ruszaj na północ. Zabij nadbiegającego Yeti. W to miejsce będą też zresztą dosyłane kolejne. Po jego zabiciu zbierz kryształ zdrowia a także wszystkie inne przedmioty znajdujące się na arenie (m.in. nóż). Teraz nie pozostaje Ci nic innego jak tylko przy użyciu mieczyka zabijać kolejne potwory a po każdej takiej walce save'ować grę i czym prędzej leczyć Groma.

Uwaga! Nie tylko Yeti regularnie dosyłane są na planszę, tyczy się to tak samo przedmiotów, pojawiają się one w kilku ustalonych miejscach. Zbieraj je wszystkie! Po zabiciu wszystkich potworów na arenie pojawi się dobrze już znany bandyta wyposażony w identyczny miecz, jakim teraz dysponuje Grom. Taktyka działania nie ulegnie żadnym zmianom. Dopiero kolejny przeciwnik może stanowić jakieś większe zagrożenie. Jest on mianowicie wyposażony w shotguna. Musisz więc do niego podbiec gdy ten stoi do Ciebie plecami tak żeby nie zdążył z niego wystrzelić. W walce wręcz nie ma najmniejszych szans. Po tym jak go usuniesz podnieś jeszcze amunicję. Niestety, samej broni nie można mu odebrać, na szczęście takowa pojawia się na południu. Nie powinieneś z niej jednak korzystać, ostatniego przeciwnika dobrze jest jeszcze załatwić przy pomocy broni białej. Po wygranych starciach wrócisz do obozu. Przywódca bandytów Was wszystkich wypuści, na dodatek do drużyny po raz kolejny przyłączy się Dakpa, którego pojmano w identyczny sposób.

Niestety, po chwili pojawią się bandyci należący do konkurencyjnego gangu - Big Plain - Tibet - część 2 | Grom - Grom - poradnik do gry

Niestety, po chwili pojawią się bandyci należący do konkurencyjnego "gangu". Po krótkiej acz treściwej rozmowie będziesz musiał ich wszystkich pokonać. Sama walka odbywa się dość standardowo, pamiętaj jednak o tym żeby podprowadzić Dietricha ze swoim MP-40 na wschód ponieważ z tego kierunku będą nadciągały kolejne posiłki. Po wygranym starciu pozbieraj przedmioty leżące przy ciałach bandytów a na koniec wybierz jeszcze Groma i zabierz z ziemi wszystkie przedmioty, które miał w inwentarzu tuż przed pojmaniem (leżą na kocu na lewo od ogniska). Dozbrój też Dakpę, najlepiej w nożyki albo jakaś inną broń białą. Na koniec opuść tę lokację.