Obcy: Izolacja - poradnik do gry

Obcy: Izolacja - poradnik do gry

Obcy: Izolacja - poradnik do gry

Niniejszy poradnik do gry Alien Isolation to bogato ilustrowana kompendium wiedzy, które zawiera wszystkie niezbędne informacje na temat tego tytułu. W poradniku znajdziesz opis każdego zadania, wraz ze wskazówkami jak ominąć niebezpieczeństwa, które cię podczas nich spotkają. W poradniku zostały zawarte także informacje na temat samej rozgrywki oraz liczne porady. Szczegółowo opisano również proces wytwarzania przedmiotów i lokalizację znajdziek. Obcy: Izolacja to gra z gatunku skradanek oraz survival horrorów, w której nawet najmniejszy błąd może kosztować cię życie. Głównym przeciwnikiem w grze jest Obcy, którego za wszelką cenę musisz unikać. Nie można go zabić, więc jedyną taktyką jaką prezentuje nasz bohater jest ukrywanie się. W grze znajdziesz także androidy oraz wrogo nastawionych ludzi. W walce z nimi przydaje się wachlarz uzbrojenia, który przygotowali dla nas twórcy z Creative Assembly (studia znanego z takich gier jak seria Total War). Same uzbrojenie jak i wymogi ich wytwarzania znajdziesz w rozdziale poświęconemu rzemiosłu.

Poradnik do gry Obcy: Izolacja zawiera:

  • Opis przejścia gry
  • Porady odnośnie gry
  • System tworzenia przedmiotów
  • Lokalizację znajdziek

Jacek "Ramzes" Winkler (www.gry-online.pl)

Informacje o Obcy: Izolacja - poradnik do gry

Autor : Jacek Ramzes Winkler

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 53, ilustracje: 392 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 42.

Popularne strony w Obcy: Izolacja - poradnik do gry

Obcy: Izolacja - screen - 2014-10-06 - 289810Obcy: Izolacja - screen - 2014-10-06 - 289811Obcy: Izolacja - screen - 2014-10-06 - 289807Obcy: Izolacja - screen - 2014-10-06 - 289808Obcy: Izolacja - screen - 2014-10-06 - 289809Obcy: Izolacja - screen - 2014-10-06 - 289805Obcy: Izolacja - screen - 2014-10-06 - 289806Obcy: Izolacja - screen - 2014-10-06 - 289803Obcy: Izolacja - screen - 2014-10-06 - 289804

Komentarze Czytelników (60)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
24.10.2014 00:05
Pilav
odpowiedz
Pilav
116
Konsul

@Nicto
Już drugi raz zadajesz pytanie, na które odpowiedź znajdziesz w poradniku. I jeszcze bezczelnie twierdzisz, że tego nie ma w poradniku, choć nawet nie zadałeś sobie trudu tego sprawdzić. Przeczytaj poradnik, a jeśli jesteś zbyt leniwy, to przynajmniej przeczytaj ze zrozumieniem odpowiedź marka1374 na Twoje pierwsze pytanie. Po co zadajesz pytania skoro nie czytasz odpowiedzi?

24.10.2014 02:10
odpowiedz
Nicto
6
Pretorianin

Pilav, masz jakiegoś pasożyta w dopie, że się tak spinasz? Dzięki jednak za nakierowanie :). --- @marek1374, przyjacielu, bracie, zbawco i wybawco pokłony Tobie biję aż po pięty swoje. Nie sądziłem, że są jeszcze przyjaźnie nastawieni ludzie na tym świecie ... no może przesadziłem, ale i tak szczere podziękowania składam na twe dłonie. Wygląda na to, że 16 misję warto rozciągnąć w czasie. A teraz ciekawostka: siedzę pod biurkiem, nie oddycham z całej swojej mocy dżedi wciskam down i ... obcy by mnie nie zauważył, gdybym nie puścił bąka. Autentycznie tak było, dlatego podejrzewam, że gra jest trochę niedopracowana.

24.10.2014 12:03
Pilav
odpowiedz
Pilav
116
Konsul

Nie spinam się, dlatego pierwsze Twoje pytanie zignorowałem. Nie chciałem jednak, abyś pytał o to samo po raz trzeci, czwarty i piąty. Mój komentarz skłonił Cie do pomyślunku, a więc spełnił swoją rolę. Mark1374 napisał Ci to samo co jest napisane w poradniku tutaj: https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1553&PART=3000

24.10.2014 18:13
odpowiedz
Nicto
6
Pretorianin

@Pilav, ściągnąłem poradnik, ale nic tam nie było. Korzystam z niego czytając go niejako wstecz, gdyż nie chcę sobie psuć zabawy i odkrywania. Na przykład, jest tam właśnie moment dotyczący tego etapu. jest napisane w poradniku, że z magazynu można pójść i strzałami z pistoletu pozabijać tych kolesi. Tymczasem już na niskim poziomie, na którym gram jeden wystrzał wystarczy, by pojawił się obcy i wszystkich zaciupał - nawet, jeśli schowałeś w kanale lub bocznym tunelu. Właśnie ile osób tam było? Moim zdaniem pięć a nie cztery. Ważne, jest o tyle, że przy jakiejś osobie można znaleźć coś cennego.

24.10.2014 18:14
odpowiedz
Nicto
6
Pretorianin

@Pilav, gra chodzi mi na ultra a z poradnika korzystam w trakcie gry, czyli na bieżąco, ale jak pisałem trochę wstecz.

24.10.2014 19:14
odpowiedz
Nicto
6
Pretorianin

... zapomniałem zapytać, kiedy dokładnie zaczyna się i w którym momencie kończy misja 16, czyli tak w której można zwiedzić cały statek. Jak ona się dokładnie nazywa w grze i w poradniku?

25.10.2014 02:21
odpowiedz
Nicto
6
Pretorianin

Mam ten palnik jonowy, użyłem go raz na włazie, by wydostać się ze sterowni po przywróceniu zasilania i palnik ten, jakby się wykończył. Pojechałem windą w inne miejsce i przy pierwszym lepszym włazie, drzwiach pokazuje mi się czerwony krzyżyk. Palnik wcięło, może jakiś obcy kieszonkowiec mi go podwędził. Kurcze, wygląda na to, że trzeba grać na wyczucie, bez poradników ... @lav i nie pitol mi tu, że ktoś, coś tam. Działasz mi na nerwy swoim oburzeniem na krytykę.

25.10.2014 02:55
Pilav
odpowiedz
Pilav
116
Konsul

Gdzie ja jestem oburzony na krytykę? Przyganiał kocioł garnkowi. Sam się oburzyłeś na krytykę! Dodajmy, że na słuszną krytykę.

W menu gry wybierz "wczytaj grę", a potem "wczytaj zapis misji" to ukażą Ci się wszystkie misje, które do tej pory odblokowałeś. Zaglądaj tam to będziesz wiedział jaki numer ma misja, którą aktualnie wykonujesz. W poradniku niestety numeracje są inne. Misja 16 rozpoczyna się od zadania "Znajdź sposób by skontaktować się z Torrensem". Zadanie to ma w poradniku nr 28.

W misji z magazynem, tam gdzie android zostaje porażony prądem, strzelanie do ludzi nie jest dobrym pomysłem, ponieważ będziesz musiał kryć się przed Alienem. Znacznie łatwiej jest po prostu skradać się. Na początku tej misji korzystasz z kanału wentylacyjnego po prawej stronie, a potem z tunelu pod podłogą. W ten sposób musisz ukrywać się tylko przed stojącymi w jednym miejscu ludźmi, zamiast martwić się chodzącym wszędzie Alienem. Potwór i tak rozprawiłby się potem z tymi ludźmi, ale na skutek skryptu, a nie wywołanego hałasu, więc nie byłby w trybie polowania na Ciebie.

PS Nie spamuj. Korzystaj z edycji komentarzy, a nie pisz jeden pod drugim.

25.10.2014 15:30
odpowiedz
Nicto
6
Pretorianin

Uroczy kolego Pilav, możliwość edycji postów miałem przez ok. dwa tygodnie od założenia konta. Obecnie mam tu konto premium i nadal nie mogę poddać edycji, tego co napisałem kilka minut wcześniej ... nie to, żebym się przejmował.
------ Osobiście nie prowokuję szabrowników, nawet szkoda mi ich zabijać. Wszystko przechodzę w ukryciu i po cichu. Co do szabrowników to wystarczy się pokręcić przy nich kilka minut i obcy sam się zjawia. Później wystarczy już tylko przetrząsnąć im sakiewki. Teraz uciekam z serwerowni i trochę zawiodłem się tym, że androidy mnie nie atakują. Mam miotacz, którym na razie nie mogę zabić obcego, pełen zasobnik cudownych wynalazków i komponentów i dosłownie szukam a nawet prowokuje okazje, by coś wypróbować. --- Trochę się wystraszyłem tą misją 16, bo w poradniku jej nie ma. Jest 15 i 17 od razu a 16 to eksploracja innym bohaterem tego obcego statku. Mam nadzieje, że dodatek Nostromo, jest bardziej "żwawy".

25.10.2014 15:54
odpowiedz
Nicto
6
Pretorianin

@Pilav, dzięki za dokładne wskazanie tej "16 misji".

25.10.2014 22:50
Pilav
odpowiedz
Pilav
116
Konsul

Nie możesz edytować komentarzy? To mnie zaskoczyłeś. Najwyraźniej trzeba mieć wyższy ranking na forum. Choć nie ma to sensu skoro juniorzy otrzymują opcję edycji na dwa pierwsze tygodnie. Z tego co wiem abonament umożliwia edytowanie postów w dowolnym momencie, natomiast bez abonamentu można je edytować przez 73 minuty od publikacji. Od wielu lat posiadam opcję edycji, a nie mam wykupionego premium. Dziwne.

26.10.2014 15:59
odpowiedz
Nicto
6
Pretorianin

@Pilav, założyłem minę: trzy mołotowy, trzy bomby rurowe i przygotowałem się z miotaczem ... i tak, jak android wzniósł się w powietrze siłą wybuchu a Alien? Przeszedł dalej, nawet się nie otrzepał. O dziwo palnik po pierwszym ulepszeniu na niektórych drzwiach zaczął działać. Szkoda jednak, że gra jest trochę liniowa.

02.11.2014 18:53
odpowiedz
zanonimizowany997977
24
Chorąży

@Nicto a co byś chciał otwarty świat w survival horrorze? haha taki typ gry, tak samo w Outlast masz czy gdzie indziej. Chcesz otwartego świata czekaj na Wiedźmina 3 :P i pograj w RPGi. Pozdrawiam! Gra niesamowita, szczególnie jak ktoś uwielbia całą serie.

03.11.2014 21:38
odpowiedz
Nicto
6
Pretorianin

@Mati, fajna jest ta gra. Bardzo wciągająca, pomimo "biednej" oprawy oraz interakcji ... pomimo tego wszystkiego, jest dobrze dopracowana. Powoli zbliżam się do końca tej przygody - przede mną jeszcze dodatek Nostromo.

27.11.2014 00:05
odpowiedz
a242
1
Junior

zaraz odpalam plejke i zapodaje aliena narpierw tabletki na uspokojenie i wlaczyc swiatla w calym domu juz zaczynaja mi sie trzasc rece musze wrescie prejsc te bloody'ch androidow (return to samuels and teylor) jak sie nieodezwe do jutra to znaczy ze zabral mnie ambulans boje sie bardziej niz jak kiedys na wiejskiej zabawie bylem sam a wkolo sami tubylcy to sajonarra

11.12.2014 15:26
odpowiedz
Woloszanski
1
Junior
Image

Pierwszy raz piszę w sprawie gry, mam nadzieje nie zjecie mnie na starcie, mam mały problem, dotarłem na mostek ( początek gry ) i mam wziąć dokumentację odprawy, godzinę błądziłem zaglądając w każda dziurę czy nic nie pominąłem, nie stety nie ma szans bym wziął te dokumenty, sam początek gry i już taki cyrk, może wiecie co się dzieje i jak z tego wybrnąć, poradnik o tym nie mówi. Gdy chcę zabrać odprawę otrzymuję - Wymagana zawartość nie jest jeszcze dostępna - proszę czekać .... PS4

15.12.2014 21:08
odpowiedz
sergioz
1
Junior

Witam

Wołoszanski rozwiązałeś temat - pytam bo mam ten sam problem - nie mogę zabrać pliku po odprawie mam ten sam komunikat że zawartość nie jest jeszcze dostępna.

25.12.2014 10:00
odpowiedz
Korzeniok
3
Legionista

Wiecie gdzie jest palnik jonowy ;/ ?

25.12.2014 10:37
DM
odpowiedz
DM
154
AFO Neptune

GRYOnline.plTeam

w połowie albo przy końcu gry

jeśli coś jest zamknięte, to znaczy, że nie masz tam włazić - za 15 godzin będziesz tam znowu przechodził i wtedy sobie wejdziesz

25.12.2014 11:20
Entelarmer
odpowiedz
Entelarmer
47
Damned One

GRYOnline.plTeam

Odnośnie problemu z podniesieniem dokumentów, to z tego co widzę trzeba po prostu odczekać, aż się wszystko zainstaluje (powinno pokazywać postęp w głównym menu). Trwa to podobno dłuuuuugo (a chyba jeszcze dłużej jeśli wyłączy się grę), ale po tym powinno się normalnie przejść do dalszej części gry.

30.12.2014 18:06
odpowiedz
luc_zielonooki
2
Junior

Witam. Mam problem. Wiem że większość z Was już dawno odłożyła na półkę Obcego. Ja dopiero zacząłem przygodę z tą grą. Opis mojego problemu: Nic się nie dzieje gdy wracam do dr. Kuhlmana. Wszystko wykonałem jak należy zadanie uaktualnione że mam wrócić do doktorka. Wracam i...nic....stoję przy szybie doktor siedzi....zero dialogów...cisza....Co robić?:(

31.12.2014 01:22
odpowiedz
dandi20
3
Junior

@luc_zielonooki (jeśli dobrze pamiętam) stojąc przodem do doktorka, który znajduje sie za szybą, skieruj sie w lewo i idź do recepcji mijając save point, i podejdź do okienka, doktorek zostawił potrzebne Ci rzeczy w okienku, podejdź i zabierz je ;)

08.01.2015 13:24
odpowiedz
klemikx
1
Junior

Gra jest fenomenalna
Gratka dla prawdziwego fana

24.01.2015 09:45
odpowiedz
1 odpowiedź
T1784
1
Junior

A JA WYSZEDŁEM Z WINDY NIE MAM ANDROIDÓW , PRZECIĄŻYŁEM REAKTORY I NIC UTKONOŁEM W GRZE BO DALEJ NIC NIE MA JAKBY TO BYŁO DEMO :/

24.01.2015 12:48
odpowiedz
shijn
5
Junior

Hmm... gram w tego obcego i jak dotąd tylko dwa razy go spotkałem (jak zabił łysego gościa i akcja po odnalezieniu czarnej skrzynki) a jestem już w 4 misji. Co się dzieje? Czy to normalne?

22.03.2015 20:54
odpowiedz
marcin.997
29
Chorąży

16 misja na 18 jak jesteś koło rdzenia coś w tym stylu...

21.06.2015 14:47
odpowiedz
totalschade
1
Junior

witam mam problem lewel znajdż apteczkę zjechałem ta winda i wszystkie przejścia zamknięte pisze przywróć zasilanie nie wiem co dalej pomóżcie obeszłem wszystko 10 razy i nic.

29.06.2015 09:42
odpowiedz
WerterPL
78
Pretorianin

Serio? Jeszcze się bawicie w te płatności za oglądanie całości poradnika? Bo wiecie....wystarczy iść na jakąkolwiek inną stronę i tam są całe za darmo! Czy naprawdę ktoś jeszcze jest takim idiotą, żeby wam wysyłać kasę za wasze poradniki?!

06.01.2016 16:50
odpowiedz
pablito1922
2
Junior

witam mam problem z wejściem do śluzy w misji z projektem kg348 w laboratoriach, kręce sie tam, chce wejść na kucaka, wbiec, wejść na spokojnie i za każdym razem jest jakas blokada i nie moge tam wejść, po czym obcy przybiega i udowadnia mi jak bardzo mnie nie lubi, gram na x360, ma/miał ktoś podobny problem?

02.03.2016 04:15
młoda foka
odpowiedz
młoda foka
39
Centurion

Trochę zagmatwany ten poradnik i dziwnym językiem napisany. Często autorowi mylą się strony świata (tam gdzie powinno kierować się w prawo w/g Ramzesa trzeba iść w lewo) a także dość niejasne oznaczenia pomieszczeń skoro większość z nich ma wypisane nad drzwiami nazwy.
Dziwi mnie też odmiana w dopełniaczu słowa Sewastopol,które w/g autora brzmi "Sewastopolu" a chyba chodził do podstawówki i uczył się np. na lekcji historii o oblężeniu Sewastopola.