Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill | Spacer po Half Moon Street Sherlock Holmes Zbrodnia i kara poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Podejdź do drzwi i spróbuj je otworzyć. Oczywiście musisz się włamać.

Otwieranie drzwi domu w Notting Hill

Przełącz się (1 klik) na prawy krótki walec (1B) - Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Przełącz się (1 klik) na prawy krótki walec (1B). Przesuń go w prawo, po czym dopasuj linie na nim do linii na lewym krótkim walcu (1A) i połącz oba, przesuwając prawy walec (1B) w lewo.

Obróć całość tak, by na lewym brzegu walca nr 3 była widoczna pozioma kreska - Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Obróć całość tak, by na lewym brzegu walca nr 3 była widoczna pozioma kreska.

Przełącz się (1 klik) na walec nr 2 i obróć go tak, by górną poziomą kreskę na jego lewym brzegu połączyć w jedną linię z kreską na walcu nr 3.

Przełącz się (2 kliki) na krótki lewy walec (1A) i obróć go tak, by poziomą kreskę z jego lewej strony połączyć w jedną linię z kreskami na walcach nr 2 i 3 - Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Przełącz się (2 kliki) na krótki lewy walec (1A) i obróć go tak, by poziomą kreskę z jego lewej strony połączyć w jedną linię z kreskami na walcach nr 2 i 3.

Obróć całość tak, by w oknie po prawej były widoczne niedopasowane pionowe linie na krótkim prawym walcu (1B) i na walcu nr 2 - Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Obróć całość tak, by w oknie po prawej były widoczne niedopasowane pionowe linie na krótkim prawym walcu (1B) i na walcu nr 2.

Przełącz się (2 kliki) na walec nr 2 i przesuń go maksymalnie w prawo, by dopasować pionowe linie na nim i na walcu nr 1B.

Wejdź do środka i z przedpokoju przez pierwsze drzwi po prawej (drugie prowadzą do kuchni) przejdź do salonu. Podejdź do regału na książki (drugi przy ścianie po stronie drzwi) i przyjrzyj się mu oraz książce leżącej na podłodze. Przesuń regał i zbadaj ukryty za nim sejf. Spróbuj się do niego włamać.

Otwieranie sejfu w domu w Notting Hill

Obróć całość tak, by widoczne były 2 okienka, jedno po lewej (podłużne) i drugie po prawej (jeszcze węższe) - Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Obróć całość tak, by widoczne były 2 okienka, jedno po lewej (podłużne) i drugie po prawej (jeszcze węższe).

Przełącz się (2 kliki) na walec nr 2 i obróć go tak, by dopasować linie w lewym okienku i pośrodku tego walca do linii na lewym krótkim walcu (1A) - Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Przełącz się (2 kliki) na walec nr 2 i obróć go tak, by dopasować linie w lewym okienku i pośrodku tego walca do linii na lewym krótkim walcu (1A).

Przełącz się (3 kliki) na prawy krótki walec (1B) i obróć go tak, by dopasować linie na jego lewym brzegu do linii pośrodku walca nr 2 - Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Przełącz się (3 kliki) na prawy krótki walec (1B) i obróć go tak, by dopasować linie na jego lewym brzegu do linii pośrodku walca nr 2.

Obróć całość tak, by widoczne były 2 puste okienka, malutkie po lewej i duże po prawej - Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Obróć całość tak, by widoczne były 2 puste okienka, malutkie po lewej i duże po prawej.

Przełącz się (2 kliki) na walec nr 3 i dopasuj linie w owych okienkach do linii na walcach nr 1A i 1B.

Kiedy pojawi się kolejny zamek, spróbuj go otworzyć - niestety, tym razem potrzebny jest klucz.