Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poszukaj podejrzanych wśród marynarzy | Afera w Abbey Grange Sherlock Holmes Zbrodnia i kara poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Podejdź do regału z gazetami i zatwierdź opcję wyszukania informacji o statku Rock of Gibraltar. Przewiń daty do roku 1893 i wybierz "powrót statku Rock of Gibraltar" (2 strony). W zakładce dowodów pojawi się zadanie dla Wigginsa - odszukania załogi statku.

Po wymianie zdań z Watsonem zbliż się do okna i przywołaj Wigginsa. Kiedy chłopak wypełni zleconą mu misję, podejdź do biurka przy drzwiach i przyjrzyj się zdobytemu przez ulicznika rejestrowi nazwisk.

Teraz na listach po prawej musisz wyszukiwać nazwiska z listy starszych oficerów po lewej. Na liście oficerów ze statku Gaia będą to: Henry Soufhward i Ernest J. Woods (trzecie i czwarte nazwisko z listy). Podkreśl je na liście po prawej, a Holmes wykreśli je z listy po lewej. Kliknij wystający po prawej brzeg kolejnej listy.

Na liście oficerów ze statku Rock of Gibraltar podkreśl nazwiska: Charles W. Chill i William Partledge (pierwsze i ostatnie nazwisko z listy).

Na liście oficerów ze statku Bass Rock podkreśl nazwisko Jack Crocker (pierwsze), a na liście oficerów ze statku Saint Thomas nazwiska: Thomas Walker i Herbert Whittington (czwarte i piąte).

Efekt eliminacji oficerów z czterech list. - Poszukaj podejrzanych wśród marynarzy - Afera w Abbey Grange - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Efekt eliminacji oficerów z czterech list.

Zagadnij czekającego przy drzwiach Wigginsa, by posłać go po kapitana Crockera, z którym rozmów się, gdy ten się pojawi.

Portret kapitana Jacka Crockera:

  • szczere, odważne spojrzenie;
  • solidna sylwetka (tors);
  • nóż marynarski (przy pasku spodni, nieco z prawej - z perspektywy gracza - strony);
  • czyste buty;
  • tusz drukarski na palcach lewej dłoni.

Kontynuuj rozmowę, a w QTE jako odpowiedź wybierz: "lina z węzłami żeglarskimi".

Dedukcja

Połącz "zeznanie Crockera" z "kapitanem Crockerem". Otrzymasz dwie wykluczające się opcje: "udział Crockera" i "alibi Crockera". Pora wskazać zabójcę.